Gå til innhold

Gruer meg til resten av livet.


Trine

Anbefalte innlegg

Motivasjon er viktigere enn helsemessige forhold i mange saker som kan ende med uføretrygd.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

 

Hva vet du om Trines motivasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Trine

    86

  • Toga

    65

  • slabbedask

    52

  • Kjøter'n

    30

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

AnonymBruker

Hva vet du om Trines motivasjon?

 

Fremgår relativt tydelig av det hun skriver.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om Trines motivasjon?

 

Veldig lite vil jeg tro. Jeg forstår godt hvorfor vedkommende ikke tør poste under fullt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremgår relativt tydelig av det hun skriver.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

 

Tøy. Du vet ikke en dritt om andre her. Hvis noen skriver en ting eksplisitt, kan du gå ut i fra at det er sant, men ellers blir det bare fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Motivasjon er viktigere enn helsemessige forhold i mange saker som kan ende med uføretrygd.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

 

 

 

Ja, men riktig motivasjon blir man frisk som en fisk. Det er noe alle vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite vil jeg tro. Jeg forstår godt hvorfor vedkommende ikke tør poste under fullt nick.

 

Ja, jeg og. Skaptrolla tåler ikke lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg ser det er _ veldig _ mye som hindrer deg og du lykkes nok med å få uføretrygd. Men det at du ikke kan lære deg kontorarbeid er nok bare tull og jeg tviler vel på at konsentrasjonen din er så dårlig som du selv vil ha det til. Synes du virker ganske konsentrert  og svarer på dol det meste gjennom dagen. Du er flink til å ordlegge deg, skriver bra og jeg tror du nedvurderer deg selv. Må innrømme at jeg ikke forstår helt fordi du virker mer oppegående enn mange andre.

 

Du får opplæring i nye jobber. Det er ingen som forventer at du skal kunne alt når du begynner i ny jobb. Det er masse kurser du kan ta også. Kan du Office-pakken er du langt på vei.

 

Det er vel mitt problem at jeg lar meg provosere litt av uttalelsen om du ikke kan jobbe fordi du får vondt i nakke og rygg, men må innrømme at jeg blir litt provosert iom at jeg sliter veldig med det selv. Jeg tror det er mest vanlig å tenke : - Hva kan JEG gjøre med det for å gjøre arbeidsdagen lettere i steden for å tenke: - Jeg kan ikke jobbe, jeg får vondt i ryggen. De fleste som jobber på kontor får nettopp slike problemer etter hvert. Det er veldig typisk, men jobbe må man jo for det.

 

Men men, nå skal jeg ikke diskutere mer med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du Office-pakken er du langt på vei.

Ja med Office-pakken er man sikret fast stilling og gullpensjon. Det er jo bare LIDDLI kjekt for meg, siden dataferdighetene mine er omtrent 1000 ganger høyere enn Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Motivasjon er viktigere enn helsemessige forhold i mange saker som kan ende med uføretrygd.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

 

 

Javel! Men i mitt tilfelle er det de helsemessige forholdene som er problemet og ikke motivasjonen. Men det spiller vel ingen rolle, flere her har jo bestemt seg for at jeg er lat, negativ og ikke vil noen ting. Merkelig hvordan andre får være syke og bli respektert fordet, mens jeg bare er lat. Forstår ikke hvordan man kan si det engang uten å kjenne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det spiller vel ingen rolle, flere her har jo bestemt seg for at jeg er lat, negativ og ikke vil noen ting. Merkelig hvordan andre får være syke og bli respektert fordet, mens jeg bare er lat. Forstår ikke hvordan man kan si det engang uten å kjenne meg.

Det går på følelser. De deler ut dommer basert på følelser de får via noen linjer tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er _ veldig _ mye som hindrer deg og du lykkes nok med å få uføretrygd. Men det at du ikke kan lære deg kontorarbeid er nok bare tull og jeg tviler vel på at konsentrasjonen din er så dårlig som du selv vil ha det til. Synes du virker ganske konsentrert  og svarer på dol det meste gjennom dagen. Du er flink til å ordlegge deg, skriver bra og jeg tror du nedvurderer deg selv. Må innrømme at jeg ikke forstår helt fordi du virker mer oppegående enn mange andre.

