Gå til innhold

Skal vi danse


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Han leste ting i avisen og jeg syns det var dårlig, men jeg husker ikke hva det var, kanskje for flere år siden, tror det var stoff og ulovligheter, og jeg tror vel ikke min mann tullet med meg.

:-)

Man trenger ikke å være et dårlig menneske selv om man har forsøkt stoff, eller hva? Og nei, jeg har ikke gjort det, bare så det er sagt, men jeg ser heller ikke på de som har prøvd det som dårligere menneske. Men for all del, mener mannen din det, så må du gjerne dilte etter ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    27

  • Mandolaika

    11

  • Lillemus

    8

  • cathlin

    7

Mest aktive i denne tråden

Ben er den britiske fyre som nettopp danset qick-step. :o)

Hei!

Ja jeg så det nå.

Men det var ikke han jeg så på, jeg ser nesten utelukkende på kvinnene de er vakre, bortsett fra en som heter Linni meistler, min mann sier hun er pinlig dum, og hun så ikke særlig bra ut heller. Min mann har mange meninger om Linni Meistler han mener hun er en tragedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''så fordi din mann sier at Robin Williams er en drittsekk''

Jeg gjetter på at hun snakker om Robbie Williams, popsangeren. ;o) Robin Williams er en amerikansk skuespiller. :o)

Hei!

Ja :-) Jeg har ikke så mye kunnskap om dette, men jeg mener popsangeren.

Han har en okey stemme, men etter at jeg hørte mer på tekstene finner jeg han lite interessant. Og etter at jeg selv mener han er en drittsekk dvs skurk som driver med illegale rusmidler så er ikke det en artist som gir meg gode assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente å skrive Robbie Williams selvsagt

Hei!

Ja jeg mente popsangeren, ganske bra stemme, men etter at jeg skjønte hvilken umoral han drev med forandret ting seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja jeg så det nå.

Men det var ikke han jeg så på, jeg ser nesten utelukkende på kvinnene de er vakre, bortsett fra en som heter Linni meistler, min mann sier hun er pinlig dum, og hun så ikke særlig bra ut heller. Min mann har mange meninger om Linni Meistler han mener hun er en tragedie.

Jeg tror Linnie Meister snill, men hun kunne med fordel tørket av seg 3/4 av sminken, prøvd å snakke normalt og fjernet silikoninnleggene som er totalt feilproporsjonert i forhold til den syltynne, spinkle kroppen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og disse menneskene er jo ikke dansere, de er sangere og fotballspillere og da forstår jeg ikke hvorfor de ikke bare danser hjemme og ellers gjør det de skal. Jeg klarer ikke å forstå, det blir enda vanskeligere å forstå konkurranser når de som deltar ikke en gang er dansere. det er gøy å se isdans, men der er utøverne profesjonelle, det er deres fagområde.

''

Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette konseptet har blitt så populært. Er ikke opptatt av dansende kjendiser, kanskje derfor.

Hei!

:-) fint da forstår du.

Men, det må jeg skrive at pene kvinner det får man se, de er vakre og tiltrekkende og kanskje verdt å se på, hvis man likevel ikke har noe viktig å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Linnie Meister snill, men hun kunne med fordel tørket av seg 3/4 av sminken, prøvd å snakke normalt og fjernet silikoninnleggene som er totalt feilproporsjonert i forhold til den syltynne, spinkle kroppen hennes.

Enig. Jeg tror hun er snill, og hun har et pent ansikt. Men hun har mor fra Sri Lanka og norsk/tysk far, skjønner ikke hvorfor hun må bleke håret sitt hele tida heller jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Linnie Meister snill, men hun kunne med fordel tørket av seg 3/4 av sminken, prøvd å snakke normalt og fjernet silikoninnleggene som er totalt feilproporsjonert i forhold til den syltynne, spinkle kroppen hennes.

Hei!

ja kanskje du har rett.

jeg kjenner henne ikke.

Jeg ble selv tatt for å være dum før jeg fullførte artium med bare 6 i alle fag, så man skal ikke "skue hunden på hårene" hvis du skjønner hva det betyr? (jeg mener at man kan virke dum og si dumme ting, men egentlig være både snill og klok)

Ja jeg vet ingen ting jeg om Linni meistler, hun har jo ikke gjort noe ulovlig, så kanskje en helt grei kvinne som bare er alt for opptatt av sitt utseende. Min mann sier hun er en komplett idiot og mye mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:-) fint da forstår du.

Men, det må jeg skrive at pene kvinner det får man se, de er vakre og tiltrekkende og kanskje verdt å se på, hvis man likevel ikke har noe viktig å gjøre.

Jeg syns ofte ikke de typisk pene er så pene, før jeg eventuelt kjenner dem.

Du får kose deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ofte ikke de typisk pene er så pene, før jeg eventuelt kjenner dem.

Du får kose deg!

Hei!

det skjønte jeg ikke?

Ja jeg hygger meg får nesten lyst til å være med, men mest fordi jeg kunne tenke meg å lære å danse sånn.

Og jeg vil ha sånne kjoler, og bli løftet slik opp og skli slik ned med den rytmen og det hele. Under en mann og sjupp fly opp i liften og bli holdt slik oppe, man ville da le fordi man får sommerfugler i magen, det ser fint ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg tror hun er snill, og hun har et pent ansikt. Men hun har mor fra Sri Lanka og norsk/tysk far, skjønner ikke hvorfor hun må bleke håret sitt hele tida heller jeg.

