Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Det er jo nettopp det som er pedofili - seksuell tiltrekning (og overgrep) mot barn.

Hvis det er et ikke-seksuelt overgrep så trenger det selvsagt ikke være pedofili, men her er det overgrep med en seksuell komponent som blir diskutert.

''

Hvis det er et ikke-seksuelt overgrep så trenger det selvsagt ikke være pedofili, men her er det overgrep med en seksuell komponent som blir diskutert.''

Dersom vi snakker om å kun ha ha sex med et barn, for en voksen mann. så er ikke denne mannen automatisk pedofil. Han kan utmerket godt være det men han trenger ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

''Men man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn.''

Nei, men hvis man begår seksuelle overgrep (hvilket denne tråden handler om9, så er det pedofili. Per definisjon.

''

Nei, men hvis man begår seksuelle overgrep (hvilket denne tråden handler om9, så er det pedofili. Per definisjon.''

Jeg snakker helt klart om seksuelle overgrep mot barn, man er ikke nødvendigvis pedofil av den grunn. Men denne linken lot vente på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Seksuelle overgrep mot barn = pedofili.

Vanskeligere er det egentlig ikke.''

Det er notert. Hvor er linken Sør, glemte du den i farten?

Link til definisjonen av pedofili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er seksuelle overgrep mot småbarn vi snakker om.

''Noen menn er ikke nødvendigvis pedofile, men de tar de mulighetene som er i nærheten: Det kan være små barn, det kan være dyr, det kan være kvinner - eller andre menn. De har ikke nødvendigvis noen spesiell lyst til å ha sex med den ene eller den andre, de må bare ha sex for å få ro i kroppen.''

En av mine kilder du opplever ikke er gode nok.

Hvor er din Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Hvis det er et ikke-seksuelt overgrep så trenger det selvsagt ikke være pedofili, men her er det overgrep med en seksuell komponent som blir diskutert.''

Dersom vi snakker om å kun ha ha sex med et barn, for en voksen mann. så er ikke denne mannen automatisk pedofil. Han kan utmerket godt være det men han trenger ikke.

Hvis en voksen mann har sex med et småbarn så er han pedofil. Per definisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til definisjonen av pedofili?

''Hva er pedofili?

Pedofili er et ord som brukes om personer, vanligvis menn, som blir erotisk tiltrukket av barn, eller som søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn.''

''Noen menn er ikke nødvendigvis pedofile, men de tar de mulighetene som er i nærheten: Det kan være små barn, det kan være dyr, det kan være kvinner - eller andre menn. De har ikke nødvendigvis noen spesiell lyst til å ha sex med den ene eller den andre, de må bare ha sex for å få ro i kroppen.''

sexologi.com

Jeg venter på din dokumentasjon. Som kan bevise at alle menn som har sex med barn er pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Noen menn er ikke nødvendigvis pedofile, men de tar de mulighetene som er i nærheten: Det kan være små barn, det kan være dyr, det kan være kvinner - eller andre menn. De har ikke nødvendigvis noen spesiell lyst til å ha sex med den ene eller den andre, de må bare ha sex for å få ro i kroppen.''

En av mine kilder du opplever ikke er gode nok.

Hvor er din Sør?

Kilde for at når en voksen person har sex med et småbarn så er det pedofili?

Man trenger ikke mer enn ordboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en voksen mann har sex med et småbarn så er han pedofil. Per definisjon.

''Hvis en voksen mann har sex med et småbarn så er han pedofil. Per definisjon.''

Jeg noterer. Men hvor er din dokumentasjon på at alle som har sex med barn er pedofile. Jeg venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilde for at når en voksen person har sex med et småbarn så er det pedofili?

Man trenger ikke mer enn ordboken.

''Kilde for at når en voksen person har sex med et småbarn så er det pedofili?

Man trenger ikke mer enn ordboken.''

Nå skal jeg forsøke igjen. Jeg etterlyser dokumentasjon for din påstand om at ALLE menn som har sex med barn er pedofile. Jeg trenger ikke vite hva pedofili er, det vet jeg, jeg ønsker dokumentasjon på at alle faller inn under gruppen pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er jo, per definisjon, pedofili når det er seksuell tiltrekning slik at folk begår overgrep mot småbarn.''

Aha, ser man det, du la til tiltrekning :-) Nå ror du :-) Vi snakket om å ha sex med, forgripe seg på. Man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn. Jeg har nå etterlyst dokumentasjon på at det du sier stemmer. Jeg har scannet utenlandske sider som forteller meg at jeg har rett men jeg legger dem selvsagt ikke ut her fordi de og vil bli avvist. Jeg vil nå ha link til din side, til din dokumentasjon. Ikke kun din synsing og mening.

''Man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn. ''

Her fossror du.

Det er åpenbart at det er snakk om seksuelle overgrep i denne tråden, som startet med at en voksen person begikk et seksuelt overgrep mot en 5 år gammel jente. Dette er omtrent definisjonen på pedofili.

Hvis det er snakk om ikke-pedofile overgrep (låse i en kjeller, slå, sulte) så er det ingen i tråden som har sagt at kun pedofile gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kilde for at når en voksen person har sex med et småbarn så er det pedofili?

