Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie

''Av alt jeg har lest stemmer ikke det, les på wikipedia om opvergrep mot barn...

Ikke les suspekte meninger og bortforklaringer her og der om overgrep....''

Dette er min påstand: man er ikke automatisk pedofil fordi man begår overgrep mot et barn. Er det dette du mener er feil eller er det noe annet?

Hei!

I sin hoveddel ja.

Og jeg mener man burde ta i bruk lobotomi til grupper som er så farlige for barna i et samfunn som de pedofile.

Lobotomi er ikke noe jeg vil forsvare meg hvis de pedofile skal få så lave straffer så mener jeg de bør lobotomeres, med dagens prosedyrer vil dødeligheten være lav.

Dette er noe jeg vil kjempe for, i Sverige og mange land er ikke dette lagt vekk, så kanskje kan vi i fremtiden se en situasjon der mennesker kan velge fengselstraff eller moderne lobotomering, det kan jo være bra for de sp, ikke kan styre dine drifter.

Fortsetter under...

• Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

262

• XbellaX

190

• Andeby

67

• Madelenemie

55

Mest aktive i denne tråden

''Nei, du har kanksje ikke interesse i det, men baktankene og motivene er der enten du liker det eller ei, og du blir tatt til inntekt for dem.''

Hva andre måtte mene og tenke og tro om meg og mine innlegg Sør, har jeg heldigvis sluttet, for lengst, å bry meg om. Det er ikke noe jeg kan styre eller gidder å bruke energi på. Folk tolker det de vil, og det er helt ok for meg.

Så du bryr deg ikke om det du skriver blir brukt som argumenter for at pedofile skal få sikle på barn i barnehager?

Egentlig ganske oppsiktsvekkende.

Hei!

I sin hoveddel ja.

Og jeg mener man burde ta i bruk lobotomi til grupper som er så farlige for barna i et samfunn som de pedofile.

Lobotomi er ikke noe jeg vil forsvare meg hvis de pedofile skal få så lave straffer så mener jeg de bør lobotomeres, med dagens prosedyrer vil dødeligheten være lav.

Dette er noe jeg vil kjempe for, i Sverige og mange land er ikke dette lagt vekk, så kanskje kan vi i fremtiden se en situasjon der mennesker kan velge fengselstraff eller moderne lobotomering, det kan jo være bra for de sp, ikke kan styre dine drifter.

Men likevel burde jeg oppleve overgrep, fordi jeg støtter den faktapåstanden som er kommet: at ikke alle som forgriper seg på barn er pedofile.

Forstår jeg deg riktig?

Så du bryr deg ikke om det du skriver blir brukt som argumenter for at pedofile skal få sikle på barn i barnehager?

Egentlig ganske oppsiktsvekkende.

''Så du bryr deg ikke om det du skriver blir brukt som argumenter for at pedofile skal få sikle på barn i barnehager?

Egentlig ganske oppsiktsvekkende.''

Jeg har ingen interesse av å diskutere andre personers baktanker eller påståtte motiver. Derimot støtter jeg kunnskaper når jeg ser de er aldeles korrekte.

''Men du overser glatt at det ikke er "korrekte opplysninger", OG at personen som du forsvarer (fordi han blir "sablet ned") har et uttalt ønske om at pedofile skal få jobbe med barn, og at det er OK å sikle på barn.''

Nå danser du veldig. Igjen- jeg ønsker ikke å diskutere en annen persons baktanker eller motiver, det må du ta med dem som er intr, ikke meg.

Jeg forsvarer det som jeg har sagt tidligere: det er aldeles korrekt at ikke alle som begår overgrep på barn er pedofile.

Vel, det er mulig du mener du bare kan heve deg over virkeligheten, men fakta er at det du skriver blir brukt til inntekt for noe.

''Så du bryr deg ikke om det du skriver blir brukt som argumenter for at pedofile skal få sikle på barn i barnehager?

Egentlig ganske oppsiktsvekkende.''

Jeg har ingen interesse av å diskutere andre personers baktanker eller påståtte motiver. Derimot støtter jeg kunnskaper når jeg ser de er aldeles korrekte.

Men nå ble det jo påvist at de overhodet ikke er basert på god vitenskap, og at en stor ukjent gruppe slettes ikke var "ikke-pedofile", men "pedofile".

Du kan nekte å forholde deg til virkeligheten (at det du skriver blir (mis)brukt), men det blir brukt uansett om du lukker øynene for det.

