Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Nei, for det holder lenge med det jeg skrev, uten at det er nødvendig med enda en repetisjon.

Men hvor er linken? Den har neimen ikke jeg sett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie

Jeg har sett Kill Bill, jeg skjønner ikke helt hva de 3 filmene har i denne tråden å gjøre.

Det er helt ok at du ikke forstår at det er mulig å ha kunnskap om og faktisk også støtte opp under begge parter. Jeg er glad jeg er som jeg er.

Hei!

Jeg er glad jeg er som jeg er...

'

Alt for mye diplomati og hvor ville det ende.

Jeg elsker min mann, men han er feig, om han innrømmer det eller ei, han stopper ikke den tredje verdenskrig, verken han eller du-

Min mann ser det, av nesten 20 års ekteskap så ser han at kompromissløshet og ureddghet er det som bringer verden frem

Likevel er han feig, han innrømmet det ikke før, men han innrømmer det nå, derfor der det å være gift med meg vanskelig.

Takk for ditt valg av saklighet , det er imponerende, det settere jeg pris , selv for pedofile ønsker jeg ikke dødsstraff, men en human behandling, men før det beskytttelse for barna våre.

Jeg vet jeg har ekstreme holdninger/meninger på dette området, derfor setter jeg pris på din saklighet så langt, det er ellersofte savnet i mange debatter.

Jeg må snart legge meg, men jeg leser evt dine svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen er du redusert til personangrep.

Jeg har påpekt, argumentert og underbygget at det er en metodefeil i referansene dine. Du har ikke engang forsøkt å motsi det.

I stedet repeterer du bare at det er "fakta", hvilket det åpenbart ikke er.

Uansett om jeg har bevis eller ei, så endrer det ikke noe som helst på at metoden i dine referanser åpenbart er feil.

Referansene dine kan KUN være korrekt HVIS man aksepterer at alle overgrepsdømte pedofile er 100% ærlige.

Og det tror jeg ikke engang du tror.

Men nå skal du høre her, det er helt ok at du ikke opplever mine referanser som gode nok for deg. Jeg har forlengst gitt opp. Men så er spørsmålet, hvor blir det av din dokumentasjon på at -alle- som forgriper seg på barn er pedofile.

Tenk så mye tid vi kunne spart om du bare kunne henvist meg til en kilde innen fagmiljøet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''1) din og manges reaksjon på overgrep'' La oss begynne med denne. Har jeg snakket om mine reaksjoner på overgrep i denne tråden M? Kan du fortelle meg hva jeg har skrevet, utover det jeg akkurat skrev til deg at overgrep mot barn er langt forbi avskyelig.

''2) straffenivået i Samfunnet vårt'' Dette er min feil mener du? Jeg skrev til deg at jeg mener dette er en vits.

''4) Knebling av barnas rettigheter til å ha kompromissløse krigere som meg. (de trenger det, eø bør ha det, de pediofile bør føle det osv)'' Dette er min feil mener du? Jeg knebler barns rettigheter?

1) Du nører jo opp under den falske illusjonen at disse referansene er "fakta", og derfor må Andeby "beskyttes" siden andre er uenig med ham.

Utover det forsøker du å heve deg over virkeligheten at dine innlegg er formulert og skrevet slik at de vil bli tatt til inntekt for en pedofil som mener det bør være fritt frem for pedofile som jobber i en barnehage å sikle over ungene.

Jada, jeg vet du liker å tro at du er høyt hevet over slike "bagateller", men det er nå likevel slik virkeligheten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er "de beste" så har vi et problem.

Du vet like godt som meg at gruppen "skap-pedofile" mangler i de referansene.

Helt ok at du mener de fremste på feltet som har jobbet i en årrekke ikke holder mål, men da må jeg ha nye kilder av deg. Det har jeg etterlyst i 4 timer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''I stedet insisterer du på å referere tli det som "fakta", selv om du selv innrømmer at det ikke er det.''

Nei, jeg sier at dette er mine referanser og så venter jeg jo veldig på din mot-dokumentasjon, som ikke kommer :-)

Men dine referanser må kunne stå på egne ben, og det kan de ikke.

Å påpeke at de som begår seksuelle overgrep mot småbarn er pedofile (siden pedofili er seksuell attraksjon for småbarn) er neppe så kontroversielt, ettersom det ikke ser ut til å eksistere noen referanser som tilsier at andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine referanser blir ikke noe bedre/verre av mine referanser?

