Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem

Anbefalte innlegg

Det var ikke partiprogrammet jeg mente. Sør sier jo Frp velgere har lavere iq enn andre. Er ikke det å rakke ned på folk, vet ikke jeg.

''Sør sier jo Frp velgere har lavere iq enn andre. Er ikke det å rakke ned på folk, vet ikke jeg.''

Hm, tviler på at det fins statistisk grunnlag for å anslå IQ blandt ulike partitilhengere... Man kan være uenige uten å beregne IQ-nivået til motpartene.

Fortsetter under...

• Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

165

• ShitDiddelyDo

25

• Mandolaika

24

• Angustia

13

Mest aktive i denne tråden

''Sør sier jo Frp velgere har lavere iq enn andre. Er ikke det å rakke ned på folk, vet ikke jeg.''

Hm, tviler på at det fins statistisk grunnlag for å anslå IQ blandt ulike partitilhengere... Man kan være uenige uten å beregne IQ-nivået til motpartene.

Hei,

Det var en referanse til en spørreundersøkelse (jeg ble spurt om noen hadde en link, etter det jeg husker):

http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3098803.html

Det som faktisk er interessant (når man først snakker om det) er hvor stor forskjellen faktisk er. Det er omtrent ett helt standardavvik (hvis jeg ikke husker feil) nedenfor gjennomsnittet. Det er faktisk signifikant.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det var en referanse til en spørreundersøkelse (jeg ble spurt om noen hadde en link, etter det jeg husker):

Det som faktisk er interessant (når man først snakker om det) er hvor stor forskjellen faktisk er. Det er omtrent ett helt standardavvik (hvis jeg ikke husker feil) nedenfor gjennomsnittet. Det er faktisk signifikant.

Med vennlig hilsen

Hehe, dette underbygger mine fordommer, ja ;-)

Men er linken din seriøs forskning? Var ikke dette et underholdningsprogram som gikk på lørdager for noen år siden?

Hei,

Med vennlig hilsen

Hmpf, jeg så i etterkant at du skreiv spørreundersøkelse - sorry!

Fordi å være medlem av et politisk parti er noe man GJØR (en handling). (Gjelder alle politiske partier.) Det er noe man selv velger, og står ansvarlig for.

Å være født muslim, å være jøde, å være homoseksuell, osv. er ikke noe man velger, og derfor ikke noe man står ansvarlig for.

Det er like fullt _menneskene_ som stemmer Frp du ser ned på.

Hmpf, jeg så i etterkant at du skreiv spørreundersøkelse - sorry!

Du mener at Frp'erne har gjort seg ekstra dumme, med vilje? ;-)

Det er neppe forskning som vil overleve grundig undersøkelse, samtidig så ser jeg ikke noen umiddelbare årsake til at resultatet skal være feil.

Med vennlig hilsen

Annonse

Jo, Frp snakker om "snikislamisering" (som er åpenbart løgn), og det er ingen som sutrer så mye som Frp når folk kritiserer dem. Bare se i denne tråden.

Og kritikken av Frp er jo nettopp hvordan de oppfører seg mot norske borgere. Når de fronter preik om "islamisering" så er det klart at folk reagerer på løgnene.

Med vennlig hilsen

Og hvorda kan du si at det er løgner? Har du dokumentasjon på det?

Det er like fullt _menneskene_ som stemmer Frp du ser ned på.

Du mener på samme måte som de ser ned på innvandrere, lyver om snikislamisering, fremstiller innvandrere som kriminelle, osv osv.

I så fall får de jo bare litt av sin egen medisin.

Altså, du kan jo ikke klage når du selv snakker sånn om innvandrere (som tross alt gjerne ikke har noe valg).

Du mener at Frp'erne har gjort seg ekstra dumme, med vilje? ;-)

Det er neppe forskning som vil overleve grundig undersøkelse, samtidig så ser jeg ikke noen umiddelbare årsake til at resultatet skal være feil.

Med vennlig hilsen

:-D

Du mener på samme måte som de ser ned på innvandrere, lyver om snikislamisering, fremstiller innvandrere som kriminelle, osv osv.

Altså, du kan jo ikke klage når du selv snakker sånn om innvandrere (som tross alt gjerne ikke har noe valg).

Jeg har aldri klaget, det er du som fremstår som den prektige so

m aldri rakker ned på noen her. Der ble du gjennomskuet gitt:)

Jeg har aldri klaget, det er du som fremstår som den prektige so

m aldri rakker ned på noen her. Der ble du gjennomskuet gitt:)

Du har jo skrevet over 10 innlegg i denne tråden med ting som:

''Det er jo det de krever. Leser du ikke aviser? Og forslaget om gratis førerkort er noe av det mest diskriminerende jeg har hørt. Det kan vi vel takke vår rød/grønne regjering for.''

Selv om du VET at de ikke "krevde" det.

Og hvorda kan du si at det er løgner? Har du dokumentasjon på det?

Ja, det har vi dokumentasjon på.

Det er ca 90000 muslimer i Norge, etter 40 års innvandring. Det utgjør 2% av befolkningen.

Å påstå at 2% er "snikislamisering" eller "islamisering" er åpenbart løgn.

Du har jo skrevet over 10 innlegg i denne tråden med ting som:

''Det er jo det de krever. Leser du ikke aviser? Og forslaget om gratis førerkort er noe av det mest diskriminerende jeg har hørt. Det kan vi vel takke vår rød/grønne regjering for.''

Selv om du VET at de ikke "krevde" det.

Hva så? Deg nytter det ikke å diskutere med,så case closed.

Annonse

Hva så? Deg nytter det ikke å diskutere med,så case closed.

Da er det jo DU som gjør akkurat det jeg skrev du gjør!

Du rakker ned på innvandrere, men tar av når noen kritiserer Frp/deg, på saklig grunnlag. (På tross av at det du skriver om innvandrere har vist seg å være blank løgn.)

Slik jeg ser det så snur Sør like lite på sine meninger som du gjør med dine, så jeg kan ikke se at noen av dere er verre enn den andre:-)

Forskjellen, og den er signifikant, er at jeg kritiserer folk for hva de GJØR, og ikke HVEM de er.

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest AtHomeMom

Forskjellen, og den er signifikant, er at jeg kritiserer folk for hva de GJØR, og ikke HVEM de er.

:-)

Med vennlig hilsen

Det er nok riktig, jeg bare svarte så enkelt som jeg gjorde pga den "flotte" avslutningen av diskusjonen:-)))

Gjest harikkenickfortiden

Hvorfor sier du snikislamisering er løgn? har du dokumentasjon på at det er løgn? snikislamisering kan forstås på mer enn en måte. men synes at du skal slutte å skrive at noe er løgn, hvis du ikke har noe håndfast å vise til....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...