Annonse

Madelenemie

Jeg ønsker ikke bare deg voldtatt, og ikke bare for voldtektens skyld, jeg syns mange voksne som # forstår seg så godt på de pedofile og behandlinger m.m burde uttalt seg etter et overgrep.''

Jeg har mer enn èn tanke i hodet mitt. Heldigvis. Fordi om man faktisk ønsker å støtte opp under den fagkunnskapen som er kommet ang pedofile betyr jo ikke det at man ikke kjemper for barns rettigheter.

Jeg burde opplevd overgrep for da ville jeg kunnet uttale meg mener du?

Hei!

Ja dessverre er det slik at de beste til å uttale seg i en sak, om smerten, og tapet av liv, er nettopp de som har blitt utsatt for dette.

For oss andre er det Ord, tall, teorier.

For dem er det hjertet som slår og stopper, liv og død, smerte og og et spørsmål om å overleve.

PÅ statistikkene sees de som her inne på dr online som smerten som bare blir for stor iblant, så stor at den kutter seg, så stor at den kollapser og blir innlagt, så stor at ikke orker mer.

Vel, det er mulig du mener du bare kan heve deg over virkeligheten, men fakta er at det du skriver blir brukt til inntekt for noe.

''Vel, det er mulig du mener du bare kan heve deg over virkeligheten, men fakta er at det du skriver blir brukt til inntekt for noe.''

Fakta jeg skriver er fakta. Hvorledes noen ønsker å bruke fakta får være opp til hver enkelt. Om noen ønsker å bruke det jeg sier til å "mildne" overgrep mot barn så betyr ikke det at fagkunnskapene er mindre korrekte. Hvordan noen velger å bruke kunnskap må stå for deres regning.

Men likevel burde jeg oppleve overgrep, fordi jeg støtter den faktapåstanden som er kommet: at ikke alle som forgriper seg på barn er pedofile.

Forstår jeg deg riktig?

''fordi jeg støtter den faktapåstanden som er kommet:''

Hvorfor kaller du det en "faktapåstand" når det åpenbart ikke er det?

Det blir ikke sant bare fordi du ønsker det var slik.

Men nå ble det jo påvist at de overhodet ikke er basert på god vitenskap, og at en stor ukjent gruppe slettes ikke var "ikke-pedofile", men "pedofile".

Du kan nekte å forholde deg til virkeligheten (at det du skriver blir (mis)brukt), men det blir brukt uansett om du lukker øynene for det.

''Men nå ble det jo påvist at de overhodet ikke er basert på god vitenskap, og at en stor ukjent gruppe slettes ikke var "ikke-pedofile", men "pedofile".''

Jeg venter jo fortsatt på din faglige dokumentasjon vet du. Jeg har for lengst slått meg til ro med at mine referanser ikke holder mål, det er helt ok.

''Du kan nekte å forholde deg til virkeligheten (at det du skriver blir (mis)brukt), men det blir brukt uansett om du lukker øynene for det.'' Fakta er fakta Sør, skal man la vær å snakke om pedofili i frykt for at noen kan missbruke kunnskapen som er omkring emnet? Kanskje det er mest behagelig?

''fordi jeg støtter den faktapåstanden som er kommet:''

Hvorfor kaller du det en "faktapåstand" når det åpenbart ikke er det?

Det blir ikke sant bare fordi du ønsker det var slik.

''Hvorfor kaller du det en "faktapåstand" når det åpenbart ikke er det?

Det blir ikke sant bare fordi du ønsker det var slik.''

Vel, jeg har nå lagt frem noen referanser, jeg er fullt klar over at de i dine øyne ikke holder mål, men jeg venter på din dokumentasjon. Istedet for å gjenta at min dokumentasjon ikke er god nok ville det vært langt mer nyttig om du kom med beviser for det motsatte, og ikke kun din egen mening.

Annonse

Madelenemie

''Jeg vil se saken fra de svakes side, barnas, de får ødelagte liv, det er forkastelig.''

Nei det er ikke forkastelig, det er noe så inderlig mye mer enn det.

Pedofile som forgriper seg skal straffes, straffene i Norge er så latterlige at det er en vits. De barna som rammes vil alltid være rammet noen av dem vil oppleve at hele livet blir fullstendig ødelagt. Det er ingenting som kan rette opp eller "hele" slike sår. Det er så bortenfor jævelig at det ikke lenger finnes ord.

