Gå til innhold

Få kontroll på overspisningen


Glitter

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, RamonaK skrev:

Hvordan går det? Tror du det blir i dag ? 

Han sa kl 17 at han visste mer når de som var i en annen operasjon, men at han kunne utføre det selv om det blir sent. Så jeg får bare håpe det blir noe av. Slik at morgendagen også ikke blir ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Glitter skrev:

Han sa kl 17 at han visste mer når de som var i en annen operasjon, men at han kunne utføre det selv om det blir sent. Så jeg får bare håpe det blir noe av. Slik at morgendagen også ikke blir ødelagt. 

Ja, det er jo så utrolig kjedelig å vente på sånt. Er du på sykehuset? Da er det ihvertfall kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, det er jo så utrolig kjedelig å vente på sånt. Er du på sykehuset? Da er det ihvertfall kjedelig.

Nei jeg fikk dra hjem i går siden programmet var så fullt. Med beskjed om at de skulle ringe meg i dag. Så det er jo i det minste bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Nei jeg fikk dra hjem i går siden programmet var så fullt. Med beskjed om at de skulle ringe meg i dag. Så det er jo i det minste bra. 

Ja, skal man først kjede seg er det best å være hjemme 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, skal man først kjede seg er det best å være hjemme 😆

Hehe ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Hehe ja.

Kjeder meg veldig jeg også sitter liksom bare å venter på at noe skal skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Kjeder meg veldig jeg også sitter liksom bare å venter på at noe skal skje. 

Ja det er kjipt. Blir så lange dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glitter skrev:

Ja det er kjipt. Blir så lange dager..

Ja sant det. Men nå har jeg hatt en skikkelig møkka dag , gleder meg til senga 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja sant det. Men nå har jeg hatt en skikkelig møkka dag , gleder meg til senga 😆

Det skjønner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding kl 20 om at han prøver å finne ut av ett eller annet og fortsatt tror det blir tid i dag. Men nå er nå kl 2040 og enda ingen innkalling. Lurer på hvor sent det evt blir da. Jeg tror ikke det blir i dag jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
28 minutter siden, Glitter skrev:

Fikk melding kl 20 om at han prøver å finne ut av ett eller annet og fortsatt tror det blir tid i dag. Men nå er nå kl 2040 og enda ingen innkalling. Lurer på hvor sent det evt blir da. Jeg tror ikke det blir i dag jeg...

 

Trodde ikke de opererte så seint på kvelden, hm. Kan ikke være noe særlig å gå å vente hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Glitter skrev:

Fikk melding kl 20 om at han prøver å finne ut av ett eller annet og fortsatt tror det blir tid i dag. Men nå er nå kl 2040 og enda ingen innkalling. Lurer på hvor sent det evt blir da. Jeg tror ikke det blir i dag jeg...

 

Nei det virker ikke sånn da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Trodde ikke de opererte så seint på kvelden, hm. Kan ikke være noe særlig å gå å vente hele tiden. 

 

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Nei det virker ikke sånn da. 

 

Ble ringt i stad så nå sitter jeg i taxi til sykehuset. Hadde foretrukket å gjøre det på dagtid så jeg slapp å overnatte der, men det går bra. Er nå bare fornøyd det ble i dag jeg. Slik at morgendagen kan være "normal". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Glitter skrev:

 

 

Ble ringt i stad så nå sitter jeg i taxi til sykehuset. Hadde foretrukket å gjøre det på dagtid så jeg slapp å overnatte der, men det går bra. Er nå bare fornøyd det ble i dag jeg. Slik at morgendagen kan være "normal". 

Masse lykke til, og god bedring da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, RamonaK skrev:

Masse lykke til, og god bedring da ❤️

Takk, det går nok bra. Jeg liker narkose jeg, hehe. Men er kjipt etterpå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Glitter skrev:

 

 

Ble ringt i stad så nå sitter jeg i taxi til sykehuset. Hadde foretrukket å gjøre det på dagtid så jeg slapp å overnatte der, men det går bra. Er nå bare fornøyd det ble i dag jeg. Slik at morgendagen kan være "normal". 

Masse lykke til❤. Håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Masse lykke til❤. Håper det går bra.

Takk. 

De brukte 3(!) timer. Og har hatt så vondt at har måttet få 3 doser morfin intravenøst, så en kapsel oxycontin (oxynorm?) Og så en til nå. 2,5 timer siden jeg ble vekt. Har måttet operert en seneskade før og da brukte de bare litt over en time. Så vet da faen hvorfor de brukte så lang tid nå. 

Og jævla spydige legen i går som kom med oppgulpet sitt. Da han påsto dette ikke trengte gjøres noe med, og jeg sa at ja det fikk jeg høre sist også. Og han bare "ja kanskje du ikke skal drive å kutte over senen da". Da sa jeg at jeg kuttet da ikke over senen med vilje,  også fikk jeg angst og gråteanfall over tonen han tok til meg. Han aner ikke hva jeg går gjennom og det at når jeg selvskader så faller jeg faktisk helt ut av meg selv og kjenner ikke smerte på samme måte som ellers. Går jo inn i en slags transe. Men TRE timer brukte. Så skulle han ha det til at det ikke trengte å gjøres noe med. Fuck han sier jeg bare. Selv om han er en somatisk lege og jeg har borderline så kan han for faen behandle meg med respekt.

Det er ikke akkurat en god følelse å for tredje gang på to år har skadd meg så mye at jeg måtte opereres. To seneskader og en nerveskade. 

Har for vondt til å klare å sove. Det gjorde ikke så vondt sist jeg måtte operere sene. Og kvalm er jeg også. Jeg hater opiater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg ligger og gråter som et lite barn fordi det er så vondt. Kan jo ikke være normalt dette. Og i stedet for å la meg  være på oppvåkningen hvor de kan gi meg mer smertestillende siden de da overvåker vitalia, så sender de meg ned hit hvor jeg får mindre smertestillende og dermed mer vondt. 

Kjennes ut som at det er noen form for rask utviklende infeksjon. Samme type smerte bare 1000 x sterkere. 

Hadde sikkert ikke grått som et barn da hvis jeg ikke var litt påvirket av morfin da. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Glitter skrev:

Herregud jeg ligger og gråter som et lite barn fordi det er så vondt. Kan jo ikke være normalt dette.

Uff da. Du må si fra der du er og få hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Uff da. Du må si fra der du er og få hjelp. 

Fikk bare beskjed om at det var for tidlig med noe mer. Men har visst først fått langtidsvirkende oxy og så korttids/hurtigvirkende oxy, så en halvtimes tid etter jeg skrev her så gikk smertene ned til et mer levelig nivå. Men jeg er ikke vant til å bli proppet med smertestillende så føler jeg glemmer av å puste innimellom og våkner av at jeg hiver etter pusten. 

Lurer på om jeg skrives ut etter visitten...Sist måtte jeg være her første natten siden jeg bor alene. Men da kom jeg ned fra oppvåkningen kl 15 og ikke 03. Det følte jeg som trygt egentlig for blir visst alltid veldig skjør følelsesmessig etter narkose. Men nå har jeg jo på en måte hatt første natten etter operasjonen så blir vel skrevet ut i dag da. Vet ikke hvorfor, men det føltes utrygt og har lyst til å være her til i morgen, selv om det er kjedelig. Vil ikke bli sendt hjem med sterke smertestillende og en skjør psyke....Men må vel hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...