Gå til innhold

Hvordan kan noen tro på en Gud som...


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

Jeg forstår ikke helt hva "tør" har med saken å gjøre?

Det blir vel siktet til det fakta at du gir inntrykk av i nesten alle diskusjoner at du har rett, og alle andre har feil. og det hadde du vel ikke turt å gjøre mot muslimer i et diskusjonsforum? Vet ikke helt om det var det vedkommende mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 395
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    158

  • hidi, the scorpion

    23

  • Oldbjørg

    5

  • ShitDiddelyDo

    4

Gjest fra bergen

Jeg forstår ikke helt hva "tør" har med saken å gjøre?

Nei, du gjør vel ikke det... Det er lettere slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Et lite spørsmål: Har du virkelig ingen ting annet å gjøre enn å sitte å gneldre på DOL dørget rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel siktet til det fakta at du gir inntrykk av i nesten alle diskusjoner at du har rett, og alle andre har feil. og det hadde du vel ikke turt å gjøre mot muslimer i et diskusjonsforum? Vet ikke helt om det var det vedkommende mente...

Man er jo anonym, og uansett bak både VPN og brannmurer, osv.

Da jeg var i Singapore postet jeg her som om jeg var i Norge (IP-adresse).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningsløse floskler, fordi du ikke vil innrømme det åpenbare - at den kristne guden kunne stoppet tsunmien.

Hvis du bosetter deg nedenfor ei bratt fjellside, raset går og tar med seg både deg og huset, så ville ikke Gud hverken stoppe raset eller redde deg fra døden. Men han har gitt deg evnen til å tenke selv. Hvor lurt er det å bosette seg i et slikt område?

Slik er det også med tsunamier. De er en del av det som skjer i naturen. Bor du der de kan ramme, ja så gjør du det med det det kan innebære av konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Det blir vel siktet til det fakta at du gir inntrykk av i nesten alle diskusjoner at du har rett, og alle andre har feil. og det hadde du vel ikke turt å gjøre mot muslimer i et diskusjonsforum? Vet ikke helt om det var det vedkommende mente...

Det er nok heller det at man ikke vil risikere å fornærme de stakkars undertrykte muslimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fra bergen

Hvis du bosetter deg nedenfor ei bratt fjellside, raset går og tar med seg både deg og huset, så ville ikke Gud hverken stoppe raset eller redde deg fra døden. Men han har gitt deg evnen til å tenke selv. Hvor lurt er det å bosette seg i et slikt område?

Slik er det også med tsunamier. De er en del av det som skjer i naturen. Bor du der de kan ramme, ja så gjør du det med det det kan innebære av konsekvenser.

Flott logikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål: Har du virkelig ingen ting annet å gjøre enn å sitte å gneldre på DOL dørget rundt?

Kan du ta slikt på Meldinger, eller fortrinnsvis hjemme hos deg selv?

Takk for vennligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bosetter deg nedenfor ei bratt fjellside, raset går og tar med seg både deg og huset, så ville ikke Gud hverken stoppe raset eller redde deg fra døden. Men han har gitt deg evnen til å tenke selv. Hvor lurt er det å bosette seg i et slikt område?

Slik er det også med tsunamier. De er en del av det som skjer i naturen. Bor du der de kan ramme, ja så gjør du det med det det kan innebære av konsekvenser.

Men da er den kristne Gud irrelevant.

Fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fristet til å spørre om du har drukket? Eller er du slik i edru tilstand? Jeg tenker da på at du gjentar og gjentar.

Fordi du ikke svarer, men bare kommer med floskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er den kristne Gud irrelevant.

Fint.

For deg er han det, det er lenge siden jeg oppfattet at du er ateist. Når kommer, takk for at jeg fikk rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Hvis du bosetter deg nedenfor ei bratt fjellside, raset går og tar med seg både deg og huset, så ville ikke Gud hverken stoppe raset eller redde deg fra døden. Men han har gitt deg evnen til å tenke selv. Hvor lurt er det å bosette seg i et slikt område?

Slik er det også med tsunamier. De er en del av det som skjer i naturen. Bor du der de kan ramme, ja så gjør du det med det det kan innebære av konsekvenser.

''Men han har gitt deg evnen til å tenke selv. Hvor lurt er det å bosette seg i et slikt område?''

Hva med de som ikke kan tenke saa mye og hva med barn som ikke bestemmer hvor de skal bo selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Kan du ta slikt på Meldinger, eller fortrinnsvis hjemme hos deg selv?

Takk for vennligheten.

Noen og enhver kan begynne å lure. Dette er jo ikke normalt. Kanskje best å ta kontakt med hr. doktor på psyk forumet? Han kan sikkert hjelpe med avhengigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du ikke svarer, men bare kommer med floskler.

Jeg har svart og jeg har svart. Du bare gjentar det samme om og om igjen. Leser du i det hele tatt det jeg skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men han har gitt deg evnen til å tenke selv. Hvor lurt er det å bosette seg i et slikt område?''

Hva med de som ikke kan tenke saa mye og hva med barn som ikke bestemmer hvor de skal bo selv?

''Hva med de som ikke kan tenke saa mye og hva med barn som ikke bestemmer hvor de skal bo selv?''

De risikerer de fatale konsekvensene som kan være utfallet av et potensielt ras.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg er han det, det er lenge siden jeg oppfattet at du er ateist. Når kommer, takk for at jeg fikk rett?

Du viser jo bare at du motsier deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg har svart og jeg har svart. Du bare gjentar det samme om og om igjen. Leser du i det hele tatt det jeg skriver?

Jeg kan ikke se at du har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Jeg har svart og jeg har svart. Du bare gjentar det samme om og om igjen. Leser du i det hele tatt det jeg skriver?

vet du hva, han kan faktisk minne litt om de her torturistene som du ser i filmer; de som ikke gir seg før de får det svaret som de ønsker. Som i filmen funny games, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...