Gå til innhold

Hvem etat eller organisasjon eller politisk parti synes du har størst og minst troverdighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem eller hva i verden i Norge eller utlandet synes du scorer høyest og hvilken lavest på troverdighet?

Selv synes jeg Trump lavest og Giftinformasjonen høyest.

Anonymkode: 341be...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener hvem er de største ekspertene på jug og bedrag etter ditt skjønn?? (Bygningsetaten tror jeg det er for mange men jeg kan ta feil.)

Anonymkode: 341be...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tida var det ofte slike spørreundersøkelser. Ofte sjeldnere i dag uten at jeg helt vet hvorfor. Men det er ikke alt som er så lett å finne ut av. Hvor mange er det i våre dager som vet hvor mye får og mor tjener i året.Sikkert ikke mange.

Beklager om det var veldig uinteressant.

Anonymkode: 341be...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før i tida var det ofte slike spørreundersøkelser. Ofte sjeldnere i dag uten at jeg helt vet hvorfor. Men det er ikke alt som er så lett å finne ut av. Hvor mange er det i våre dager som vet hvor mye får og mor tjener i året.Sikkert ikke mange.

Beklager om det var veldig uinteressant.

Anonymkode: 341be...7a1

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Lavest: Flat earth society+ alle som advarer mot chemtrails eller snakker med døde. 

Høyest: Wikipedia. Stoler definitivt mer på wiki enn en enkelt forsker eller journalist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Gargamel skrev:

Lavest: Flat earth society+ alle som advarer mot chemtrails eller snakker med døde. 

Høyest: Wikipedia. Stoler definitivt mer på wiki enn en enkelt forsker eller journalist. 

Er det ironi eller er du seriøs?Du vet at wikipedia kan redigeres av vanlige folk?

Anonymkode: 5e297...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gargamel skrev:

Høyest: Wikipedia. Stoler definitivt mer på wiki enn en enkelt forsker eller journalist. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Karianne_Solbrække

Stoler du på dette ?

https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2008/01/Karianne-Solbraekke-maa-i-vitneboksen

Samtidig som Arfan Quadeer Bhatti ifølge politiet planla terroranslag mot USA og Israel, hadde han et forhold til en profilert TV 2-journalist. Nå må kvinnen vitne i rettssaken mot ham.

Finn en feil på wikipedia siden. Ja, det ble sensurert, og har blitt sensurert hundrevis av ganger, fra siden, fordi det er "irrelevant" et en NORSK krim journalist, var kjæreste med en kriminell islamist terrorist ekstremist MENS han var en kriminell islamist ekstremist terrorist. Samtidig.

EN kan diskutere hvor vesentlig det er, men når det er tvil om FAKTA er relevant, bør FAKTA skrives, så kan lesern skrolle videre om de ikke finner det viktig. Terskelen for å utelate FAKTA om vesentlige kjente personer, er HELT uakseptabelt.

https://www.document.no/2016/11/29/tv-2s-nyhetsredaktor-kjaereste-jihadist/

Anonymkode: df376...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ironi eller er du seriøs?Du vet at wikipedia kan redigeres av vanlige folk?

Anonymkode: 5e297...5aa

Jeg er seriøs. Spørsmålet er hva man stoler mest på, ikke hva man stoler 100% på.

Min erfaring med wikipedia er at det er presist, utfyllende og balansert til tross for, eller kanskje på grunn av at alle kan bidra og korrigere feil. 

Hvis jeg lurer på om karbohydrater er farlig, om trening er effektivt for vekttap eller kontroversielle ting som kjønn og IQ forventer jeg å finne et mer balansert og grundig svar i Wikipedia enn noe annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker har en egen måte så sant.  Før som nå.

I tidligere tider var forskjellige versjoner av disse spørsmålene å finne så mange steder. Ofte etter fusjoner eller fusjoner i større organisasjoner. Ofte banknæring. Men ikke særlig høy tillit til NRK engang i dag tror jeg kanskje så dessverre for oss alle. En saga blott så mye i dag.

Anonymkode: 341be...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du er inne på % er kjempeviktig. Noe kan se svært kritikkverdig ut ,også er det kanskje bare 1 % med feil i året og antallet pasienter er heldøgns er mange.De fleste venter jo på nytt sykehus uansett de fleste steder.

Anonymkode: 341be...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎17‎.‎11‎.‎2018 den 14.38, AnonymBruker skrev:

https://no.wikipedia.org/wiki/Karianne_Solbrække

Stoler du på dette ?

https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2008/01/Karianne-Solbraekke-maa-i-vitneboksen

Samtidig som Arfan Quadeer Bhatti ifølge politiet planla terroranslag mot USA og Israel, hadde han et forhold til en profilert TV 2-journalist. Nå må kvinnen vitne i rettssaken mot ham.

Finn en feil på wikipedia siden. Ja, det ble sensurert, og har blitt sensurert hundrevis av ganger, fra siden, fordi det er "irrelevant" et en NORSK krim journalist, var kjæreste med en kriminell islamist terrorist ekstremist MENS han var en kriminell islamist ekstremist terrorist. Samtidig.

EN kan diskutere hvor vesentlig det er, men når det er tvil om FAKTA er relevant, bør FAKTA skrives, så kan lesern skrolle videre om de ikke finner det viktig. Terskelen for å utelate FAKTA om vesentlige kjente personer, er HELT uakseptabelt.

https://www.document.no/2016/11/29/tv-2s-nyhetsredaktor-kjaereste-jihadist/

Anonymkode: df376...995

Det er i alle fall sjokkerende å se at Karianne Solbrække har så dårlig smak og dømmekraft. Det må da være bedre å være singel enn å ha en sånn klovn til kjæreste. Ja, det burde stått i Wikipedia. Til Wiki's forsvar er ofte slike kontroversielle ting tatt med. Har en kjendis vært borti bråk så står gjerne en saklig oppsummering der. Vel å merke så leser jeg nesten bare engelsk Wiki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...