 

Man behøver ikke være mongo for å ha problemer med å takle arbeidslivet.

 

Dette til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Kjøter`n : Jeg skrev langt på vei. Les det jeg skriver. Trine skrev at hun ikke kan noe om data og da er det vel greit å begynne med office-pakken, siden det er noe man bør kunne alle steder omtrent :-)

 

Ellers er det jo fint at du kan mye. Håper du bruker det til noe nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Man behøver ikke være mongo for å ha problemer med å takle arbeidslivet.

 

Dette til orientering.

Man kan være Slabbedask også, mener du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det jo fint at du kan mye. Håper du bruker det til noe nyttig.

Ja, det håper jeg og. Desverre kan jeg ikke nok.

(Skjønner ikke hvorfor folk gidder å betale for Office, men men de vet vel ikke bedre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøter`n : Jeg skrev langt på vei. Les det jeg skriver. Trine skrev at hun ikke kan noe om data og da er det vel greit å begynne med office-pakken, siden det er noe man bør kunne alle steder omtrent :-)

Ok, ja, kunnskap er ingen tung bør å bære etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du Office-pakken er du langt på vei.

 

Ja, det var vel derfor arbeidsgiverne sto i kø for å ansette de som i sin tid tok datakortet via NAV.

 

Nei, vent nå litt ... Jeg husket visst feil ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er _ veldig _ mye som hindrer deg og du lykkes nok med å få uføretrygd. Men det at du ikke kan lære deg kontorarbeid er nok bare tull og jeg tviler vel på at konsentrasjonen din er så dårlig som du selv vil ha det til. Synes du virker ganske konsentrert  og svarer på dol det meste gjennom dagen. Du er flink til å ordlegge deg, skriver bra og jeg tror du nedvurderer deg selv. Må innrømme at jeg ikke forstår helt fordi du virker mer oppegående enn mange andre.

 

Du får opplæring i nye jobber. Det er ingen som forventer at du skal kunne alt når du begynner i ny jobb. Det er masse kurser du kan ta også. Kan du Office-pakken er du langt på vei.

 

Det er vel mitt problem at jeg lar meg provosere litt av uttalelsen om du ikke kan jobbe fordi du får vondt i nakke og rygg, men må innrømme at jeg blir litt provosert iom at jeg sliter veldig med det selv. Jeg tror det er mest vanlig å tenke : - Hva kan JEG gjøre med det for å gjøre arbeidsdagen lettere i steden for å tenke: - Jeg kan ikke jobbe, jeg får vondt i ryggen. De fleste som jobber på kontor får nettopp slike problemer etter hvert. Det er veldig typisk, men jobbe må man jo for det.

 

Men men, nå skal jeg ikke diskutere mer med deg.

 

Hadde rygg/nakke vært eneste problem så hadde det ikke vært noe problem. Syns det er jævlig dårlig gjort av deg å uttale deg slik om noen du ikke vet noenting om. Du vet ikke hvor mye smerter jeg har. Du bare antar hele tiden. Du tviler på alt jeg skriver. Du aner ingenting om hvor lang tid jeg bruker på å svare på et innlegg her. Den tiden har man ikke i arbeidslivet. Men hva faen spiller det for noen rolle samme hvor mye jeg prøver å forklare, du tviler jo bare på det uansett, som om jeg bare overdriver. Du vet heller ikke hvor mye energi jeg må bruke for å virke oppegående. Det er en grunn til at det ikke er plass til veldig mye mer oppi hodet mitt og at konsentrasjonen på andre ting blir dårlig.

 

Det er en viss grunnkunnskap som forventes for å få en jobb og det forventes at man skal kunne jobben innen en gitt tid. Jeg vet ikke engang hva office-pakken inneholder.

 

Jeg fatter ikke at det er det siste jeg nevner som er det eneste som gjelder. Forstår du virkelig ikke at det er en kombinasjon av veldig mange ting som gjør at det blir problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...