Gå til innhold

Skal vi danse


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er alene da min mann er ute i kveld med venner.

Så jeg ser på TV med mine barn, men jeg liker ikke så godt slike programmer som "skal vi danse".

Jeg sa til min datter når reklamen gikk nå at " kunne du tenke deg å gjøre sånt å¨TV, holde på sånn" da svarte hun "Ja kjempekult det vil jeg gjerne" jeg så på henne for jeg trodde virkelig ikke jeg hørte riktig, men så sa hun "kult å være sånn på TV og være programleder". Jeg tror fortsatt nesten ikke at dette kan stemme og hvis det er slik så er jeg 100 % sikker på at min datter ikke har asperger syndrom.

Og da er og blir jeg glad!

Jeg har nok før merket ganske mange ting som kan tyde på at hele den diagnosen er feil/forbi osv... men så blir man i tvil i blant, men uten tvil liker hun dette bråket på TV nå, og ikke bare hun, men den yngre også.

Jeg kunne aldri tenkt meg å delta på noe så styrete og bråkete, jeg har det absolutt best hjemme, jeg syns virkelig det ser og høres merkelig ut.'

Imidlertid hvis jeg vil danse noe jeg noen ganger vil, så danser jeg for meg selv, ikke på TV, jeg skjønner meg heller ikke på konkurranser. da jeg løp fort som barn, løp jeg fort helt til en trener sa jeg kunne vinne, da stoppet jeg, for jeg skjønte ikke hvorfor man skulle løpe for å vinne når man kunne løpe fordi man er glad. Omtrent sånn føler jeg med konkurranser generelt, det er et system jeg ikke forstår.

Og disse menneskene er jo ikke dansere, de er sangere og fotballspillere og da forstår jeg ikke hvorfor de ikke bare danser hjemme og ellers gjør det de skal. Jeg klarer ikke å forstå, det blir enda vanskeligere å forstå konkurranser når de som deltar ikke en gang er dansere. det er gøy å se isdans, men der er utøverne profesjonelle, det er deres fagområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    27

  • Mandolaika

    11

  • Lillemus

    8

  • cathlin

    7

Mest aktive i denne tråden

Hei!

jeg glemte:

De som synger, synger falskt, veldig falskt, så hva gjør dette prgrammet på TV??

De ødelegger ganske fine sanger med en grusom falsk stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg glemte:

De som synger, synger falskt, veldig falskt, så hva gjør dette prgrammet på TV??

De ødelegger ganske fine sanger med en grusom falsk stemme?

Hørte det jeg og, de synger falskt!

Heia Hanne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "Skal vi danse" er kjempegøy og både søsteren min, datra mi og jeg har fulgt med i hele høst og sender meldinger til hverandre underveis i programmet og koser oss som bare det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det jeg og, de synger falskt!

Heia Hanne :)

Hei!

Ja det er grusomt!! :-( ikke en sanger men flere :-(

Og en del av mine favorittsanger for tiden, jeg synger dem selv.

Hanne Sørvåg er forresten ikke bare i mine øyne svært vakker, hun er et snilt menneske, jeg så henne på lurt av karlsen for en tid tilbake og hun virket veldig snill.

Jeg liker smilehullene hennes, men så er hun musikalsk, hun er en av få kvinner som skriver musikk selv, det får jeg respekt av.

Jeg liker virkelig hennes ansikt, hun er søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg glemte:

De som synger, synger falskt, veldig falskt, så hva gjør dette prgrammet på TV??

De ødelegger ganske fine sanger med en grusom falsk stemme?

Det sier mannen i huset her også. Selv er jeg ikke så musikalsk at jeg hører det. *hehe*

HEIA BEN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes "Skal vi danse" er kjempegøy og både søsteren min, datra mi og jeg har fulgt med i hele høst og sender meldinger til hverandre underveis i programmet og koser oss som bare det! :o)

Hei!

ja jeg ser det for første gang nå, delvis mellom at jeg skriver, jeg syns det er ganske kjedelig, men den der Hanne Sørvåg er så søt, jeg liker smilehullene hennes. :-)

Jeg er bare så glad jeg ikke er i popindustrien eller slike Tv show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det er grusomt!! :-( ikke en sanger men flere :-(

Og en del av mine favorittsanger for tiden, jeg synger dem selv.

Hanne Sørvåg er forresten ikke bare i mine øyne svært vakker, hun er et snilt menneske, jeg så henne på lurt av karlsen for en tid tilbake og hun virket veldig snill.

Jeg liker smilehullene hennes, men så er hun musikalsk, hun er en av få kvinner som skriver musikk selv, det får jeg respekt av.

Jeg liker virkelig hennes ansikt, hun er søt.

Ja, hun er veldig søt og virker så snill og god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier mannen i huset her også. Selv er jeg ikke så musikalsk at jeg hører det. *hehe*

HEIA BEN!!!!!

Hei!

Jeg vet ikke hvem ben er, men kvinnen i den hvite sommerfulgkjolen liker jeg også.

