Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

hæ?

Det er synd på individet som blir mobbet, uansett hudfarge! Poenget er at det er 50 ganger flere mobbere som er hvite, og det nevnes ikke!

''Poenget er at det er 50 ganger flere mobbere som er hvite, og det nevnes ikke!''

Det har blitt nevnt i årevis. Hvorfor er det viktig for deg å holde skjult at det også skjer andre veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • morsan

    10

Mest aktive i denne tråden

Det behøver ikke å nevnes, fordi det er allment kjent. Ærlig talt mann, skaff deg en hobby!

Han har jo en hobby!

Han driver dank på DOL og kverulerer og prøver å overbevise folk om at han vinner diskusjonen selv om han stort sett taper :-D

Fin hobby det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men overfør det til mobbing mellom hvite og svarte.

Det er åpenbart svært mange flere hvite som mobber svarte (og hver svart blir mobbet av langt flere, så det er alvorligere) (basert på matematikk).

Likevel presterer man å finne ett eksempel på at en hvit blir mobbet (tilsvarende en kvinne som mishandler en mann), og det blir det ENE eksempelet som man skriver om.

Ser du?

Med vennlig hilsen

Men Sør, i de østlige bydelene i Oslo er det mange flere mørke, muslimske unger enn hvite, det samme er det på Holmlia og i deler av Groruddalen. Da vil det også bli flere mørke barn som blir mobbere enn hvite. Etter statestikken din altså.

Så for oss som bor her blir det altså et kjempeproblem og spesielt fordi det er våpen med i bildet. Det er skremmende og det er skremmende at forebyggende politi og barnevern ikke kan gjøre noe med det.

Jeg har vært i kontakt med barnevernet og med en pakistansk saksbehandler. Hun trodde oppriktig at hun skulle hjelpe muslimske unger som ble mobbet, i steden kom det en drøss med hvite foreldre med unger som ble slått halvt i hjel av muslimer og rett og slett ikke ante hva de skulle gjøre med det. Så de ungene som er mest utsatt blir plassert på internatskole fordi de ikke kan bo hjemme lenger pga mobbing fra muslimske unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''det blir det ENE eksempelet som man skriver om.''

Du har åpenbart problemer med å se utover denne ene saken. Som jeg spurte deg om istad: Hvor mange av de 100 sakene som har omhandlet rasisme det siste året har handlet om at hvite blir mobbet?

Jeg har sett masse skrevet om de "stakkars hvite elevene" i Oslo øst som må gå med disse "grusomme" innvandrerne.

Ingen nevner alle de andre skolene hvor svarte er i et knøttlite mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Poenget er at det er 50 ganger flere mobbere som er hvite, og det nevnes ikke!''

Det har blitt nevnt i årevis. Hvorfor er det viktig for deg å holde skjult at det også skjer andre veien?

Hva slags stårmanns"argumentasjon" er det?

Hvor har jeg skrevet at jeg ønsker å skjule noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det finnes ikke noe som heter "omvendt rasisme".''

Du bare MÅ kverulere på dette også!!!! Du skjønner veldig godt hva som menes.

Ja, han klager på at andre ikke holder seg til saken, men henger seg opp i små detaljer... Slik som at jeg snakket om omskjæring (noe som er et godt kjent begrep) og han mente at det het kvinnelig kjønnslemlestelse...

Det er en kjent bivirkning hos de som føler at de har tapt en diskusjon så det er ikke noe å bekymre seg over ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Jeg har sett masse skrevet om de "stakkars hvite elevene" i Oslo øst som må gå med disse "grusomme" innvandrerne.

Ingen nevner alle de andre skolene hvor svarte er i et knøttlite mindretall.

Blir disse svarte banket gule og blå? Truet med våpen? Blir de kalt hore og kuffar????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg har sett masse skrevet om de "stakkars hvite elevene" i Oslo øst som må gå med disse "grusomme" innvandrerne.

Ingen nevner alle de andre skolene hvor svarte er i et knøttlite mindretall.

''Jeg har sett masse skrevet om de "stakkars hvite elevene" i Oslo øst som må gå med disse "grusomme" innvandrerne''

Nå daler du i mine øyne. Her beskriver en mor hvordan sitt barn har hatt det og hva som ble resultatet av det og svaret du ga henne, var rett og slett ikke bra. Mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sør, i de østlige bydelene i Oslo er det mange flere mørke, muslimske unger enn hvite, det samme er det på Holmlia og i deler av Groruddalen. Da vil det også bli flere mørke barn som blir mobbere enn hvite. Etter statestikken din altså.

Så for oss som bor her blir det altså et kjempeproblem og spesielt fordi det er våpen med i bildet. Det er skremmende og det er skremmende at forebyggende politi og barnevern ikke kan gjøre noe med det.