Ingen av dine referanser tar plutselig med "skap-pedofile" uansett hvor mange referanser jeg kommer med.

''Dine referanser blir ikke noe bedre/verre av mine referanser?

Ingen av dine referanser tar plutselig med "skap-pedofile" uansett hvor mange referanser jeg kommer med.''

Jeg har ikke sagt det. Men siden du sier at jeg tar feil, når jeg skriver at det ikke er noen automatikk i at alle som forgriper seg på barn er pedofile, ønsker jeg gjerne at du henviser meg til noen som mener det samme som deg. Det holder ikke at "det er noe du mener". Jeg venter veldig på denne dokumentasjonen? Du hamrer løs på min og det er helt ok, la oss bare forkaste den men da kjære Sør, da venter jeg i åndeløs spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal du høre her, det er helt ok at du ikke opplever mine referanser som gode nok for deg. Jeg har forlengst gitt opp. Men så er spørsmålet, hvor blir det av din dokumentasjon på at -alle- som forgriper seg på barn er pedofile.

Tenk så mye tid vi kunne spart om du bare kunne henvist meg til en kilde innen fagmiljøet :-)

Bevis for at de som utfører seksuelle handlinger med barn er pedofile? Det er jo definisjonen av pedofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok at du mener de fremste på feltet som har jobbet i en årrekke ikke holder mål, men da må jeg ha nye kilder av deg. Det har jeg etterlyst i 4 timer nå.

Og du har fått svar for ca 4 timer siden - sist for 1 minutt siden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

''1) din og manges reaksjon på overgrep'' La oss begynne med denne. Har jeg snakket om mine reaksjoner på overgrep i denne tråden M? Kan du fortelle meg hva jeg har skrevet, utover det jeg akkurat skrev til deg at overgrep mot barn er langt forbi avskyelig.

''2) straffenivået i Samfunnet vårt'' Dette er min feil mener du? Jeg skrev til deg at jeg mener dette er en vits.

''4) Knebling av barnas rettigheter til å ha kompromissløse krigere som meg. (de trenger det, eø bør ha det, de pediofile bør føle det osv)'' Dette er min feil mener du? Jeg knebler barns rettigheter?

Hei!

Ved å forstå så litt for godt de sterkes side, overgripere i hvit (leger) overgripere i svart (dommere) overgripere i farger (barnehagepersonalert) så gjør man seg selv skyldig,.

Fordi de som trenger oss, de som ikke har noen røst, ikke en politiker ikke, et parti, ikke en organisasjon er barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Du nører jo opp under den falske illusjonen at disse referansene er "fakta", og derfor må Andeby "beskyttes" siden andre er uenig med ham.

Utover det forsøker du å heve deg over virkeligheten at dine innlegg er formulert og skrevet slik at de vil bli tatt til inntekt for en pedofil som mener det bør være fritt frem for pedofile som jobber i en barnehage å sikle over ungene.

Jada, jeg vet du liker å tro at du er høyt hevet over slike "bagateller", men det er nå likevel slik virkeligheten er.

''1) Du nører jo opp under den falske illusjonen at disse referansene er "fakta", og derfor må Andeby "beskyttes" siden andre er uenig med ham.''

Det andeby har skrevet og som jeg støtter ham fullt på er det jeg har sagt fra begynnelsen av: ikke alle som forgriper seg på barn er pedofile. Han viser og mye kunnskap når det kommer til behandling av denne gruppen og og hvordan den "oppstår". Hva som enn er kommet i etterkant kan jeg ikke gå god for, jeg har ikke lest alt og orker ikke sette i gang nå. Hva så personen måtte ha av skjulte motiver og baktanker får du meg fortsatt ikke med på,- men jeg registrerer jo at dette kommer fra en som er lett på avtrekkeren når det kommer til å "varsle" alt og alle om personfokuserte innlegg når det gjelder degselv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er linken? Den har neimen ikke jeg sett :-)

Link til hva da? Definisjonen av pedofili?

Å påpeke at de som begår seksuelle overgrep mot småbarn er pedofile (siden pedofili er seksuell attraksjon for småbarn) er neppe så kontroversielt, ettersom det ikke ser ut til å eksistere noen referanser som tilsier at andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ved å forstå så litt for godt de sterkes side, overgripere i hvit (leger) overgripere i svart (dommere) overgripere i farger (barnehagepersonalert) så gjør man seg selv skyldig,.

