Gå til innhold

Er det ikke rart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

57

• trollemor;o)

11

• Bookworm

6

• Katt-ja

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt

Ja, da er jeg vel i samme bås som deg, da. Du er jo åpenbart psyk siden du reklamerer for det i nicket ditt. Huff, stakkars liten... Det kan ikke være godt å bli psyk av alt? Er det vel? ALT, altså. Da tenker jeg virkelig at du burde logge av nå sånn at du ikke blir enda psykere. Jeg er da nestekjærlig.

Jada, jeg er psykisk syk, men ikke lenger psyk av alt. Fordelen min er at jeg er klar over at jeg er psykisk syk og gjør noe med det, jobber med meg selv og bruker medisinene mine.

Du behøver ikke bekymre deg for meg :-) Jeg har det bare bra.

Men jeg tror ikke du har det så bra.

Annonse

Gjest maiapril

Jada, jeg er psykisk syk, men ikke lenger psyk av alt. Fordelen min er at jeg er klar over at jeg er psykisk syk og gjør noe med det, jobber med meg selv og bruker medisinene mine.

Du behøver ikke bekymre deg for meg :-) Jeg har det bare bra.

Men jeg tror ikke du har det så bra.

Så godt å høre at det går bedre med deg og at du nå har det bra.

Jeg sliter med en del, kan du si.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...