Gå til innhold

Pinlig for JV (Joralfs Vitner) - "Snåsamannnen"


Sør

Anbefalte innlegg

Men hvordan klarte du å bli kastet ut av VG? Det høres jo helt vilt ut. Det er en samlingsplass for nynazister og pakk som sitter dagen lang og venter på borgerkrig og at våre politikere (og annet sosialistpakk) vil bli stilt for krigsrett. Det er galehus ut av en annen verden blitt.

Og du ble kastet ut? Hvordan i himmelens navn klarte du det?

Nei, jeg har ikke vært på VG siden før år 2000 (jeg tror ikke jeg har vært der siden 1998).

Det er 12 år siden!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 222
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    94

  • Mammantil3

    32

  • hidi, the scorpion

    22

  • ShitDiddelyDo

    15

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Nei, jeg har ikke vært på VG siden før år 2000 (jeg tror ikke jeg har vært der siden 1998).

Det er 12 år siden!

Med vennlig hilsen

Ok. Syntes nemlig det hørtes litt drøyt ut at noen ble kastet ut fra VG. Det virker ikke som om de kaster ut noen der inne.

Ikke at jeg er oppdatert, men av de få trådene jeg har sett utenfor musikkforumet der inne de siste 5 årene, er det mye som tyder på at hele Vigrid- og Antipsykopat-folket har slått seg ned der inne, hvor de kjører full fest 24 timer i døgnet.

Det skal meget godt gjøres å bli kastet ut når det selskapet der tilsynelatende har frie tøyler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Syntes nemlig det hørtes litt drøyt ut at noen ble kastet ut fra VG. Det virker ikke som om de kaster ut noen der inne.

Ikke at jeg er oppdatert, men av de få trådene jeg har sett utenfor musikkforumet der inne de siste 5 årene, er det mye som tyder på at hele Vigrid- og Antipsykopat-folket har slått seg ned der inne, hvor de kjører full fest 24 timer i døgnet.

Det skal meget godt gjøres å bli kastet ut når det selskapet der tilsynelatende har frie tøyler.

Ja, det har et saklighetsnivå som egentlig er skremmende. Det er nok drittkasting der til å dekke Sahara flere ganger. Ikke at de andre nettavisene er så mye bedre. Vulgær-Høyresiden jager jo vekk normale mennesker, og dreper all debatt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, det har et saklighetsnivå som egentlig er skremmende. Det er nok drittkasting der til å dekke Sahara flere ganger. Ikke at de andre nettavisene er så mye bedre. Vulgær-Høyresiden jager jo vekk normale mennesker, og dreper all debatt.

Med vennlig hilsen

Det er tydelig på VG. Tidligere ble de i hvert fall motsagt. Nå ser de ut til å være nærmest alene.

Jeg fatter ikke at redaksjonen lar dem få lov, men det er vel nytteløst å stenge dem ute. De er tilbake med nytt nick 2 minutter senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig på VG. Tidligere ble de i hvert fall motsagt. Nå ser de ut til å være nærmest alene.

Jeg fatter ikke at redaksjonen lar dem få lov, men det er vel nytteløst å stenge dem ute. De er tilbake med nytt nick 2 minutter senere.

Hei,

Det er jo godt mulig at de tjener penger per klikk, og da er jo slike folk perfekte hvis ikke annonsørene sjekker hvem som står for klikkene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget greit å diskutere på en sivilisert måte.

Det er dog rimelig velkjent atdet er den profesjonelle part ("behandleren") som skal dokumentere behandlingens virksomhet, og at den er trygg.

Gjerstad er ikke interessert i noe slikt.

Med vennlig hilsen

JOda, jeg er enig i at det er den profesjonelle part som skal dokumentere sine påstander. Men du pleier jo å være flink til å si at vi andre skal dokumentere påstander vi setter frem. Og når motdebattanten din her (husker ikke hva hun het - mamma til 3?) spør om du kan dokumentere at mange IKKE har blitt helbredet, så svarer du ikke, eller går rundt grøten.

