Gjest bikku Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ronny, Johnny, Tommy, Lonny, Donny, og i tillegg Roger er tvilsomme greier, ja. Men jeg må innrømme at jeg brent meg på den fordommen mer enn én gang... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjente flere Ronnyer i min oppvekst, og jeg tror ikke noen reagerte på det navnet. Men etter at jeg flyttet, har jeg erfart at mange har fordommer mot dem. Så det er kanskje en landsdelssak? 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ronny, Johnny, Tommy, Lonny, Donny, og i tillegg Roger er tvilsomme greier, ja. Men jeg må innrømme at jeg brent meg på den fordommen mer enn én gang... Lonny? Det navnet har jeg aldri hørt. Donny har jeg heller aldri truffet på i Norge. Jeg ville vel heller nevnt navn som f eks Roger, Ronny, Roy, Rudi, Rodney, Harry, Glenn, mm Altså en kraftig overrepresentasjon av navn på R.... 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hehe du glemte skattelistene Er ikke så opptatt av den siden. 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ronny, Johnny, Tommy, Lonny, Donny, og i tillegg Roger er tvilsomme greier, ja. Men jeg må innrømme at jeg brent meg på den fordommen mer enn én gang... Ken Ronny og Frank Ronny er ... tvilsomme greier - men fordommene gir seg med EN gang man blir kjent heldigvis ) 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjente flere Ronnyer i min oppvekst, og jeg tror ikke noen reagerte på det navnet. Men etter at jeg flyttet, har jeg erfart at mange har fordommer mot dem. Så det er kanskje en landsdelssak? ''landsdelssak'' Det tror jeg nok. *lurer på hvilken landsdel du kommer fra, da* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Lonny? Det navnet har jeg aldri hørt. Donny har jeg heller aldri truffet på i Norge. Jeg ville vel heller nevnt navn som f eks Roger, Ronny, Roy, Rudi, Rodney, Harry, Glenn, mm Altså en kraftig overrepresentasjon av navn på R.... Du har mail.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 ''landsdelssak'' Det tror jeg nok. *lurer på hvilken landsdel du kommer fra, da* Jeg kommer fra det snille Vestlandet, og har havnet på Østlandet. 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229977873' post='4046150] Du har mail.... besvart:-) 0 Siter
Gjest julietta Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjente en Ronny da jeg var liten. Han var den mest sexye gutten i gata, og like snill som han var hot. 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Er ikke så opptatt av den siden. Det er bra. Kan jo aldri vite hvor pengene er kommet fra... 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kommer fra det snille Vestlandet, og har havnet på Østlandet. ''det snille Vestlandet'' med de snille ronnyene 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjente en Ronny da jeg var liten. Han var den mest sexye gutten i gata, og like snill som han var hot. Hadde han motorsykkel? Det tror jeg ronnyer har! *blond i dag* 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hadde han motorsykkel? Det tror jeg ronnyer har! *blond i dag* enten det, ellers så har de gjøkur... http://home.online.no/~groennsl/tramteateret/rrrestaurant2.jpg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 ''det snille Vestlandet'' med de snille ronnyene Nja, Ronnyene var vel som barn flest, men de ble behandlet som alle andre. Derimot var Vestlandet snillt siden det var uten fordommer mot dem. 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Benny i "The Julekalender" sier han egentlig het Ronny, men så byttet han til Benny, ettersom Ronny var et så belastende navn;-) Jeg kan - i likhet med mange - ha fordommer mot visse navn, men det er jo bare inntil man blir kjent. den eneste Ronny jeg kjenner er en veldig hyggelig og morsom fyr, og ikke harry i det hele tatt. Hehe, jeg syns nå ikke Benny er noe bedre enn Ronny... 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hehe, jeg syns nå ikke Benny er noe bedre enn Ronny... Nei, det er det som gjør det så morsomt:-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg vet om to Ronny'er. Strake motsetninger kan man nok trygt si at DE er. Den ene er snill som dagen er lang og kan knapt gjøre en flue fortred... Den andre blir bare mer og mer kriminell.... Navnet skjemmer ingen... er det jo et ordtak som sier.... Men jeg vet at jeg engang leste om navn som var mer belastet enn andre. Ronny var ett av dem, Roger var et annet...(Jeg kjenner en Roger og han er så grei så... Det er vel andre forhold enn døpenavnet som avgjør om en person blir kriminell eller ikke vil jeg mene og tro... ;-) 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 enten det, ellers så har de gjøkur... http://home.online.no/~groennsl/tramteateret/rrrestaurant2.jpg Min Ronny har verken motorsykkel eller jøkur... Han er veldig snill og god min Ronny ;o) Stakkars, han hadde aldri hørt at Ronny var stygt og belastet navn før han traff meg... Og som min mamma sa da hun ble kjent med svigermors drøm "jeg vet ihvertfall nå, at navnet sjemmer ingen"... Kjenner en Ronny til, og han er også veldig ok! 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg vet om to Ronny'er. Strake motsetninger kan man nok trygt si at DE er. Den ene er snill som dagen er lang og kan knapt gjøre en flue fortred... Den andre blir bare mer og mer kriminell.... Navnet skjemmer ingen... er det jo et ordtak som sier.... Men jeg vet at jeg engang leste om navn som var mer belastet enn andre. Ronny var ett av dem, Roger var et annet...(Jeg kjenner en Roger og han er så grei så... Det er vel andre forhold enn døpenavnet som avgjør om en person blir kriminell eller ikke vil jeg mene og tro... ;-) ''Det er vel andre forhold enn døpenavnet som avgjør om en person blir kriminell eller ikke vil jeg mene og tro... '' Navnet skjemmer ingen, men mange (noen?) skjemmer navnet;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.