Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

Har ikke vi som mener noe annet enn deg lov til det uten å bli sjikanert?

''Har ikke vi som mener noe annet enn deg lov til det uten å bli sjikanert?''

Du har ikke blitt sjikanert.

Derimot sjikanerer du muslimer, med å lyve om hva "de" sier, gjør og/eller "krever".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

Har ikke vi som mener noe annet enn deg lov til det uten å bli sjikanert?

Du har ikke lov å sjikanere andre mennesker uansett. Det du skriver er sjikanerende for en stor del av den norske befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plikter man

Det er ikke tåpelig. Du tar jo til motmæle hele tiden. Hvorfor skal ikke de som er uenige av innvandrerne gjøre det?

Hvorfor skal de måtte forsvare seg hele tiden?

Hvis en dame med mikroskopiske pupper f.eks. sier noe dumt i media. Som at silikon burde dekkes av folketrygden. Er det da min plikt som innehaver av mikropupp å gå ut i media å si at alle mikropuppdamer tenker ikke sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det de krever. Leser du ikke aviser? Og forslaget om gratis førerkort er noe av det mest diskriminerende jeg har hørt. Det kan vi vel takke vår rød/grønne regjering for.

Jo leser aviser og har aldri lest det du påstår. Jeg leser om enkelte holdninger og synes det er greit. Jeg påstår ikke at alle kvinner er mot innvandrere selv om du er det. Og jeg vil ha meg frabedt at dine holdninger blir gjort til mine fordi vi tilfeldigvis er kvinner begge to.

Du trekker alle over en kam, og synes at en stor gruppe skal ikke ha lov til å ytre sine meninger. De kan få lov å bo her hvis de tier og godtar alt som andre synes. Dette er ikke demokratisk tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke om det er en liten gruppe som du hele tiden sier. De representerer innvandrerne for det..Hører ingen av de som tar til motmæle...

Hvem representerer du? Forhåpentligvis bare deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tåpelig. Du tar jo til motmæle hele tiden. Hvorfor skal ikke de som er uenige av innvandrerne gjøre det?

''Det er ikke tåpelig. Du tar jo til motmæle hele tiden. Hvorfor skal ikke de som er uenige av innvandrerne gjøre det?''

Du mener bare fordi de tilfeldigvis er "innvandrere" begge to?

Er "innvandrere" plutselig ansvarlig for hverandre?

Er du ansvarlig for å motsi noe en kvinne sier, bare fordi dere er kvinner begge to?

Ser du ikke at det du skriver ikke henger på greip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Og du vet dessuten med 110% sikkerhet at ALLE muslimer kler seg slik DE SELV vil, og ikke fordi religionen PÅBYR dem å gjøre det... og i alle fall er det IKKE for å fronte religionen at de gjør det... Så da så.''

Det var snakk om å "fronte" islam.

Å gå med "muslimske klær" er ikke å fronte en religion, like lite som å bruke Levi's er å fronte USA. (Uavhengig av hvorfor de bruker klærne de gjør.)

Med vennlig hilsen

Nordmenns OPPLEVELSE Sør.. Jeg snakker om nordmenns OPPLEVELSE.

For nordmenn flest er religionen en privatsak. Og OPPLEVLESEN av at man blir tråkket på tærne av muslimer og deres krav på bakgrunn av religion, kan være en årsak til motviljen man ser.

Og du går automatisk inn i kverna om at det ikke er sant at de fronter islam med sin klesdrakt. Det er en helt annen diskusjon, en fantasidiskusjon du satte igang momentant på autopilot i det jeg sa noe som kunne tolkes som ufordelaktig/fordomsfullt mot muslimer. Din reaksjon gjør at folk flest anser de har rett i å være skeptisk, og så har du oppnådd nøyaktig det motsatte av å "opplyse idiotene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har ikke vi som mener noe annet enn deg lov til det uten å bli sjikanert?''

Du har ikke blitt sjikanert.

Derimot sjikanerer du muslimer, med å lyve om hva "de" sier, gjør og/eller "krever".

Men du sjikanerer ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo leser aviser og har aldri lest det du påstår. Jeg leser om enkelte holdninger og synes det er greit. Jeg påstår ikke at alle kvinner er mot innvandrere selv om du er det. Og jeg vil ha meg frabedt at dine holdninger blir gjort til mine fordi vi tilfeldigvis er kvinner begge to.

Du trekker alle over en kam, og synes at en stor gruppe skal ikke ha lov til å ytre sine meninger. De kan få lov å bo her hvis de tier og godtar alt som andre synes. Dette er ikke demokratisk tankegang.

Jeg sier at de må "ta skikken" dit de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke tåpelig. Du tar jo til motmæle hele tiden. Hvorfor skal ikke de som er uenige av innvandrerne gjøre det?''

Du mener bare fordi de tilfeldigvis er "innvandrere" begge to?

Er "innvandrere" plutselig ansvarlig for hverandre?