Fordi de som trenger oss, de som ikke har noen røst, ikke en politiker ikke, et parti, ikke en organisasjon er barna.

''Fordi de som trenger oss, de som ikke har noen røst, ikke en politiker ikke, et parti, ikke en organisasjon er barna'' Det er jeg helt enig i. Men det er mulig, vel for meg, heldigvis, å faktisk kunne klare å bruke kunnskap og erfaring til å vise medfølelse for begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

''1) din og manges reaksjon på overgrep'' La oss begynne med denne. Har jeg snakket om mine reaksjoner på overgrep i denne tråden M? Kan du fortelle meg hva jeg har skrevet, utover det jeg akkurat skrev til deg at overgrep mot barn er langt forbi avskyelig.

''2) straffenivået i Samfunnet vårt'' Dette er min feil mener du? Jeg skrev til deg at jeg mener dette er en vits.

''4) Knebling av barnas rettigheter til å ha kompromissløse krigere som meg. (de trenger det, eø bør ha det, de pediofile bør føle det osv)'' Dette er min feil mener du? Jeg knebler barns rettigheter?

Hei!

Andeby skrev mye av det samme han...

Teori er av mindre betydning for barna enn hva vi gjør.

I det minste må vår teori være handlingsorinetrert, altså det som gir våre barn gode liv, i dag har ikke barn gode liv så lenge 10 % av barna i en barnehage er utsatt for overgrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''1) Du nører jo opp under den falske illusjonen at disse referansene er "fakta", og derfor må Andeby "beskyttes" siden andre er uenig med ham.''

Det andeby har skrevet og som jeg støtter ham fullt på er det jeg har sagt fra begynnelsen av: ikke alle som forgriper seg på barn er pedofile. Han viser og mye kunnskap når det kommer til behandling av denne gruppen og og hvordan den "oppstår". Hva som enn er kommet i etterkant kan jeg ikke gå god for, jeg har ikke lest alt og orker ikke sette i gang nå. Hva så personen måtte ha av skjulte motiver og baktanker får du meg fortsatt ikke med på,- men jeg registrerer jo at dette kommer fra en som er lett på avtrekkeren når det kommer til å "varsle" alt og alle om personfokuserte innlegg når det gjelder degselv.

Det er ikke bare jeg som har påstått det.

Noen alarmbjeller burde ringe hos deg. (Bortsett fra at du burde kunne se det selv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dine referanser må kunne stå på egne ben, og det kan de ikke.

Å påpeke at de som begår seksuelle overgrep mot småbarn er pedofile (siden pedofili er seksuell attraksjon for småbarn) er neppe så kontroversielt, ettersom det ikke ser ut til å eksistere noen referanser som tilsier at andre gjør det.

''Men dine referanser må kunne stå på egne ben, og det kan de ikke.

''

Helt ok at de ikke står på egne ben. Jeg venter fortsatt på din, men du fortsetter jo egentlig bare å gå løs på mine? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevis for at de som utfører seksuelle handlinger med barn er pedofile? Det er jo definisjonen av pedofili.

''Bevis for at de som utfører seksuelle handlinger med barn er pedofile? Det er jo definisjonen av pedofili.''

Bevis for at alle som utfører overgep på barn er pedofile. Jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har fått svar for ca 4 timer siden - sist for 1 minutt siden også.

Men jeg etterlyser ikke din mening, jeg etterlyser en link, en referanse. Det er det smått med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til hva da? Definisjonen av pedofili?

Å påpeke at de som begår seksuelle overgrep mot småbarn er pedofile (siden pedofili er seksuell attraksjon for småbarn) er neppe så kontroversielt, ettersom det ikke ser ut til å eksistere noen referanser som tilsier at andre gjør det.

''Link til hva da? Definisjonen av pedofili?

Å påpeke at de som begår seksuelle overgrep mot småbarn er pedofile (siden pedofili er seksuell attraksjon for småbarn) er neppe så kontroversielt, ettersom det ikke ser ut til å eksistere noen referanser som tilsier at andre gjør det''

Jeg etterlyser link som kan bevise at du har rett når du sier at alle som begår overgrep mot barn er pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...