Gå til innhold

Gruer meg til resten av livet.


Trine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan ikke jobbe med dyr fordi jeg ikke kan ha en jobb hvor jeg må gå og stå, fortell meg et yrke hvor man kan jobbe med dyr uten å belaste føttene. Men for all del, om noen kommer hjem til meg og vasker, handler og lager mat så kan jeg jobbe et par timer pr. dag.

 

Finnes det ikke behandling for føttene? Eller hva med en kontorjobb?

Anonymous poster hash: 308fe...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Trine

    86

  • Toga

    65

  • slabbedask

    52

  • Kjøter'n

    30

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

 

Finnes det ikke behandling for føttene? Eller hva med en kontorjobb?

Anonymous poster hash: 308fe...01f

 

 

Nei, alt er prøvd, og da mener jeg ALT. Om du leser første innlegg så forstår du at kontorjobb blir veldig vanskelig. Men må man så må man, så får jeg bare holde ut så lenge jeg kan før døden frister mer. Å gå med konstante fysiske og psykiske plager er slitsomt nok i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, alt er prøvd, og da mener jeg ALT. Om du leser første innlegg så forstår du at kontorjobb blir veldig vanskelig. Men må man så må man, så får jeg bare holde ut så lenge jeg kan før døden frister mer. Å gå med konstante fysiske og psykiske plager er slitsomt nok i seg selv.

 

Det vet jeg. Men hvordan får du luftet hundene hvis du har problemer med å gå?

Anonymous poster hash: 308fe...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det vet jeg. Men hvordan får du luftet hundene hvis du har problemer med å gå?

Anonymous poster hash: 308fe...01f

 

 

Bor i skogen. Går bedre å gå i terreng. Noe er man nødt til å bevege seg for å holde resten av kroppen i gang. Om jeg ikke kan ha hund så har jeg ingenting å leve for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at alle dere (eller noen av dere, for den saks skyld) mener noe annet enn meg. Det jeg prøver å få fram er at andre kan mene noe annet enn meg. Det er en vesensforskjell mellom de to tingene.

"Mener"? Du belærer andre om at noen nødvendigvis må jobbe, for at det skal finnes penger. Det tror jeg alle som ikke har PU forstår. Det er ingen som mener noe annet enn deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

" Så får jeg bare holde ut så lenge jeg kan før døden frister mer"

 

Det var da en dramatisk uttalelse. Det virker som du går helt i vranglås når det gjelder det å skulle jobbe og nekter å se noen muligheter. Du vil ikke og har bestemt deg. Det er synd or jeg innbiller du er ung og at det er for tidlig å gi opp.

 

Jeg synes du skal ta en ting om gangen. Om ikke du har asperger, kan det være noe annet du kan få behandling for. Kanskje depresjon og angst ?

 

Det er mange kontorjobber hvor du kan sitte for deg selv å jobbe inne på et kontor. Kontorlandskap er vel ikke noe for deg, men er helt sikker på at du kan utrette noe. Du liker jo å sitte forran pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal ta en ting om gangen. Om ikke du har asperger, kan det være noe annet du kan få behandling for. Kanskje depresjon og angst ?

Kanskje det? Det har sikkert ingen tenkt på før. Bra vi har DOL og NHD vi kan konsultere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje det? Det har sikkert ingen tenkt på før. Bra vi har DOL og NHD vi kan konsultere.

Bra vaktbikkja følger med. Det trengs her på forumet.

Bare noe jeg tenkte på.

Anonymous poster hash: a6e55...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vaktbikkja følger med. Det trengs her på forumet.

Bare noe jeg tenkte på.

Anonymous poster hash: a6e55...e53

Jeg er ingen vaktbikkje. Jeg er en forbanna kjøter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Så får jeg bare holde ut så lenge jeg kan før døden frister mer"

 

Det var da en dramatisk uttalelse. Det virker som du går helt i vranglås når det gjelder det å skulle jobbe og nekter å se noen muligheter. Du vil ikke og har bestemt deg. Det er synd or jeg innbiller du er ung og at det er for tidlig å gi opp.

 

Jeg synes du skal ta en ting om gangen. Om ikke du har asperger, kan det være noe annet du kan få behandling for. Kanskje depresjon og angst ?

 

Det er mange kontorjobber hvor du kan sitte for deg selv å jobbe inne på et kontor. Kontorlandskap er vel ikke noe for deg, men er helt sikker på at du kan utrette noe. Du liker jo å sitte forran pc.

 

Det er ikke en dramatisk uttalelse, det er en sann uttalelse. Jeg har tenkt igjennom alle muligheter. Ung er vel relativt, jeg er over halvveis til pensjonsalder, vet ikke hva du anser som ung og ikke. Uansett så skal du være forsiktig med å anta ting og heller lese det som skrives uten å legge masse imellom det som skrives. Du vet ingenting om hvor mye og hvor hardt jeg har prøvd.

 

Jeg har ikke angst. Depresjonen har kommet som et resultat av å leve på feil planet, å ikke passe inn noe sted i samfunnet. Så mye har de ihvertfall klart å finne ut.