Kvinner er mye vakrere enn menn forresten, ikke rart menn liker kvinner!

Men den hvite sommerfuglkjolen skulle jeg ville ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er veldig søt og virker så snill og god :)

Hei!

Ja det er godt disse artisetene er gode mennesker, det er mer enn man kan si om slike som Roby williams med flere, de er noen drittsekker sier min mann.

Jeg husker ikke hvorfor, men tror det var stoff og andre ulovligheter.

Nå er det en annen vakker kvinne :-) men en vakker hvit kjole, nå vil jeg ha en sånn, kanskje jeg skal spørre min mann hvor jeg kan finne en slik kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er veldig søt og virker så snill og god :)

Hei!

Se så vakker kjole.

Ååå jeg vil ha en sånn,

kanskje gå på ball og danse litt sånn, for meg selv, i en sånn kjole med glitter, og den lille saken i håret, det ser så flott ut at jeg blir jo helt forelsket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Se så vakker kjole.

Ååå jeg vil ha en sånn,

kanskje gå på ball og danse litt sånn, for meg selv, i en sånn kjole med glitter, og den lille saken i håret, det ser så flott ut at jeg blir jo helt forelsket :-)

Hvis du har som mål å bli mer økonomisk tror jeg ikke du skal tenke på kjøpe deg en sånn kjole... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke hvem ben er, men kvinnen i den hvite sommerfulgkjolen liker jeg også.

Kvinner er mye vakrere enn menn forresten, ikke rart menn liker kvinner!

Men den hvite sommerfuglkjolen skulle jeg ville ha :-)

Ben er den britiske fyre som nettopp danset qick-step. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja det er godt disse artisetene er gode mennesker, det er mer enn man kan si om slike som Roby williams med flere, de er noen drittsekker sier min mann.

Jeg husker ikke hvorfor, men tror det var stoff og andre ulovligheter.

Nå er det en annen vakker kvinne :-) men en vakker hvit kjole, nå vil jeg ha en sånn, kanskje jeg skal spørre min mann hvor jeg kan finne en slik kjole.

hehe - så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk, så mener du det samme, men egentlig uten å vite hvorfor du eller han mener det? Må innrømme at jeg rister på hodet over den der, gitt. Hva med å ha egne tanker i stedet for bare å si mannen din sine meninger? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk, så mener du det samme, men egentlig uten å vite hvorfor du eller han mener det? Må innrømme at jeg rister på hodet over den der, gitt. Hva med å ha egne tanker i stedet for bare å si mannen din sine meninger? ;)

Mente å skrive Robbie Williams selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har som mål å bli mer økonomisk tror jeg ikke du skal tenke på kjøpe deg en sånn kjole... :o)

Hei!

Ja det er sant.

Men jeg skal først tenke på det.

Jeg har jo en meget dyr bryllupskjole hengende nede kanskje jeg kan sy den om slik at den blir mer dansevennlig?

Den stikker fælt, jeg tok den på meg en dag, den er snart 20 år :-) Men jeg vet ikke om jeg bør spare den til jentene mine.

Men man må jo være fornuftig, når skulle jeg bruke en sånn kjole? Jeg går av og til på skjøyter i Spikersuppa, det er fin musikk der om kveldene og jeg liker danse der, men da bruker jeg jo bare bukse og genser :-) vil ikke vekke oppsikt .-) jeg liker isdans og jeg kan parkere rett foran fordi jeg har jo handikapbevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk, så mener du det samme, men egentlig uten å vite hvorfor du eller han mener det? Må innrømme at jeg rister på hodet over den der, gitt. Hva med å ha egne tanker i stedet for bare å si mannen din sine meninger? ;)

''så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk''

Jeg gjetter på at hun snakker om Robbie Williams, popsangeren. ;o) Robin Williams er en amerikansk skuespiller. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og disse menneskene er jo ikke dansere, de er sangere og fotballspillere og da forstår jeg ikke hvorfor de ikke bare danser hjemme og ellers gjør det de skal. Jeg klarer ikke å forstå, det blir enda vanskeligere å forstå konkurranser når de som deltar ikke en gang er dansere. det er gøy å se isdans, men der er utøverne profesjonelle, det er deres fagområde.

''

Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette konseptet har blitt så populært. Er ikke opptatt av dansende kjendiser, kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk''

Jeg gjetter på at hun snakker om Robbie Williams, popsangeren. ;o) Robin Williams er en amerikansk skuespiller. :o)

Jepp, I know. Rettet opp i feilen min ganske med en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk, så mener du det samme, men egentlig uten å vite hvorfor du eller han mener det? Må innrømme at jeg rister på hodet over den der, gitt. Hva med å ha egne tanker i stedet for bare å si mannen din sine meninger? ;)

Hei!

Han leste ting i avisen og jeg syns det var dårlig, men jeg husker ikke hva det var, kanskje for flere år siden, tror det var stoff og ulovligheter, og jeg tror vel ikke min mann tullet med meg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...