Er du ansvarlig for å motsi noe en kvinne sier, bare fordi dere er kvinner begge to?

Ser du ikke at det du skriver ikke henger på greip?

Har aldri hørt på maken til tullsnakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenns OPPLEVELSE Sør.. Jeg snakker om nordmenns OPPLEVELSE.

For nordmenn flest er religionen en privatsak. Og OPPLEVLESEN av at man blir tråkket på tærne av muslimer og deres krav på bakgrunn av religion, kan være en årsak til motviljen man ser.

Og du går automatisk inn i kverna om at det ikke er sant at de fronter islam med sin klesdrakt. Det er en helt annen diskusjon, en fantasidiskusjon du satte igang momentant på autopilot i det jeg sa noe som kunne tolkes som ufordelaktig/fordomsfullt mot muslimer. Din reaksjon gjør at folk flest anser de har rett i å være skeptisk, og så har du oppnådd nøyaktig det motsatte av å "opplyse idiotene".

''Nordmenns OPPLEVELSE Sør.. Jeg snakker om nordmenns OPPLEVELSE.

For nordmenn flest er religionen en privatsak. Og OPPLEVLESEN av at man blir tråkket på tærne av muslimer og deres krav på bakgrunn av religion, kan være en årsak til motviljen man ser. ''

Bortsett fra at muslimer også er nordmenn, så er det faktisk de som blir "tråkket på tærne" av at andre ikke kler seg som dem, som bør trekke til seg klærne.

Hvis folk har problemer med hvordan andre kler seg, så er det de som har problemer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier at de må "ta skikken" dit de kommer.

De "kommer" ikke - svært mange er FØDT her.

Ikke bare det - "skikken" i Norge er at vi har en Grunnlov med religionsfrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere enn du vil like;)

Men "dere" blir heldigvis færre og færre, og til slutt vil dere ende opp akkurat som de som mener kvinner ikke bør ha stemmerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt på maken til tullsnakk:)

''Har aldri hørt på maken til tullsnakk:)''

Og igjen (akkurat som du ikke kunne si hva de "krevde") så flåser du vekk spørsmålet om hvorfor de skal være ansvarlig for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenns OPPLEVELSE Sør.. Jeg snakker om nordmenns OPPLEVELSE.

For nordmenn flest er religionen en privatsak. Og OPPLEVLESEN av at man blir tråkket på tærne av muslimer og deres krav på bakgrunn av religion, kan være en årsak til motviljen man ser.

Og du går automatisk inn i kverna om at det ikke er sant at de fronter islam med sin klesdrakt. Det er en helt annen diskusjon, en fantasidiskusjon du satte igang momentant på autopilot i det jeg sa noe som kunne tolkes som ufordelaktig/fordomsfullt mot muslimer. Din reaksjon gjør at folk flest anser de har rett i å være skeptisk, og så har du oppnådd nøyaktig det motsatte av å "opplyse idiotene".

''For nordmenn flest er religionen en privatsak. Og OPPLEVLESEN av at man blir tråkket på tærne av muslimer og deres krav på bakgrunn av religion, kan være en årsak til motviljen man ser''

Kan du komme med eksempler på hva slags krav muslimene har som ikke også andre religiøse har? Moskeer? Vi har kirker og synagoger og buddahtempler i Norge. Klær? Det er ingen som prakker på oss deres klær. Det er tvert imot vi som maser med deres klær. For øvrig flyr prestene rundt i kjoler, jøder med sånn dingst på skallen, sikher med diverse turban, mormonkvinner i skjørt fordi de må, osv, så dette er ikke unikt for muslimer. Halal-mat? Det er ingen som prakker på oss dette, og hva de spiser kan jeg ikke se at vi skal bry oss med. Gilde produserer 300 tonn halalkjøtt i året. Jøder spiser sin kosher og sikhene har sitt.

Så hvor er det du mener de tråkker på oss?

Det eneste jeg ser er vi som tråkker på dem. Vi maser med maten deres, moskeene deres og klærne deres. Det er vi som skaper all støyen, ikke de.

Så hva er det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "kommer" ikke - svært mange er FØDT her.

Ikke bare det - "skikken" i Norge er at vi har en Grunnlov med religionsfrihet.

Skikken i Norge er _ikke_ at folk tvangsgiftes, kjønnslemlestes, og at kvinnesynet er helt horribelt f.eks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men "dere" blir heldigvis færre og færre, og til slutt vil dere ende opp akkurat som de som mener kvinner ikke bør ha stemmerett.

Det er der du tar feil. Det blir fler og fler som begynner å få opp øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har aldri hørt på maken til tullsnakk:)''

Og igjen (akkurat som du ikke kunne si hva de "krevde") så flåser du vekk spørsmålet om hvorfor de skal være ansvarlig for hverandre.

Jeg har aldri sagt at de skal være ansvarlig for hverandre. Synes bare det er rart at ingen kommer med innvendinger hvis de er uenige...Det er vanlig det vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...