AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar psykedeliker skrev (1 minutt siden): Da skulle du fulgt bedre med i timene, så kanskje du hadde fått det med deg. 😎 Fremdeles stryk. Hvordan gikk det fra ungdomsskolen? Du som påstår det er grunnskole læring burde kunne forklart hva det betyr neste gang du er frekk. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet du hva validering betyr? Det er noe du kan bli flinkere på. Anonymkode: 50256...aa1 Noen ganger er du faktisk morsom 😀 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (Akkurat nå): Noen ganger er du faktisk morsom 😀 Noen ganger? Jeg er faktisk ny her. Dere antar mye her på forumet. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er faktisk ny her. Det tviler jeg på, når du refererer til gamle poster. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen ganger? Jeg er faktisk ny her. Dere antar mye her på forumet. Anonymkode: 50256...aa1 Fins din like altså? 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det tviler jeg på, når du refererer til gamle poster. Hvor da liksom? Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (2 minutter siden): Fins din like altså? 🙂 Morsom du og. Jeg er helt unik. Anonymkode: 50256...aa1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Hun er så søt, morsom, naiv og ung. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er helt unik. Det har vi ikke sett noe til så langt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Everybody skrev (2 minutter siden): Hun er så søt, morsom, naiv og ung. Jeg er ingen av delene. Nå slutter du med dette tullet ditt. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det har vi ikke sett noe til så langt... Er du unik? Det tror jeg er du er. Alle er elsket og spesiell. Verden blir bedre hvis vi er snille med hverandre, slik jeg er med deg. Se og lær. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se og lær. Ellers takk. Projiseringene dine er i beste fall middelmådige, så det er ikke noe å lære av dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar psykedeliker skrev (3 minutter siden): Ellers takk. Projiseringene dine er i beste fall middelmådige, så det er ikke noe å lære av dem. Lol var dette det beste du kunne finne på? Mulig skriftspråket er dårligere enn ditt sånn er det når man er flerspråklig, da kan man ikke være best i alt. Kan ellers informere deg at jeg klarer meg ganske ok, selv om jeg er «middelmådig»… Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Hvorfor skal du ikke gifte deg forresten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Everybody skrev (1 time siden): Hvorfor skal du ikke gifte deg forresten? Fordi jeg har bestemt meg for det. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar laban skrev (8 timer siden): Ved en annen anledning der det passer med en ordentlig markering. F.eks. når man fyller 30 år eller når man har kjøpt (og finansiert selv) egen bolig for første gang. Hm. Du tenker altså at det er passende at en 30-åring ber om gave/bidrag tilsvarende det evt søsken har fått til bryllup/ i bryllupsgave i anledning 30-årsdagen? Jeg kan være med på å at det er naturlig å gjøre en avtale rundt et økonomisk bidrag ved kjøp av egen bolig, men å utbetale for et manglende framtidig bryllup til en 30-åring høres veldig pussig ut for meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kayia skrev (18 minutter siden): Hm. Du tenker altså at det er passende at en 30-åring ber om gave/bidrag tilsvarende det evt søsken har fått til bryllup/ i bryllupsgave i anledning 30-årsdagen? Jeg kan være med på å at det er naturlig å gjøre en avtale rundt et økonomisk bidrag ved kjøp av egen bolig, men å utbetale for et manglende framtidig bryllup til en 30-åring høres veldig pussig ut for meg. Hvordan mener du det er rettferdig? Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan mener du det er rettferdig? Anonymkode: 50256...aa1 Fordi dagens 30-åringer gjerne er nyutdannet og/eller single, og det å stifte familie gjerne skjer i løpet av 30-årene, ikke 20-åra som tidligere. Som mor kommer iallefall ikke jeg til å forvente at mitt barn er gift innen han fyller 30. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kayia skrev (Akkurat nå): Fordi dagens 30-åringer gjerne er nyutdannet og/eller single, og det å stifte familie gjerne skjer i løpet av 30-årene, ikke 20-åra som tidligere. Som mor kommer iallefall ikke jeg til å forvente at mitt barn er gift innen han fyller 30. men hvordan mener du at min tråd kan bli rettferdig når jeg ikke skal gifte meg noen gang? Mener du at jeg skal straffes fordi jeg ikke gifter meg og gå glipp av så mange penger? Eller burde jeg fått de nå? Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kayia skrev (2 minutter siden): Fordi dagens 30-åringer gjerne er nyutdannet og/eller single, og det å stifte familie gjerne skjer i løpet av 30-årene, ikke 20-åra som tidligere. Som mor kommer iallefall ikke jeg til å forvente at mitt barn er gift innen han fyller 30. synes du ikke at man er for sent når man stifter familie i 30 årene? Da lyser det jo rødt på klokka. Mange kan ikke formere seg når man er så gammel når man skal begynne på det? Bare en tanke siden du skrev det Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.