Jeg har vært i kontakt med barnevernet og med en pakistansk saksbehandler. Hun trodde oppriktig at hun skulle hjelpe muslimske unger som ble mobbet, i steden kom det en drøss med hvite foreldre med unger som ble slått halvt i hjel av muslimer og rett og slett ikke ante hva de skulle gjøre med det. Så de ungene som er mest utsatt blir plassert på internatskole fordi de ikke kan bo hjemme lenger pga mobbing fra muslimske unger.

Ja, Dorthe, og selvsagt er det for j*vlig, men hvor mange skoler er det i Norge hvor hvite er i mindretall sammenlignet med hvor hvite er i flertall? 50 ganger flere skoler med hvite i flertall?

Poenget er selvsagt ikke at man skal overse at "svart mobber hvit", men at man skal sørge for å nevne hva som er vanligst, slik at man får en representativ artikkel.

Å *bare* nevne svarte som mobber hvite, er som å skrive en artikkel om mishandling i ekteskap, og KUN gi et eksempel på en kvinne som mishandler en mann.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Ja, han klager på at andre ikke holder seg til saken, men henger seg opp i små detaljer... Slik som at jeg snakket om omskjæring (noe som er et godt kjent begrep) og han mente at det het kvinnelig kjønnslemlestelse...

Det er en kjent bivirkning hos de som føler at de har tapt en diskusjon så det er ikke noe å bekymre seg over ;-)

Fyren begynner å gjenta seg selv til det kjedsommelige i all sin politiske korrekthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Ja, Dorthe, og selvsagt er det for j*vlig, men hvor mange skoler er det i Norge hvor hvite er i mindretall sammenlignet med hvor hvite er i flertall? 50 ganger flere skoler med hvite i flertall?

Poenget er selvsagt ikke at man skal overse at "svart mobber hvit", men at man skal sørge for å nevne hva som er vanligst, slik at man får en representativ artikkel.

Å *bare* nevne svarte som mobber hvite, er som å skrive en artikkel om mishandling i ekteskap, og KUN gi et eksempel på en kvinne som mishandler en mann.

Med vennlig hilsen

Jesus Christ, må begynner du å bli patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

De andre er de agressive?

Siden hvite europeere startet 1. og 2. verdenskrig, liksom?

Tenk på hva du skriver!

He he, vi snakker ikke om 1. og 2. verdenskrig her, men om mobbing/rasisme hos "svarte" og "hvite".

Men hva med alle de "svarte" som har startet kriger og som fremdeles starter kriger i sine hjemland og andre land? Terrorister, diktatorer, etc. Er ikke flertallet av disse "svarte"?

Og hvilken kategori tilhører flertallet av verdens befolkning? Jo, de "svarte". Det er tross alt flest av dem her i verden.

Tenk bare på Kina og Afrika kontra Europa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Hva slags stårmanns"argumentasjon" er det?

Hvor har jeg skrevet at jeg ønsker å skjule noe?

Du sier at det ikke fortjener plass i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor ikke bare skrive om mobbing da?"

Hvordan er dette noen som "bestemmer"?

Bestemmer du over meg når du skriver dine innlegg til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Hvordan er dette noen som "bestemmer"?

Bestemmer du over meg når du skriver dine innlegg til meg?

Er det så at vi skal kverulere på DET og? Hvis du ikke slutter med dette kommer webmaster til å slette hele tråden. Men det er kanskje det som er målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus Christ, må begynner du å bli patetisk.

Hvis du har private meldinger til Jesus, vennligst skriv det på Meldinger, og ikke til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett masse skrevet om de "stakkars hvite elevene" i Oslo øst som må gå med disse "grusomme" innvandrerne.

Ingen nevner alle de andre skolene hvor svarte er i et knøttlite mindretall.

Jeg har aldri sett at de blir betegnet som "stakkars" og "grusomme".

Dessuten handler ikke det om at det er synd på de hvite elevene som må gå på skolen sammen med innvandrere, men at det generelt er et problem at det blir veldig mange innvandrere som snakker dårlig norsk når de begynner på skolen og at lærerne må konsentrere seg om å lære disse norsk i stedet for å lære de som allerede kan norsk å lese og skrive osv. Og dette handler ikke om hudfarge. Det kan være et like stort problem om det kommer en hvit tysker hit som ikke kan norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så at vi skal kverulere på DET og? Hvis du ikke slutter med dette kommer webmaster til å slette hele tråden. Men det er kanskje det som er målet?

Skriv det gjerne til "harikkenickfortiden", som påstår at jeg visstnok bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Jeg har aldri sett at de blir betegnet som "stakkars" og "grusomme".

Dessuten handler ikke det om at det er synd på de hvite elevene som må gå på skolen sammen med innvandrere, men at det generelt er et problem at det blir veldig mange innvandrere som snakker dårlig norsk når de begynner på skolen og at lærerne må konsentrere seg om å lære disse norsk i stedet for å lære de som allerede kan norsk å lese og skrive osv. Og dette handler ikke om hudfarge. Det kan være et like stort problem om det kommer en hvit tysker hit som ikke kan norsk.

de skolene blir bevilget ekstra midler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...