Det betyr ikke at -når jeg ser en pedofil blir regelrett sablet ned, når han kommer med konkrete og korrekte opplysninger i en diskusjon, støtter ham. Å være pedofil er en byrde bortimot det uttålelige for mange. Å ønske seg hjelp er nærmest umulig fordi tilbudet finnes omtrent kun i Oslo og selv der er køen årelang. Forteller ham noen om sine tanker blir han utstøtt og isolert og, ja, hatet.

Jeg har ikke noe ønske om å sette 2 ulike skjebner opp mot hverandre, slikt er meningsløst. Begge lider på sitt vis og det må være fullt mulig å støtte begge parter.

Hei!

Og straffene er lave fordi du og mange andre forstår seg så godt på de pedofile.

Jeg tror du og mange kunne tatt en rosemarsj for de pedofiles lidelse,k tenk bare forståelse i Oslo...

For barn INGEN FORSTÅELSE noe sted, men jeg tenker, Takk Gud en dag dra vi til Mars" der blir et av kriteriene er du straffedømt eller ikke, bli igjen på jorden og dø!

Man har rett og slett ikke bruk for egoister som ikke ser sitt ansvar.

Hei!

Ja dessverre er det slik at de beste til å uttale seg i en sak, om smerten, og tapet av liv, er nettopp de som har blitt utsatt for dette.

For oss andre er det Ord, tall, teorier.

For dem er det hjertet som slår og stopper, liv og død, smerte og og et spørsmål om å overleve.

PÅ statistikkene sees de som her inne på dr online som smerten som bare blir for stor iblant, så stor at den kutter seg, så stor at den kollapser og blir innlagt, så stor at ikke orker mer.

Jeg motsier deg ikke på, tja, ikke alt ihvertfall. Men finner det underlig at det ikke er mulig å bry seg om 2 parter. Man kan, slik jeg forstår deg, kun velge en part å gi sin støtte til.

Hei!

Og straffene er lave fordi du og mange andre forstår seg så godt på de pedofile.

Jeg tror du og mange kunne tatt en rosemarsj for de pedofiles lidelse,k tenk bare forståelse i Oslo...

For barn INGEN FORSTÅELSE noe sted, men jeg tenker, Takk Gud en dag dra vi til Mars" der blir et av kriteriene er du straffedømt eller ikke, bli igjen på jorden og dø!

Man har rett og slett ikke bruk for egoister som ikke ser sitt ansvar.

''Og straffene er lave fordi du og mange andre forstår seg så godt på de pedofile.''

Det er min skyld at straffene for pedofile er lave? Hva da med voldtekstmenn, generelt, er dette også min feil?

''Vel, det er mulig du mener du bare kan heve deg over virkeligheten, men fakta er at det du skriver blir brukt til inntekt for noe.''

Fakta jeg skriver er fakta. Hvorledes noen ønsker å bruke fakta får være opp til hver enkelt. Om noen ønsker å bruke det jeg sier til å "mildne" overgrep mot barn så betyr ikke det at fagkunnskapene er mindre korrekte. Hvordan noen velger å bruke kunnskap må stå for deres regning.

Jepp!

Du har ikke noe ansvar overhodet! Totalt fri for ansvar.

Jepp!

Du har ikke noe ansvar overhodet! Totalt fri for ansvar.

''Jepp!

Du har ikke noe ansvar overhodet! Totalt fri for ansvar.''

Nei, overhodet ikke. Jeg opplever et stort ansvar når jeg ser mennesker blir tillagt meninger og usannheter (ref til "vill fantasi") når vedk. kommer med faktakunnskaper.

Madelenemie

Forstår jeg deg riktig?

Hei!

Ja alle voksne som ikke gåfr i en mental rosemarsj for barna, som ikke ser rødt når de hører de pedofiles røst bør utsettes for et overgrep, ja så får jeg høre meningen etter på.

Jeg beklager for deg og mange andre som jeg vet vil høre noe annet, dette er hva jeg tenker, og jeg pynter ikke på det!

Jeg vil egentlig ikke at du og andre skal bli voldtatt, jeg vil dere skal forstå det før, forstå barna, begrave de uhyrene som er de pedofile, begrave dem i deres egenrettferdighet, de er ikke vredt deres kamp, det er kun den ene , den lille, som verken har den voksne eller rettsapparat eller demokrati eller sosialdemokrati til å tale sin sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...