Hei!

Er hun også halvt indisk?

hun ser jo helt norsk ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er hun også halvt indisk?

hun ser jo helt norsk ut ?''

http://no.wikipedia.org/wiki/Linni_Meister

Jeg synes ikke hun ser helt norsk ut. Forestill deg hennes ansikt med mørkt/svart hår. Det er sikkert hennes naturlige hårfarge.

''Jeg synes ikke hun ser helt norsk ut. Forestill deg hennes ansikt med mørkt/svart hår. Det er sikkert hennes naturlige hårfarge.''

Det har du faktisk rett i... Og på en del bilder har hun mørk ettervekst også. Lurer på hvordan hun hadde sett ut med mørkt hår, antagelig ville hun vært mye finere og ikke sett så "billig" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg synes ikke hun ser helt norsk ut. Forestill deg hennes ansikt med mørkt/svart hår. Det er sikkert hennes naturlige hårfarge.''

Det har du faktisk rett i... Og på en del bilder har hun mørk ettervekst også. Lurer på hvordan hun hadde sett ut med mørkt hår, antagelig ville hun vært mye finere og ikke sett så "billig" ut.

''Lurer på hvordan hun hadde sett ut med mørkt hår, antagelig ville hun vært mye finere og ikke sett så "billig" ut.''

Veldig enig!

Her er forresten et bilde av hennes srilankiske mor, som døde i 2003.

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/her-bryter-linni-meister-sammen-paa-tv-3316496.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ofte ikke de typisk pene er så pene, før jeg eventuelt kjenner dem.

Du får kose deg!

''Jeg syns ofte ikke de typisk pene er så pene, før jeg eventuelt kjenner dem. ''

Tillater meg å signere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er hun også halvt indisk?

hun ser jo helt norsk ut ?''

http://no.wikipedia.org/wiki/Linni_Meister

Jeg synes ikke hun ser helt norsk ut. Forestill deg hennes ansikt med mørkt/svart hår. Det er sikkert hennes naturlige hårfarge.

Jeg synes ikke hun ser norsk ut. Hun har jo nesten sorte øyne, gylden hud og unorskt store og brede lepper. Hvis hun hadde beholdt sin naturlige hårfarge tror jeg ingen hadde tatt henne for å være etnisk norsk. Hun virker snill og vennlig, men stemmen hennes er rett og slett bare helt forferdelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er hun også halvt indisk?

hun ser jo helt norsk ut ?''

http://no.wikipedia.org/wiki/Linni_Meister

Jeg synes ikke hun ser helt norsk ut. Forestill deg hennes ansikt med mørkt/svart hår. Det er sikkert hennes naturlige hårfarge.

Hei!

Oi.

Ja ja da er vi flere som ser norske ut men har indiske røtter.

Min bestemor sa min far en indisk, jeg ser helt norsk ut jeg, men da jeg jobbet i India trodde alle jeg var indisk, de snakket hindi med meg, og jeg skjønte ingentng.

Så ble de irriterte og snakket engelsk, da sa jeg at jeg var fra Norge også sa de, "du ser indisk ut" enda jeg har blå øyne?

Mine barn ser ikke så norske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun ser norsk ut. Hun har jo nesten sorte øyne, gylden hud og unorskt store og brede lepper. Hvis hun hadde beholdt sin naturlige hårfarge tror jeg ingen hadde tatt henne for å være etnisk norsk. Hun virker snill og vennlig, men stemmen hennes er rett og slett bare helt forferdelig:)

''Jeg synes ikke hun ser norsk ut. Hun har jo nesten sorte øyne, gylden hud og unorskt store og brede lepper. Hvis hun hadde beholdt sin naturlige hårfarge tror jeg ingen hadde tatt henne for å være etnisk norsk. Hun virker snill og vennlig, men stemmen hennes er rett og slett bare helt forferdelig:)''

Jeg er helt enig. Det blekede håret og pipestemmen gjør dog at hun virker billig og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oi.

Ja ja da er vi flere som ser norske ut men har indiske røtter.

Min bestemor sa min far en indisk, jeg ser helt norsk ut jeg, men da jeg jobbet i India trodde alle jeg var indisk, de snakket hindi med meg, og jeg skjønte ingentng.

Så ble de irriterte og snakket engelsk, da sa jeg at jeg var fra Norge også sa de, "du ser indisk ut" enda jeg har blå øyne?

Mine barn ser ikke så norske ut.

''men da jeg jobbet i India trodde alle jeg var indisk, de snakket hindi med meg, og jeg skjønte ingentng.

Så ble de irriterte og snakket engelsk, da sa jeg at jeg var fra Norge også sa de, "du ser indisk ut" enda jeg har blå øyne?''

Det kan hende de lettere så indiske trekk hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun ser norsk ut. Hun har jo nesten sorte øyne, gylden hud og unorskt store og brede lepper. Hvis hun hadde beholdt sin naturlige hårfarge tror jeg ingen hadde tatt henne for å være etnisk norsk. Hun virker snill og vennlig, men stemmen hennes er rett og slett bare helt forferdelig:)

''unorskt store og brede lepper.''

Silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...