Gå til innhold

Forbannelsen som hviler over meg

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Det er også irriterende at det skal være vanskelig å komme seg ut. At det skal være vanskelig å bli invitert. 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• UtakknemligDiva

49

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har jo venner da! Men kanskje du må godta at du er i en alder der mange av vennene dine har kjæreste, barn, jobb og et liv

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Jeg sliter ikke med å akseptere at noen har familie. Jeg missunner det ikke. Jeg vet om mange som til og med er eldre som ikke har familie, bor alene og bruker tiden med venner. 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva med å invitere noen selv siden du faktisk har venner?

Anonymkode: 18154...295

De jeg kan kalle virkelige venner bor langt unna, har kjæreste, studerer, planlegger barn om de ikke allerede har og er mer opptatt. Det plager meg ikke, det som plager meg er at jeg ikke helt finner de stabile vennene. Der jeg hører til.

At jeg ikke føler meg trygg nok på de fleste til å bare joine. 

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg lurer så på hvorfor jeg har slitt så med selvstendige valg. Jeg missunner de som driter i andre, de lever ikke i mentalt fengsel. Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på i kveld for å bryte faenskapet

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan andre har det. For meg så ser det ut som at andre har det bra hele tiden. Jeg er lei av å ha angst. Jeg er redd for at jeg oppfattes avvisende så det er grunnen til at folk ikke tar så mye kontakt. Og jeg er lei av å ha sosial angst egentlig og virkelig føle tilhørighet. Savner å ha mer jevn kontakt med folk, så jeg slipper å være så nervøs hvor hver gang jeg skal noe eller vil noe 

UtakknemligDiva
Skrevet

Det er surt å oppleve enda en forelskelse men så klarte vi ikke å beholde kontakten 😕 jeg trodde jeg hadde fått en venn/kjæreste.. 

Hvorfor er det alltid tilbake til det kjedelige?

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Blir du aldri lei av å snakke om deg selv?

Anonymkode: 18154...295

Jeg har så kaos i meg. Jo jeg savner å føle meg mer åpne for andre. Men jeg føler at kjærligheten jobber veldig mot meg. Fordi jeg har trukket ensomhetskortet i dette livet. Selv om omgivelsene legger tilrette for at vi har god kontakt, så mistet jeg det. 
Det er vondt å ikke tørres å snakke med og, og føle seg som teit kvinnfolk som ikke har selvkontroll. 

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg er ute blandt folk nå. Jeg ser folk flørte og alt det der.  Selv vet jeg ikke helt hvem jeg egentlig kan føle meg avslappet med. Jeg føler meg overhodet ikke bra nok heller. Jeg skulle ønske jeg var sterkere. Klarte å bryte meg frem.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble du invitert med ut av en venn allikevel? 

Anonymkode: 7ffb0...7ff

Gikk med familiemedlemmer........ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...