Gå til innhold

Hvem bør betale depositumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger du å vite det? Hva prøver du å oppnå?

Anonymkode: 674ce...000

Enig med deg i at det hadde ingenting med saken å gjøre . 

Uansett alt har ordnet seg. Så nå er alle problemstillingene som er diskutert i tråden løst. 

Anonymkode: 4ab72...ca5

Annonse

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husker at du traff en drømmeprins for ett år siden? Hvordan går det med dere? 

Nei, jeg traff en kjekk, flott mann. Status: Jeg er ikke gravid, og jeg har ikke født tvillinger. Jeg har kål på egen økonomi, har det fint, og trenger ikke lyve meg til spenning i hverdagen. 

AnonymBruker
Akkurat nå, Kayia skrev:

Nei, jeg traff en kjekk, flott mann. Status: Jeg er ikke gravid, og jeg har ikke født tvillinger. Jeg har kål på egen økonomi, har det fint, og trenger ikke lyve meg til spenning i hverdagen. 

Snart ekteskap? 😉

AnonymBruker
2 minutter siden, Kayia skrev:

Er glad på dine vegne for at du også har møtt din store kjærlighet. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snart ekteskap? 😉

Nei, men vi koser oss. Nå skal jeg sove, sommerfest med jobben i kveld, men jobb i morgen. Jobb i morgen du også? Travel 21-timersuke, er det ikke?

Endret av Kayia
AnonymBruker
2 minutter siden, Kayia skrev:

Nei, men vi koser oss. Nå skal jeg sove, sommerfest med jobben i kveld, men jobb i morgen. Jobb i morgen du også? Travel 21-timersuke, er det ikke?

Jeg er glad for å høre at du også har funnet en herlig mann, og at du også er lykkelig med han. 

Sov godt.  :)

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg i at det hadde ingenting med saken å gjøre . 

Uansett alt har ordnet seg. Så nå er alle problemstillingene som er diskutert i tråden løst. 

Jøss, ting ordna seg kjapt. Det får en si. 

Anonymkode: 8ebc4...d87

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...