Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Gjest gammel dame

Hei!

Det betyr mye for meg at du er tydelig og ikke farer med vissvass og bortforklaringer slik XbellaX og mange gjør ;((

''Det betyr mye for meg at du er tydelig og ikke farer med vissvass og bortforklaringer slik XbellaX og mange gjør ;((''

Du mener at alle disse forskerne tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

''Åpenbar metodefeil.''

Mer sannsynlig at du er ute på viddene.

''Mer sannsynlig at du er ute på viddene. – gammel dame''

Så vis meg hvor de nevner og tar høyde for "mørketall"?

Hvilken av linkene gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta det siste du skriver:

''Langfeldt avviste langt på vei at treneren er pedofil selv om han har forgrepet seg på unge gutter helt ned i 12-årsalderen''

Bortsett fra at det står "langt på vei", så lurer jeg på hvem det er som påstår at treneren er pedofil (som går etter barn som ikke er kjønnsmodne), når de utsatte var over 12 år?

Langfeldt har sikkert rett her, men det er jo fordi det ikke handler om "småbarn".

Det endrer dog ikke en ting på at den signifikante gruppen "skap-pedofile" ikke er nevnt i linkene dine, og at det åpenbart er en grov metodefeil.

''Det endrer dog ikke en ting på at den signifikante gruppen "skap-pedofile" ikke er nevnt i linkene dine, og at det åpenbart er en grov metodefeil.''

Det er grov metodefeil i alle, ikke èn men alle, referansene jeg kom med? Forstår jeg deg korrekt nå?

Hva har du av dokumentasjon på det motsatte, altså at alle som begår overgrep på barn er pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det betyr mye for meg at du er tydelig og ikke farer med vissvass og bortforklaringer slik XbellaX og mange gjør ;((''

Du mener at alle disse forskerne tar feil?

''Du mener at alle disse forskerne tar feil? – gammel dame''

Forskerne gjør sikkert mye rett andre steder, men i linkene som er lagt ut her, så kan jeg ikke se en eneste en (av de jeg så på) som tar høyde for "skap-pedofile".

Og viktigere, ingen andre har heller kunnet finne noen slike linker.

Det virker derfor trygt å anta at forskerne faktisk ikke har tatt dette med, på tross av at man må anta at mange pedofile overgripere ikke er 100% ærlige om at de er pedofile.

Eller er du uenig med det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammel dame

''Mer sannsynlig at du er ute på viddene. – gammel dame''

Så vis meg hvor de nevner og tar høyde for "mørketall"?

Hvilken av linkene gjør det?

Siden du hever at alle disse forskerne har feil, kan du ikke vise til en forskerrapport som viser at du har rett? Eller kan du ikke dokumentere påstandene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammel dame

''Du mener at alle disse forskerne tar feil? – gammel dame''

Forskerne gjør sikkert mye rett andre steder, men i linkene som er lagt ut her, så kan jeg ikke se en eneste en (av de jeg så på) som tar høyde for "skap-pedofile".

Og viktigere, ingen andre har heller kunnet finne noen slike linker.

Det virker derfor trygt å anta at forskerne faktisk ikke har tatt dette med, på tross av at man må anta at mange pedofile overgripere ikke er 100% ærlige om at de er pedofile.

Eller er du uenig med det også?

Kan du dokumentere påstandene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det endrer dog ikke en ting på at den signifikante gruppen "skap-pedofile" ikke er nevnt i linkene dine, og at det åpenbart er en grov metodefeil.''

Det er grov metodefeil i alle, ikke èn men alle, referansene jeg kom med? Forstår jeg deg korrekt nå?

Hva har du av dokumentasjon på det motsatte, altså at alle som begår overgrep på barn er pedofile.

''Det er grov metodefeil i alle, ikke èn men alle, referansene jeg kom med? Forstår jeg deg korrekt nå? ''

Det er en grov metodefeil i alle referanser som baserer seg på at pedofile overgripere er helt ærlige om de er pedofile eller ei, og som derfor ikke har en "mørketallgruppe" som de behandler og drøfter.

Ergo er tallmaterialet feil, fordi "skap-pedofile" ved en feiltakelse blir klassifisert som "ikke-pedofile".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Presis, han kommer med mye kunnskap.

Hei!

Jeg tror jeg vet hvorfor du og visse andre her inne bagatelliserer det Andeby sier/skriver.

Mange som ikke tar voldtekt og overgrep mot barn med større alvor, skulle jeg ønske ble voldtatt selv, ja så kunne jeg hørt hva de har å si om overgrep og pedofili, og voldtekt osv.... etter på.

Jeg kan jo ikke annet enn ønske at dere blir voldtatt men mitt ønske er bare det, men det er makt i sterke ønsker :)

En voldtekt av voksen ser jeg på som noen mildere enn et overgrep mot et barn, har man vist visse holdninger i tillegg er det lettere å forsvare!

Ikke vekk Kill Bill til live og si dere ikke skjønner etter på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du hever at alle disse forskerne har feil, kan du ikke vise til en forskerrapport som viser at du har rett? Eller kan du ikke dokumentere påstandene dine?