Man trenger ikke mer enn ordboken.''

Nå skal jeg forsøke igjen. Jeg etterlyser dokumentasjon for din påstand om at ALLE menn som har sex med barn er pedofile. Jeg trenger ikke vite hva pedofili er, det vet jeg, jeg ønsker dokumentasjon på at alle faller inn under gruppen pedofile.

Det er jo definisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man er altså ikke automatisk pedofil fordi om man begår overgrep mot et barn. ''

Her fossror du.

Det er åpenbart at det er snakk om seksuelle overgrep i denne tråden, som startet med at en voksen person begikk et seksuelt overgrep mot en 5 år gammel jente. Dette er omtrent definisjonen på pedofili.

Hvis det er snakk om ikke-pedofile overgrep (låse i en kjeller, slå, sulte) så er det ingen i tråden som har sagt at kun pedofile gjør slikt.

''Her fossror du.

Det er åpenbart at det er snakk om seksuelle overgrep i denne tråden, som startet med at en voksen person begikk et seksuelt overgrep mot en 5 år gammel jente. Dette er omtrent definisjonen på pedofili.

Hvis det er snakk om ikke-pedofile overgrep (låse i en kjeller, slå, sulte) så er det ingen i tråden som har sagt at kun pedofile gjør slikt.''

Jeg snakker om seksuelle overgrep Sør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvis en voksen mann har sex med et småbarn så er han pedofil. Per definisjon.''

Jeg noterer. Men hvor er din dokumentasjon på at alle som har sex med barn er pedofile. Jeg venter?

Det ligger jo i definisjonen som du akkurat noterte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Her fossror du.

Det er åpenbart at det er snakk om seksuelle overgrep i denne tråden, som startet med at en voksen person begikk et seksuelt overgrep mot en 5 år gammel jente. Dette er omtrent definisjonen på pedofili.

Hvis det er snakk om ikke-pedofile overgrep (låse i en kjeller, slå, sulte) så er det ingen i tråden som har sagt at kun pedofile gjør slikt.''

Jeg snakker om seksuelle overgrep Sør :-)

Nettopp.

Og derfor har du jo akkurat nortert deg at det er pedofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo definisjonen.

Jeg ønsker å få dokumentasjon på at alle, absolutt alle, som utfører seksuelle overgrep mot barn er pedofile. Jeg trenger ikke vite hva pedofili er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger jo i definisjonen som du akkurat noterte deg.

''Det ligger jo i definisjonen som du akkurat noterte deg.''

Man skulle tro det, men så viser det seg, i mine referanser at: ''Noen menn er ikke nødvendigvis pedofile, men de tar de mulighetene som er i nærheten: Det kan være små barn, det kan være dyr, det kan være kvinner - eller andre menn. De har ikke nødvendigvis noen spesiell lyst til å ha sex med den ene eller den andre, de må bare ha sex for å få ro i kroppen.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva er pedofili?

Pedofili er et ord som brukes om personer, vanligvis menn, som blir erotisk tiltrukket av barn, eller som søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn.''

''Noen menn er ikke nødvendigvis pedofile, men de tar de mulighetene som er i nærheten: Det kan være små barn, det kan være dyr, det kan være kvinner - eller andre menn. De har ikke nødvendigvis noen spesiell lyst til å ha sex med den ene eller den andre, de må bare ha sex for å få ro i kroppen.''

sexologi.com

Jeg venter på din dokumentasjon. Som kan bevise at alle menn som har sex med barn er pedofile.

''Hva er pedofili? Pedofili er et ord som brukes om personer, vanligvis menn, som blir erotisk tiltrukket av barn, eller som søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn.''

Dette er DIN referanse.

Det står at de som "søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn" (som i seksuelle overgrep) ER pedofile.

Case closed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å få dokumentasjon på at alle, absolutt alle, som utfører seksuelle overgrep mot barn er pedofile. Jeg trenger ikke vite hva pedofili er.

Enda en gang:

''Hva er pedofili? Pedofili er et ord som brukes om personer, vanligvis menn, som blir erotisk tiltrukket av barn, eller som søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn.''

Dette er DIN referanse.

Det står at de som "søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn" (som i seksuelle overgrep) ER pedofile.

De er, per definisjon, pedofile hvis de begår seksuelle overgrep mot småbarn.

Case closed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det ligger jo i definisjonen som du akkurat noterte deg.''

Man skulle tro det, men så viser det seg, i mine referanser at: ''Noen menn er ikke nødvendigvis pedofile, men de tar de mulighetene som er i nærheten: Det kan være små barn, det kan være dyr, det kan være kvinner - eller andre menn. De har ikke nødvendigvis noen spesiell lyst til å ha sex med den ene eller den andre, de må bare ha sex for å få ro i kroppen.''

Men du "glemte" første delen:

''Hva er pedofili? Pedofili er et ord som brukes om personer, vanligvis menn, som blir erotisk tiltrukket av barn, eller som søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn.''

Dette er DIN referanse.

Det står at de som "søker seksuell tilfredsstillelse gjennom kontakt med barn" (som i seksuelle overgrep) ER pedofile.

Case closed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...