Jeg har ikke noe synspunkt på denne saken, men synes altså at hun diskuterte bra, og at du ikke var helt på ditt beste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JOda, jeg er enig i at det er den profesjonelle part som skal dokumentere sine påstander. Men du pleier jo å være flink til å si at vi andre skal dokumentere påstander vi setter frem. Og når motdebattanten din her (husker ikke hva hun het - mamma til 3?) spør om du kan dokumentere at mange IKKE har blitt helbredet, så svarer du ikke, eller går rundt grøten.

Jeg har ikke noe synspunkt på denne saken, men synes altså at hun diskuterte bra, og at du ikke var helt på ditt beste ;-)

Jeg tror ikke engang Gjerstad påstår at alle har blitt helbredet, så den påstanden tror jeg ikke det er nødvendig å dokumentere.

Vedr. "lurt": folk som går til en behandler har rett til å forvente at dette er seriøst og trygt. Det kan han ikke dokumentere, og derav påstanden min om lureri.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg tror ikke engang Gjerstad påstår at alle har blitt helbredet, så den påstanden tror jeg ikke det er nødvendig å dokumentere.

Vedr. "lurt": folk som går til en behandler har rett til å forvente at dette er seriøst og trygt. Det kan han ikke dokumentere, og derav påstanden min om lureri.

Med vennlig hilsen

''Vedr. "lurt": folk som går til en behandler har rett til å forvente at dette er seriøst og trygt. Det kan han ikke dokumentere, og derav påstanden min om lureri.''

Men folk har vel "fri" vilje til å gjøre hva de vil...? At de faktisk _blir_ lurt er _din_ påstand og kan like lite bevises, som noe av det de andre her sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vedr. "lurt": folk som går til en behandler har rett til å forvente at dette er seriøst og trygt. Det kan han ikke dokumentere, og derav påstanden min om lureri.''

Men folk har vel "fri" vilje til å gjøre hva de vil...? At de faktisk _blir_ lurt er _din_ påstand og kan like lite bevises, som noe av det de andre her sier!

Nei, en person som agerer som behandler bør selvsagt ha dette på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo du som har liten tillit til andre mennesker.

Hvis noen sier til meg at de har blitt bedt for og blitt bra så tror jeg på de. Jeg trenger ikke vitenskapelig bevis på at de har blitt bra av bønn. Slike helbredelser har sjedd så ofte at jeg er sikker på at det er noe mere mellom himmel og jord som gjør at de har blitt bra. Om det var svært sjelden slikt sjedde så hadde jeg kanskje trodd det var tilfeldig men jeg tror ikke det er tilfeldig når sånnt skjer såpass ofte som jeg har hørt. Jeg tror på folk som forteller at de har blitt bedre. Hvorfor skulle gå rundt å tro at de lyver? Mens du skal hele tiden ha det til at alt er bare tull fordi det ikke er vitenskapelig bevist. Det er det som viser at du har liten tillit til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sier til meg at de har blitt bedt for og blitt bra så tror jeg på de. Jeg trenger ikke vitenskapelig bevis på at de har blitt bra av bønn. Slike helbredelser har sjedd så ofte at jeg er sikker på at det er noe mere mellom himmel og jord som gjør at de har blitt bra. Om det var svært sjelden slikt sjedde så hadde jeg kanskje trodd det var tilfeldig men jeg tror ikke det er tilfeldig når sånnt skjer såpass ofte som jeg har hørt. Jeg tror på folk som forteller at de har blitt bedre. Hvorfor skulle gå rundt å tro at de lyver? Mens du skal hele tiden ha det til at alt er bare tull fordi det ikke er vitenskapelig bevist. Det er det som viser at du har liten tillit til andre.

''Hvis noen sier til meg at de har blitt bedt for og blitt bra så tror jeg på de.''

Joda, men har de blitt bra på grunn av bønnen?

