Gå til innhold

Gruer meg til resten av livet.


Trine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Trine

    86

  • Toga

    65

  • slabbedask

    52

  • Kjøter'n

    30

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Men på den annen side, hvorfor skal jeg slite meg ut for andres hunder, når jeg heller kan bruke tiden på mine egne. Nå slipper jeg ihvertfall forholde meg så mye til folk. Jeg blir bare i dårlig humør av folk.

 

Det er vel et poeng å tjene til livets opphold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man tjener ikke til livets opphold ved å lufte hunder.

Noen gjør det. Det finnes jo "hundebarnehager" hvor man betaler en antagelig ganske stor sum for å ha hunden mens man er på jobb - de som driver slike tjener jo på å lufte hunder (og stelle dem og sånt da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør det. Det finnes jo "hundebarnehager" hvor man betaler en antagelig ganske stor sum for å ha hunden mens man er på jobb - de som driver slike tjener jo på å lufte hunder (og stelle dem og sånt da).

Hm. Ok. Ja da kan jo TS det hvis hun ønsker det.

EDIT:

Ja, hvis det er mulig å finne en kennel med ATV.

Endret av Toga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg tror jeg skal logge ut for godt i løpet av dagen. Jeg avskyr de som driver her. Jeg kjenner jeg blir rasende og ødelegger med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke ville fått noe ut av det har det ingen hensikt... men det er jo det da, det virket jo som du ikke var helt komfortabel med å ikke være i arbeid.

 

Jeg er komfortabel med å ikke være i arbeid, eller ihvertfall mer komfortabel enn jeg er når jeg er i arbeid. Det er ikke arbeidet i seg selv som er problemet, det er menneskene man må forholde seg til som alltid klarer gjøre meg trist, deprimert, sint, frustrert og stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke ha luftegård?

 

Luftegård holder ikke, de må ha litt annen stimuli også ellerså blir de uredelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er noen som hevder arbeid er det eneste saliggjørende. (noe sånt)

 

Jeg mangler den fellesskapsfølelsen jeg. Syns verden er ganske ødelagt og jeg blir syk av andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er komfortabel med å ikke være i arbeid, eller ihvertfall mer komfortabel enn jeg er når jeg er i arbeid. Det er ikke arbeidet i seg selv som er problemet, det er menneskene man må forholde seg til som alltid klarer gjøre meg trist, deprimert, sint, frustrert og stressa.

Tror jeg misforstod tråden litt, ble vel litt blendet av froskens fokus på "komme seg i arbeid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et poeng å tjene til livets opphold?

 

Joda, men det er ikke veldig motiverende når man blir syk av det. Jeg har vanskelig for å se poenget med å leve om man ikke skal orke annet enn å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør det. Det finnes jo "hundebarnehager" hvor man betaler en antagelig ganske stor sum for å ha hunden mens man er på jobb - de som driver slike tjener jo på å lufte hunder (og stelle dem og sånt da).

 

Man er heldig om man tjener noe særlig på det. Rundt der jeg bor er det nok ingen som har råd/tar seg råd til å ha hunden i "barnehage".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal logge ut for godt i løpet av dagen. Jeg avskyr de som driver her. Jeg kjenner jeg blir rasende og ødelegger med vilje.

 

Hva mener du? Jeg vil ikke at du skal logge ut for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg misforstod tråden litt, ble vel litt blendet av froskens fokus på "komme seg i arbeid".

 

Kan hende jeg har ordlagt meg feil, det ville ikke være første gang, men jeg ønsker ikke å "komme meg i arbeid", men jeg føler at jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har ordlagt meg feil, det ville ikke være første gang, men jeg ønsker ikke å "komme meg i arbeid", men jeg føler at jeg må.

 

Hva sier NAV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal logge ut for godt i løpet av dagen. Jeg avskyr de som driver her. 

 

De som driver dank her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...