Gå til innhold

Palestina-demonstrantene og Sylvi Listhaug.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat
Kashmir skrev (22 minutter siden):

De foreslår våpenhvile med betingelser, og at de slipper gisler? 

Begge parter har betingelser, og de står langt fra hverandre. Men orker ikke diskutere dette mer med deg i denne tråden. Uansett hvilke grusomheter Israel gjør vil du legge skylden 100% på Hamas. Sånn du ser det kan Israel aldri gjøre noe galt eller bli holdt ansvarlig. Det blir for meg et ekstremt synspunkt jeg ikke orker bruke krefter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Drømmeautomat skrev (Akkurat nå):

Begge parter har betingelser, og de står langt fra hverandre. Men orker ikke diskutere dette mer med deg i denne tråden. Uansett hvilke grusomheter Israel gjør vil du legge skylden 100% på Hamas. Sånn du ser det kan Israel aldri gjøre noe galt eller bli holdt ansvarlig. Det blir for meg et ekstremt synspunkt jeg ikke orker bruke krefter på. 

Jeg har ikke ett sted skrevet at Israel er feilfri. Ikke ett sted. Jeg peker derinot på at dette er en lang og komplisert historie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Barn dør av sult i Gaza allerede.

https://www.reuters.com/default/gaza-starving-children-fill-hospital-wards-famine-looms-2024-03-19/

 

Imens demonstrerer israelere for å hindre at mat skal nå Gaza. Demonstrantene mener palestinerne bare kan sendes til Europa, evt. kan de bare sulte ihjel, for landet de bor på tilhører jo jødene i følge Bibelen.

 

Endret av Drømmeautomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Drømmeautomat skrev (13 minutter siden):

Barn dør av sult i Gaza allerede.

https://www.reuters.com/default/gaza-starving-children-fill-hospital-wards-famine-looms-2024-03-19/

 

Imens demonstrerer israelere for å hindre at mat skal nå Gaza. Demonstrantene mener palestinerne bare kan sendes til Europa, evt. kan de bare sulte ihjel, for landet de bor på tilhører jo jødene i følge Bibelen.

 

Du driver propaganda nå. Du vet det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (20 minutter siden):

Du driver propaganda nå. Du vet det? 

 

Her lukter det dårlig samvittighet fordi du støtter det Israel gjør.

Anonymkode: 8b64b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Her lukter det dårlig samvittighet fordi du støtter det Israel gjør.

Anonymkode: 8b64b...69e

Du vet ( kanskje men sikkert likevel)  at ingen heier på det som skjer på Gaza nå. Ingen, og ikke en sjel som engasjerer seg er uberørt! Jeg syns det er helt jævli. Mildt sagt. Og det er veldig mildt sagt ) 

Jeg har slitt med mange føleser. Hva er riktig og hva  er feil. Jeg har landet på én ting. Det betyr ikke at jeg ikke ser andre siden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 13.27):

Og hvor mye makt er nødvendig da. Når alle som bor på Gaza er drept eller jaget ut?

Anonymkode: 8b64b...69e

Alle er ikke drept. Forsvarer du fuckings Hamas? Som kutter hodet av småbarn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Her lukter det dårlig samvittighet fordi du støtter det Israel gjør.

Anonymkode: 8b64b...69e

78% støtter Israel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (Akkurat nå):

Alle er ikke drept. Forsvarer du fuckings Hamas? Som kutter hodet av småbarn? 

Nei. Jeg forsvarer heller ikke Israels drap på uskyldige.

Anonymkode: 8b64b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (Akkurat nå):

78% støtter Israel! 

Av hvem?

Anonymkode: 8b64b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Av hvem?

Anonymkode: 8b64b...69e

Den norske befolkning, de støtter ikke folk som dreper babyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (8 minutter siden):

Den norske befolkning, de støtter ikke folk som dreper babyer.

erik123 skrev (11 minutter siden):

78% støtter Israel! 

 

Det må du vise link på

Anonymkode: 8c1a4...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (1 minutt siden):

Hvor mange nordmenn støtter terroristene i Hamas? kanskje 1%. 

Flertallet støtter nok det palestinske folk.

Anonymkode: 8b64b...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
erik123 skrev (57 minutter siden):

Den norske befolkning, de støtter ikke folk som dreper babyer. 

Nei, og det er derfor flertallet hverken støtter Hamas' angrep eller Israels motangrep. Israel har tatt livet av godt over 1% av barna i Gaza så langt.

Det går fint an å være mot drap av babyer uansett hvem som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Kanskje Hamas burde latt befolkningen fått kommet i dekning i de tunnelene under jorda de selv gjemmer seg i og holder gislene fremdeles? 

Så kunne de tatt konsekvenser av handlingen sin og møtt angrepet fra Israel selv? 

Men nei, de gjemmer seg og lar gisler lide mens de voldtar, lar eldre ikke få helsrhjelp mens de holder seg skjult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Palestinsk gutt i sjokk etter å ha blitt bomba av Israel. Dette var for fem måneder sida, tidlig i Israels massakre. I snitt dreper Israel ett barn hvert kvarter. 

 

Dette er listen med navn over barna Israel har drept, fra 25. januar. Den vokser dessverre dag for dag.

https://interactive.aljazeera.com/aje/2024/israel-war-on-gaza-10000-children-killed/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (6 timer siden):

Israelsk soldat med selfiestang. Koser seg i ruinene.

 

Det virker som om Israel planlegger å gjøre store deler av Gaza ubeboelig så palestinerne ikke kan flytte tilbake. 

Jeg får litt "stein i glasshus" følelse når han legger ut om at israelere er terrorister og syke i hodet på grunn av hva disse soldatene legger ut. Det er tross alt småtteri i forhold til skrytevideoene fra massakrene 7 oktober.

Hva skal man kalle palestinerne da? Israelerne har drept flere, men der virker ikke som om palestinerne er mindre villige til å bruke terror. Det handler mer om evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...