Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

''Fordi de som trenger oss, de som ikke har noen røst, ikke en politiker ikke, et parti, ikke en organisasjon er barna'' Det er jeg helt enig i. Men det er mulig, vel for meg, heldigvis, å faktisk kunne klare å bruke kunnskap og erfaring til å vise medfølelse for begge parter.

Når du linker til steder med "Overgripere er ikke onde" så er det faktisk ikke begge sider man viser medfølelse med.

Hva som skjer mellom pedofile og barn er ikke et "balansert forhold" (slik som mange pedofile ønsker du skal tro), og det er ikke noe som er "nøytralt". Det ER en utsatt og det er en OVERGRIPER, og den ene er uskyldig og den andre er skyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie

''Fordi de som trenger oss, de som ikke har noen røst, ikke en politiker ikke, et parti, ikke en organisasjon er barna'' Det er jeg helt enig i. Men det er mulig, vel for meg, heldigvis, å faktisk kunne klare å bruke kunnskap og erfaring til å vise medfølelse for begge parter.

Hei!

Ja ja, der får vi slutte kvelden :)

Du som Mor Teresa :) som jeg skulle bli en del av :)

Og jeg som KILL bill :) Som jeg ikke trodde jeg skulle bli en del av :)

må legge meg nå :)

Ser i morgen hva du har skrvet så får jeg tenkt litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men dine referanser må kunne stå på egne ben, og det kan de ikke.

''

Helt ok at de ikke står på egne ben. Jeg venter fortsatt på din, men du fortsetter jo egentlig bare å gå løs på mine? :-)

''Helt ok at de ikke står på egne ben. Jeg venter fortsatt på din, men du fortsetter jo egentlig bare å gå løs på mine? :-) – XbellaX''

Ja, fordi du fortsetter å påstå at de er "faktakunnskaper", som støtter det en pedofil påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare jeg som har påstått det.

Noen alarmbjeller burde ringe hos deg. (Bortsett fra at du burde kunne se det selv.)

''Noen alarmbjeller burde ringe hos deg. (Bortsett fra at du burde kunne se det selv.)

''

De eneste bjellene som ringer hos meg nå er at jeg er trøtt og vil ta kvelden. Det jeg har registrert er at jeg i nå kanskje 5 om ikke 6 timer har etterspurt link til fagmiljø. Dokumentasjon på at det du sier er korrekt: altså at alle som forgriper seg på barn er pedofile.

Din mening og din synsing teller like lite som min, jeg må ha fag og kunnskap. Men det virker ikke som om jeg får den? du fortsetter bare å gå løs på mine og som jeg sa, det er helt ok at du mener de ikke holder mål men da må du komme med noe som underbygger din påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bevis for at de som utfører seksuelle handlinger med barn er pedofile? Det er jo definisjonen av pedofili.''

Bevis for at alle som utfører overgep på barn er pedofile. Jeg venter.

Vi snakker om seksuelle overgrep (og da er det pedofili involvert).

Å-slå-barn type overgrep er det ingen som sier at kun pedofile utfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du linker til steder med "Overgripere er ikke onde" så er det faktisk ikke begge sider man viser medfølelse med.

Hva som skjer mellom pedofile og barn er ikke et "balansert forhold" (slik som mange pedofile ønsker du skal tro), og det er ikke noe som er "nøytralt". Det ER en utsatt og det er en OVERGRIPER, og den ene er uskyldig og den andre er skyldig.

Men det var ikke overgrep vi snakket om, det var om man automatisk var pedofil. Jeg registrerer at du fortsetter å hakke på mine referanser, er det i mangel av egen dokumentasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Noen alarmbjeller burde ringe hos deg. (Bortsett fra at du burde kunne se det selv.)

''

De eneste bjellene som ringer hos meg nå er at jeg er trøtt og vil ta kvelden. Det jeg har registrert er at jeg i nå kanskje 5 om ikke 6 timer har etterspurt link til fagmiljø. Dokumentasjon på at det du sier er korrekt: altså at alle som forgriper seg på barn er pedofile.

Din mening og din synsing teller like lite som min, jeg må ha fag og kunnskap. Men det virker ikke som om jeg får den? du fortsetter bare å gå løs på mine og som jeg sa, det er helt ok at du mener de ikke holder mål men da må du komme med noe som underbygger din påstand.

Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Helt ok at de ikke står på egne ben. Jeg venter fortsatt på din, men du fortsetter jo egentlig bare å gå løs på mine? :-) – XbellaX''

Ja, fordi du fortsetter å påstå at de er "faktakunnskaper", som støtter det en pedofil påstår.

''Ja, fordi du fortsetter å påstå at de er "faktakunnskaper", som støtter det en pedofil påstår.''