Spørsmålet var:

''Så vis meg hvor de nevner og tar høyde for "mørketall"?

Hvilken av linkene gjør det? – Sør

''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er grov metodefeil i alle, ikke èn men alle, referansene jeg kom med? Forstår jeg deg korrekt nå? ''

Det er en grov metodefeil i alle referanser som baserer seg på at pedofile overgripere er helt ærlige om de er pedofile eller ei, og som derfor ikke har en "mørketallgruppe" som de behandler og drøfter.

Ergo er tallmaterialet feil, fordi "skap-pedofile" ved en feiltakelse blir klassifisert som "ikke-pedofile".

Jeg hører du sier dette.

Jeg venter dokumentasjon på din påstand om at alle som forgriper seg på barn er pedofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Ja, det er en skam hvor "slepphendt" rettssystemet er med overgripere av barn.

Og problemet ligger i rettsststemet - regjeringen har økt strafferammen for overgrep til 21 år.

Med vennlig hilsen

Hei!

Enig!

Og sør, det gjør meg veldig sint, sintere enn du nok vet at noe menneske kan bli....

Det er der forskjellen på meg og andre mennesker ligger, men utenpå meg syns ikke sinne, da jeg er så rolig............

Det er nok du en av få som forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror jeg vet hvorfor du og visse andre her inne bagatelliserer det Andeby sier/skriver.

Mange som ikke tar voldtekt og overgrep mot barn med større alvor, skulle jeg ønske ble voldtatt selv, ja så kunne jeg hørt hva de har å si om overgrep og pedofili, og voldtekt osv.... etter på.

Jeg kan jo ikke annet enn ønske at dere blir voldtatt men mitt ønske er bare det, men det er makt i sterke ønsker :)

En voldtekt av voksen ser jeg på som noen mildere enn et overgrep mot et barn, har man vist visse holdninger i tillegg er det lettere å forsvare!

Ikke vekk Kill Bill til live og si dere ikke skjønner etter på:)

Sånne ting bør man ikke skrive, Madelenemie. Og man bør si unnskyld.

De må få lov til å mene det de mener, uten av vi synker til nivået hvor vi ønsker dem vondt. Uansett hvor ille og uforståelig vi mener det de skriver er.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg tror jeg vet hvorfor du og visse andre her inne bagatelliserer det Andeby sier/skriver.

Mange som ikke tar voldtekt og overgrep mot barn med større alvor, skulle jeg ønske ble voldtatt selv, ja så kunne jeg hørt hva de har å si om overgrep og pedofili, og voldtekt osv.... etter på.

Jeg kan jo ikke annet enn ønske at dere blir voldtatt men mitt ønske er bare det, men det er makt i sterke ønsker :)

En voldtekt av voksen ser jeg på som noen mildere enn et overgrep mot et barn, har man vist visse holdninger i tillegg er det lettere å forsvare!

Ikke vekk Kill Bill til live og si dere ikke skjønner etter på:)

''Hei!

Jeg tror jeg vet hvorfor du og visse andre her inne bagatelliserer det Andeby sier/skriver.

Mange som ikke tar voldtekt og overgrep mot barn med større alvor, skulle jeg ønske ble voldtatt selv, ja så kunne jeg hørt hva de har å si om overgrep og pedofili, og voldtekt osv.... etter på.

Jeg kan jo ikke annet enn ønske at dere blir voldtatt men mitt ønske er bare det, men det er makt i sterke ønsker :) En voldtekt av voksen ser jeg på som noen mildere enn et overgrep mot et barn, har man vist visse holdninger i tillegg er det lettere å forsvare!

Ikke vekk Kill Bill til live og si dere ikke skjønner etter på:)

''

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det er en velkjent og noe besynderlig hersketeknikk på DOL at man må ha opplevd noe for å kunne uttale seg. Jeg leser at du ønsker jeg skulle bli voldtatt og jeg velger å vise romslighet nok til å la den gå forbi i stillhet.

Pedofili er ikke synonymt med overgrep. De fleste aner ikek hva pedofili er, mye takket være media. Jeg kan ikke lenger stå for alt Andeby har skrevet for jeg har mistet oversikt men mye av de han har kommet med i tråden er korrekt- and dette med at ikke alle pedofile begår overgrep (slettes ikke alle), at alle overgripere ikke er pedofile, blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

''Det betyr mye for meg at du er tydelig og ikke farer med vissvass og bortforklaringer slik XbellaX og mange gjør ;((''

Du mener at alle disse forskerne tar feil?

Hei!

Nei, men jeg mener man plukker det man liker og referere det man syns er rett osv...

Og forskerne hvem er de? ..

.vern våre barn, steng overgripere og pedofile inne, så kan de heller få goder i fengslet, ja for de sparer jo psykiatrien for en masse hvis de ikke kan skade flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Enig!

Og sør, det gjør meg veldig sint, sintere enn du nok vet at noe menneske kan bli....

Det er der forskjellen på meg og andre mennesker ligger, men utenpå meg syns ikke sinne, da jeg er så rolig............

