Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 383
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

106

• libra

33

• Melaisa

23

• shandy

16

Mest aktive i denne tråden

Jeg mente bare at jeg ikke har sansen for japsemakk. Det er noe spesiellt med Harley, bare lyden får meg ør. Skjønner?

Det er fordi eggstokkene dine vibrerer når du hører lyden. BRRRROOOOOMMMM!

Dessuten ser ikke mannfolk med Harley ut som en selvlysende kondom som prøver å sitte å pisse som ei kjerring oppå sykkelen.

*Nikker gjenkjennende*

Ja jeg tenkte bare at siden du sier det selv, så er det vel ikke så veldig interessant for andre heller å se ei enda verre rompe enn Lion sin.

Nettopp fordi jeg sa det selv er det unødvendig for deg å komme med en sånn kommentar.

Vet du shandy... jeg kan bli tynn og jobber faktisk med saken, men når det gjelder deg og din totale mangel på aksept av medmennesker med noen kilo for mye tror jeg faktisk ikke det finnes håp.

Jeg skjønner ikke hvorfor du har et å ubendig behov for å stikke hver gang det er snakk om overvekt, du er da jaggu ikke perfekt selv... til tross for at du etter eget utsagn er tynn.

Annonse

Nettopp fordi jeg sa det selv er det unødvendig for deg å komme med en sånn kommentar.

Vet du shandy... jeg kan bli tynn og jobber faktisk med saken, men når det gjelder deg og din totale mangel på aksept av medmennesker med noen kilo for mye tror jeg faktisk ikke det finnes håp.

Jeg skjønner ikke hvorfor du har et å ubendig behov for å stikke hver gang det er snakk om overvekt, du er da jaggu ikke perfekt selv... til tross for at du etter eget utsagn er tynn.

Psssssst..hun har nok helt andre komplekser.

Psssssst..hun har nok helt andre komplekser.

Jeg vet det, og jeg lar med vilje være å stikke der hun har såre punkt, så infam er jeg ikke.... selv om hun er det.

Forøvrig ble jeg ikke spesielt såret av kommentaren hennes, direkte dumhet sårer ikke :-)

Annonse

Jeg vet det, og jeg lar med vilje være å stikke der hun har såre punkt, så infam er jeg ikke.... selv om hun er det.

Forøvrig ble jeg ikke spesielt såret av kommentaren hennes, direkte dumhet sårer ikke :-)

Joda kaklehøner jeg har andre ting å stri med, men det er vel ikke det samme som at jeg ikke kan uttale meg om andre ting.

Jeg lar ikke kroppen se ut som et h*****av den grunn og ikke har jeg noe imot andre som ikke klarer å styre seg heller. -dems problem, som jeg har sagt ørten ganger. Gjett hvem som klager mest da. Luxusburugler som bare krever og krever for å bli akseptert som den de er eller meg?--------Ikke meg. Slitsomt. Sånn er virkeligheten.

Bare sier meningen min her jeg, men aldri om jeg fornærmer noen i RL.

Joda kaklehøner jeg har andre ting å stri med, men det er vel ikke det samme som at jeg ikke kan uttale meg om andre ting.

Jeg lar ikke kroppen se ut som et h*****av den grunn og ikke har jeg noe imot andre som ikke klarer å styre seg heller. -dems problem, som jeg har sagt ørten ganger. Gjett hvem som klager mest da. Luxusburugler som bare krever og krever for å bli akseptert som den de er eller meg?--------Ikke meg. Slitsomt. Sånn er virkeligheten.

Bare sier meningen min her jeg, men aldri om jeg fornærmer noen i RL.

Hvorfor MÅ du alltid prøve å stikke når et innlegg handler om overvekt?

Hva har du med å blande deg inn her bare for å stikke?

Som sagt, jeg kan bli tynn men du kommer til å være like kvalmende dum uansett!!!

Hehe..Man bør ikke ta seg nær av ting. Vil du ha et kurs?

Min liste er (klarte ikke å velge kun 3): Afrodite, Shecat, Marianne, laban, Poetica, Pi@ (lenge siden hun har vært her), Amiga, Female, Geir, gyrken, lionn, mettewa, ingera, livato. Nå har jeg helt sikkert glemt noen...

Den listen teller ikke, i ogmed at den ikke inneholdt bare 3 personer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...