Jeg har forstått at mine referanser ikke er gode nok, det er som sagt helt ok for meg. Men du, Sør, nå synes jeg du skal vise meg din dokumentasjon på det motsatte. Det tar tid å finne den, gjør det ikke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var ikke overgrep vi snakket om, det var om man automatisk var pedofil. Jeg registrerer at du fortsetter å hakke på mine referanser, er det i mangel av egen dokumentasjon?

Jo, det er seksuelle overgrep mot småbarn vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om seksuelle overgrep (og da er det pedofili involvert).

Å-slå-barn type overgrep er det ingen som sier at kun pedofile utfører.

''Vi snakker om seksuelle overgrep (og da er det pedofili involvert).

Å-slå-barn type overgrep er det ingen som sier at kun pedofile utfører.''

Nå skal du høre hva vi snakker om.. det er følgende påstand: Jeg sier- alle som begår seksuelle overgrep mot barn er ikke pedofile. Og så venter jeg på dokumentasjon fra deg som beviser det motsatte men den kommer aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, fordi du fortsetter å påstå at de er "faktakunnskaper", som støtter det en pedofil påstår.''

Jeg har forstått at mine referanser ikke er gode nok, det er som sagt helt ok for meg. Men du, Sør, nå synes jeg du skal vise meg din dokumentasjon på det motsatte. Det tar tid å finne den, gjør det ikke? :-)

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

Det er ingen automatikk i dette. Man er ikke automatisk pedofil om man har sex og forgriper seg på et barn, men man KAN være det. Og før du sier at jeg tar feil, kan du i neste innlegg komme med denne dokumentasjonen så jeg kan få lagt meg? Link til fagmiljø som beviser at jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

''Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Det er ingen automatikk i dette. Man er ikke automatisk pedofil om man har sex og forgriper seg på et barn, men man KAN være det. Og før du sier at jeg tar feil, kan du i neste innlegg komme med denne dokumentasjonen så jeg kan få lagt meg? Link til fagmiljø som beviser at jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

''Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Det er ingen automatikk i dette. Man er ikke automatisk pedofil om man har sex og forgriper seg på et barn, men man KAN være det. Og før du sier at jeg tar feil, kan du i neste innlegg komme med denne dokumentasjonen så jeg kan få lagt meg? Link til fagmiljø som beviser at jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi snakker om seksuelle overgrep (og da er det pedofili involvert).

Å-slå-barn type overgrep er det ingen som sier at kun pedofile utfører.''

Nå skal du høre hva vi snakker om.. det er følgende påstand: Jeg sier- alle som begår seksuelle overgrep mot barn er ikke pedofile. Og så venter jeg på dokumentasjon fra deg som beviser det motsatte men den kommer aldri.

Seksuelle overgrep mot barn = pedofili.

Vanskeligere er det egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

''Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Jeg hører du sier dette. Men man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn. Jeg har nå etterlyst dokumentasjon på at det du sier stemmer. Jeg har scannet utenlandske sider som forteller meg at jeg har rett men jeg legger dem selvsagt ikke ut her fordi de og vil bli avvist. Jeg vil nå ha link til din side, til din dokumentasjon. Ikke kun din synsing og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så definisjonen (at seksuelle overgrep mot småbarn er pedofili) teller altså ikke?

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Det er ingen automatikk i dette. Man er ikke automatisk pedofil om man har sex og forgriper seg på et barn, men man KAN være det. Og før du sier at jeg tar feil, kan du i neste innlegg komme med denne dokumentasjonen så jeg kan få lagt meg? Link til fagmiljø som beviser at jeg tar feil?

Det er jo nettopp det som er pedofili - seksuell tiltrekning (og overgrep) mot barn.

Hvis det er et ikke-seksuelt overgrep så trenger det selvsagt ikke være pedofili, men her er det overgrep med en seksuell komponent som blir diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.

''Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Aha, ser man det, du la til tiltrekning :-) Nå ror du :-) Vi snakket om å ha sex med, forgripe seg på. Man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn. Jeg har nå etterlyst dokumentasjon på at det du sier stemmer. Jeg har scannet utenlandske sider som forteller meg at jeg har rett men jeg legger dem selvsagt ikke ut her fordi de og vil bli avvist. Jeg vil nå ha link til din side, til din dokumentasjon. Ikke kun din synsing og mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelle overgrep mot barn = pedofili.

Vanskeligere er det egentlig ikke.

''Seksuelle overgrep mot barn = pedofili.

Vanskeligere er det egentlig ikke.''

Det er notert. Hvor er linken Sør, glemte du den i farten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Jeg hører du sier dette. Men man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn. Jeg har nå etterlyst dokumentasjon på at det du sier stemmer. Jeg har scannet utenlandske sider som forteller meg at jeg har rett men jeg legger dem selvsagt ikke ut her fordi de og vil bli avvist. Jeg vil nå ha link til din side, til din dokumentasjon. Ikke kun din synsing og mening.

''Men man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn.''

Nei, men hvis man begår seksuelle overgrep (hvilket denne tråden handler om9, så er det pedofili. Per definisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...