Det er nok du en av få som forstår.

Hei Madelenemie,

Jeg forstår du blir sint, men du får tenke på ungene og vite at det er langt bedre for ungene at du holder deg rolig, og ikke sier/gjør noe dumt.

Sinne løser ikke noe. Men det kan ødelegge for deg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hei!

Jeg tror jeg vet hvorfor du og visse andre her inne bagatelliserer det Andeby sier/skriver.

Mange som ikke tar voldtekt og overgrep mot barn med større alvor, skulle jeg ønske ble voldtatt selv, ja så kunne jeg hørt hva de har å si om overgrep og pedofili, og voldtekt osv.... etter på.

Jeg kan jo ikke annet enn ønske at dere blir voldtatt men mitt ønske er bare det, men det er makt i sterke ønsker :) En voldtekt av voksen ser jeg på som noen mildere enn et overgrep mot et barn, har man vist visse holdninger i tillegg er det lettere å forsvare!

Ikke vekk Kill Bill til live og si dere ikke skjønner etter på:)

''

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det er en velkjent og noe besynderlig hersketeknikk på DOL at man må ha opplevd noe for å kunne uttale seg. Jeg leser at du ønsker jeg skulle bli voldtatt og jeg velger å vise romslighet nok til å la den gå forbi i stillhet.

Pedofili er ikke synonymt med overgrep. De fleste aner ikek hva pedofili er, mye takket være media. Jeg kan ikke lenger stå for alt Andeby har skrevet for jeg har mistet oversikt men mye av de han har kommet med i tråden er korrekt- and dette med at ikke alle pedofile begår overgrep (slettes ikke alle), at alle overgripere ikke er pedofile, blant annet.

Det er ingen her som har påstått at alle pedofile begår overgrep.

Hvor tar du det fra?

Derimot har Andeby påstått at det er helt OK for pedofile å jobbe i barnehage, at ungene ikke tar skade av at den pedofile "sikler" etter dem, og at vi burde ha en pedofil barneminister, siden pedofile "kan så mye om barn"! (!)

Og for det har jeg fordømt Andeby (som individ) og ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen her som har påstått at alle pedofile begår overgrep.

Hvor tar du det fra?

Derimot har Andeby påstått at det er helt OK for pedofile å jobbe i barnehage, at ungene ikke tar skade av at den pedofile "sikler" etter dem, og at vi burde ha en pedofil barneminister, siden pedofile "kan så mye om barn"! (!)

Og for det har jeg fordømt Andeby (som individ) og ingen andre.

''Det er ingen her som har påstått at alle pedofile begår overgrep.''

Nei jeg har ikke sagt noen har skrevet det. Jeg skrev det i forbindelse med fakta opplyninger som folk flest ikke er klar over. De aller fleste mennesker tror pedofili = overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

''Hei!

Jeg tror jeg vet hvorfor du og visse andre her inne bagatelliserer det Andeby sier/skriver.

Mange som ikke tar voldtekt og overgrep mot barn med større alvor, skulle jeg ønske ble voldtatt selv, ja så kunne jeg hørt hva de har å si om overgrep og pedofili, og voldtekt osv.... etter på.

Jeg kan jo ikke annet enn ønske at dere blir voldtatt men mitt ønske er bare det, men det er makt i sterke ønsker :) En voldtekt av voksen ser jeg på som noen mildere enn et overgrep mot et barn, har man vist visse holdninger i tillegg er det lettere å forsvare!

Ikke vekk Kill Bill til live og si dere ikke skjønner etter på:)

''

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Det er en velkjent og noe besynderlig hersketeknikk på DOL at man må ha opplevd noe for å kunne uttale seg. Jeg leser at du ønsker jeg skulle bli voldtatt og jeg velger å vise romslighet nok til å la den gå forbi i stillhet.

Pedofili er ikke synonymt med overgrep. De fleste aner ikek hva pedofili er, mye takket være media. Jeg kan ikke lenger stå for alt Andeby har skrevet for jeg har mistet oversikt men mye av de han har kommet med i tråden er korrekt- and dette med at ikke alle pedofile begår overgrep (slettes ikke alle), at alle overgripere ikke er pedofile, blant annet.

Hei!

Takk for at du viser romslighet.

Jeg har liten romslighet for de som vil "forstå overgrep" romslighet får du aldri fra meg, men takk for din.

Du har mange med deg, så det er hyggelig at jeg som den ensomme får din romslighet.

Jeg bryr meg lite/ingenting om noe som tar smuler fra barns liv, de som tar smulene burde se Kill Bill,. virkelig en god film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, men jeg mener man plukker det man liker og referere det man syns er rett osv...

Og forskerne hvem er de? ..

.vern våre barn, steng overgripere og pedofile inne, så kan de heller få goder i fengslet, ja for de sparer jo psykiatrien for en masse hvis de ikke kan skade flere barn.

''Nei, men jeg mener man plukker det man liker og referere det man syns er rett osv...''

Så enkelt er det nok ikke. Det er en bred enighet innen fagmiljøet at det ikke er en automatikk i at en som forgriper seg på barn er pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...