 

Du leste tydeligvis ikke første innlegg. Jeg klarer ikke konsentrere meg, jeg kan ingenting om pcer eller andre ting som følger en kontorjobb og jeg får smerter i nakke og rygg av å sitte på en kontorplass forran en pc, Jeg liker ikke å sitte forran en pc nei. Nok en antagelse fra din side. Jeg gjør det fordi jeg såpass ofte i løpet av en dag har behov for å sitte med bena høyt og da er det ikke mye annet å finne på enn å sitte forran pcen. Så hvordan mener du at ei som ikke engang kan bruke word eller forstår noe som helst av en pc, ikke kan gå til printeren for å hente ting man må skrive ut, ikke har noe erfaring med kontorarbeid, ikke sitter med kompetanse man kan nyttegjøre, trenger ekstremt mye tilrettelegging, ikke klarer konsentrere seg og ikke kan jobbe 100% skal kunne utkonkurere andre som søker samme jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det finnes noen forbanna kjøtere :D

:D

Like greit å være åpen om det. Mange av de andre du skriver med her, pakker det inn i "velmenende" råd og oppdragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke en dramatisk uttalelse, det er en sann uttalelse. Jeg har tenkt igjennom alle muligheter. Ung er vel relativt, jeg er over halvveis til pensjonsalder, vet ikke hva du anser som ung og ikke. Uansett så skal du være forsiktig med å anta ting og heller lese det som skrives uten å legge masse imellom det som skrives. Du vet ingenting om hvor mye og hvor hardt jeg har prøvd.

 

Jeg har ikke angst. Depresjonen har kommet som et resultat av å leve på feil planet, å ikke passe inn noe sted i samfunnet. Så mye har de ihvertfall klart å finne ut.

 

Du leste tydeligvis ikke første innlegg. Jeg klarer ikke konsentrere meg, jeg kan ingenting om pcer eller andre ting som følger en kontorjobb og jeg får smerter i nakke og rygg av å sitte på en kontorplass forran en pc, Jeg liker ikke å sitte forran en pc nei. Nok en antagelse fra din side. Jeg gjør det fordi jeg såpass ofte i løpet av en dag har behov for å sitte med bena høyt og da er det ikke mye annet å finne på enn å sitte forran pcen. Så hvordan mener du at ei som ikke engang kan bruke word eller forstår noe som helst av en pc, ikke kan gå til printeren for å hente ting man må skrive ut, ikke har noe erfaring med kontorarbeid, ikke sitter med kompetanse man kan nyttegjøre, trenger ekstremt mye tilrettelegging, ikke klarer konsentrere seg og ikke kan jobbe 100% skal kunne utkonkurere andre som søker samme jobb?

 

Med så dårlig motivasjon blir du sikkert uføretrygdet i løpet av kort tid.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så dårlig motivasjon blir du sikkert uføretrygdet i løpet av kort tid.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

Hva vet du om Trines motivasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så dårlig motivasjon blir du sikkert uføretrygdet i løpet av kort tid. Anonymous poster hash: 6a302...8d4

Å "få" det tar årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd på meg er det ikke (selv om jeg har mer enn "bare" AS), men det er ikke spesielt "morsomt" å ha fri hver dag og bare gå rundt hjemme og surre. Det er faktisk både ganske kjedelig, og meningsløst.

 

 

Sånn føler jeg det også, kjedelig å gå hjemme.

 

Jeg tror mange som er i jobb ikke egentlig tenker over hvor mye "gratis" sosialt de får ved å være i jobb og treffe andre mennesker hver dag. Selv om man kanskje ikke er veldig sosiale sammen med kolleger, nødvendigvis, er det ok å se andre voksne mennesker innimellom.

 

At man kjeder seg og er alene er vel neppe noe man hadde valgt om man hadde hatt andre muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kjeder seg og er alene er vel neppe noe man hadde valgt om man hadde hatt andre muligheter.

Det er skrevet mye opp gjennom om hvor ødeleggende kjedsomheten er. I dagens kliniske diagnose-samfunn er det nærmest blitt et skjellsord, dog. Det er på en måte blitt noe barnslig. Noe som bare er akseptert hos barn. Det er mang måter å kjede seg på, og hvor plagsomt det er.

Endret av Kjøter'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Med så dårlig motivasjon blir du sikkert uføretrygdet i løpet av kort tid.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

 

 

Kan jeg aldri tenke meg. Uføretrygd er ikke bare noe man får. Om noen klarer komme med noe jeg kan drive med så er jeg åpen for det. Men jeg har prøvd veldig lenge å finne noe jeg kan gjøre, det er ikke min skyld at kroppen jobber imot meg. Jeg har ikke akkurat bedt om det. Jeg har heller ikke bedt om å få det hodet jeg har. Det hadde vært mye lettere å være normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg aldri tenke meg. Uføretrygd er ikke bare noe man får. Om noen klarer komme med noe jeg kan drive med så er jeg åpen for det. Men jeg har prøvd veldig lenge å finne noe jeg kan gjøre, det er ikke min skyld at kroppen jobber imot meg. Jeg har ikke akkurat bedt om det. Jeg har heller ikke bedt om å få det hodet jeg har. Det hadde vært mye lettere å være normal.

 

Motivasjon er viktigere enn helsemessige forhold i mange saker som kan ende med uføretrygd.

Anonymous poster hash: 6a302...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...