Gå til innhold

Gruer meg til resten av livet.


Trine

Anbefalte innlegg

Trine du burde ikke bekymre deg formye, det kan slite deg ut. Men det er jo vanskelig lahver tenke på sånt. Ta en dag av gangen, og det kommer nok til å ordne seg uansett :)

(vet det er vanskelig tenke sånn selvfølgelig)

 

Ja, jeg burde vel det, men jeg liker ikke å ikke ha en plan. Det er slitsomt å ikke vite hva som kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Trine

    86

  • Toga

    65

  • slabbedask

    52

  • Kjøter'n

    30

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hva om dui tok utgangspunkt i noe du er engasert i og brenner for?

Siden du er glad i hunder, f.eks. - kunne du tenke deg å drive en liten kennel, og ta i mot hunder når folk skal på ferie? Eller hva med et lite hundeoppdrett? Det ville i alle fall gi deg noe inntekt.

 

Med de vanskene som du beskriver, høres det ut som om du kanskje kunne søke om delvis uføretrygd? Hva med å jobbe 50 prosent?

 

Har tenkt på hundepensjonat, men det innebærer at man må gå veldig mye tur. Jeg liker å gå tur, men siden føttene er skadet så liker ikke de det så godt. Oppdrett er det ikke penger i om man ikke driver stort, som en valpefabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at folk tenker jeg er veldig negativ, men jeg har virkelig prøvd å finne en løsning, men jeg klarer det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at folk tenker jeg er veldig negativ, men jeg har virkelig prøvd å finne en løsning, men jeg klarer det ikke.

 

Jeg ser for meg at du trenger hjelp til å finne en løsning, og at løsningen ikke bør innebære 100 % belastning men derimot en mer tilrettelagt løsning. Jeg er overbevist om at den finnes, men at det kan ta tid å finne den nisjen som du kan fungere i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at folk tenker jeg er veldig negativ, men jeg har virkelig prøvd å finne en løsning, men jeg klarer det ikke.

 

Det er ikke lett, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg burde vel det, men jeg liker ikke å ikke ha en plan. Det er slitsomt å ikke vite hva som kommer til å skje.

 

Ja, det er veldig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha følgt deg lenge på DOL har jeg inntrykk av at det er mange lag til historien din. Jeg tror at svaret ditt like gjerne kan være et forsvar som noe du virkelig mener.

60602896.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy, men jeg liker ikke tur langs veien og i skogen er det ikke lov.

 

Lov i innmark. Bare å gasse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at du trenger hjelp til å finne en løsning, og at løsningen ikke bør innebære 100 % belastning men derimot en mer tilrettelagt løsning. Jeg er overbevist om at den finnes, men at det kan ta tid å finne den nisjen som du kan fungere i.

 

Ja, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lov i innmark. Bare å gasse på.

 

Da må jeg nok ha litt mer innmark enn 2 mål :P Kan man få det av NAV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nok ha litt mer innmark enn 2 mål :P Kan man få det av NAV?

 

Kanskje det er en gård som driver kennel et sted? Ville ikke overraske meg at de ønsker å ha det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en gård som driver kennel et sted? Ville ikke overraske meg at de ønsker å ha det der.

 

Men på den annen side, hvorfor skal jeg slite meg ut for andres hunder, når jeg heller kan bruke tiden på mine egne. Nå slipper jeg ihvertfall forholde meg så mye til folk. Jeg blir bare i dårlig humør av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på den annen side, hvorfor skal jeg slite meg ut for andres hunder, når jeg heller kan bruke tiden på mine egne. Nå slipper jeg ihvertfall forholde meg så mye til folk. Jeg blir bare i dårlig humør av folk.

 

Hvis du ikke ville fått noe ut av det har det ingen hensikt... men det er jo det da, det virket jo som du ikke var helt komfortabel med å ikke være i arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på hundepensjonat, men det innebærer at man må gå veldig mye tur.

 

Kan man ikke ha luftegård?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på den annen side, hvorfor skal jeg slite meg ut for andres hunder, når jeg heller kan bruke tiden på mine egne. 

 

Fordi det er noen som hevder arbeid er det eneste saliggjørende. (noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke ha luftegård?

 

Det er for dårlig for de fleste raser... funker sikkert bra for miniatyrhunder og andre katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...