Det handler ikke om tillit. Det handler om å lure seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Hvis noen sier til meg at de har blitt bedt for og blitt bra så tror jeg på de.''

Joda, men har de blitt bra på grunn av bønnen?

Det handler ikke om tillit. Det handler om å lure seg selv.

Siden de har blitt bra rett etter eller under bønnen så må det jo være høyere makter bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Hvis noen sier til meg at de har blitt bedt for og blitt bra så tror jeg på de.''

Joda, men har de blitt bra på grunn av bønnen?

Det handler ikke om tillit. Det handler om å lure seg selv.

''Joda, men har de blitt bra på grunn av bønnen?

Det handler ikke om tillit. Det handler om å lure seg selv.''

Du har tydeligvis ikke opplevd smerter i ditt liv....;( Jeg vil _gjerne_ lure meg selv til å bli frisk! Selv om det finnes mange "helbredere" som jeg ikke tror på..... Og jeg tror slett ikke på _alle_ som helbreder i Guds navn. Men at Gud kan gi slike evner til ydmyke mennekser, se det tror jeg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Siden de har blitt bra rett etter eller under bønnen så må det jo være høyere makter bak.

''Siden de har blitt bra rett etter eller under bønnen så må det jo være høyere makter bak.''

Det må det da såvisst ikke. Hvis du f.eks. tror du har en alvorlig sykdom kan du fort rammes av alle symptomene.

Det motsatte er naturligvis også tilfelle. Du tror Snåsamannen eller andre kurerte ryggsmertene dine, og en stund føles det bedre i ryggen.

Aldri hvert på fest hvor man velger ut et offer som hele kvelden drikker alkoholfritt? Etter en stund er han pære dritings han også.

Tro kan flytte fjell. Vel, i hvert fall nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En person som påstår han kan "kurere" andre, i dette tilfellet.

Så hvis jeg tilfeldig kurerte en nabo, og naboen fortalte det videre til andre som gjerne ville bli kurert/helbredet, uten min innblanding i PR-delen og uten å ta betaling, så er jeg automatisk en "falsk healer" i dine øyne?

De aller fleste "healere" tar seg godt betalt, har jeg lest....;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Siden de har blitt bra rett etter eller under bønnen så må det jo være høyere makter bak.''

Det må det da såvisst ikke. Hvis du f.eks. tror du har en alvorlig sykdom kan du fort rammes av alle symptomene.

Det motsatte er naturligvis også tilfelle. Du tror Snåsamannen eller andre kurerte ryggsmertene dine, og en stund føles det bedre i ryggen.

Aldri hvert på fest hvor man velger ut et offer som hele kvelden drikker alkoholfritt? Etter en stund er han pære dritings han også.

Tro kan flytte fjell. Vel, i hvert fall nesten.

Men spiller det noen rolle hva som gjorde èn bedre, så lenge man føler seg bedre?

Om jeg kunne bli smertefri i to uker, så ville det vært verdens beste to uker;) Om jeg tror det var pga legehjelp eller Jesus, så spiller ikke det noen rolle for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de har blitt bra rett etter eller under bønnen så må det jo være høyere makter bak.

Nei, det kan jo være at vedkommende ble bedre på grunn av placebo. Veldig vanlig at folk som får sukkertabletter ( i stedet for ordentlige tabletter) av legen blir bedre likevel.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Joda, men har de blitt bra på grunn av bønnen?

Det handler ikke om tillit. Det handler om å lure seg selv.''

Du har tydeligvis ikke opplevd smerter i ditt liv....;( Jeg vil _gjerne_ lure meg selv til å bli frisk! Selv om det finnes mange "helbredere" som jeg ikke tror på..... Og jeg tror slett ikke på _alle_ som helbreder i Guds navn. Men at Gud kan gi slike evner til ydmyke mennekser, se det tror jeg på:)

Joda, men som du selv innrømmer så handler det om "tro".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...