flisa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Utenom nøkler, mobil og lommebok? Fotoapparat - - ellers ingenting :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Sveitsisk ost ved navn Raclette som den er oppkallt etter. Ett apparat med varmeelementer hvor man smelter ost i skuffer. Man setter apparatet på bordet og hver enkelt smelter det man vil ha. I skuffene kan man selvsagt ha hva enn man måtte ønske. Snadder. ..med bakt potet, skinke f.eks. :-) Aha ! Det har jeg prøvd, etter mye kløning, svidd ost og svidde fingre, fikk jeg omsider tak på det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du har ikke sett meg enda. Bedre betingelser finner du ikke. *rufser seg i håret, lager trutmunn...-og fleiper* Kan jeg ha det til gode ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Synes jeg ser det for meg.. Ingenting å si på kommentarene til kompisen din nei!*ler* Den kvelden fant vi opp et pissoar for damer, med føner ! Ble ikke no salgssuksess. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Filofax, penn og penger/kort. Sminker meg hjemme, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det er ikke stort.. Har selvsagt nøkler til hus og bil, lommebok og mobiltelefon. I tillegg en smokk eller to og en lighter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Mmm...har jo det vanlige da, lommebok, solbriller, briller og alt det der... Også har jeg paraply, bh-stropper, lipglosser, tyggis, busstabeller, hårstrikker og diverse annet. Ikke såå spennende med andre ord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Mmm...har jo det vanlige da, lommebok, solbriller, briller og alt det der... Også har jeg paraply, bh-stropper, lipglosser, tyggis, busstabeller, hårstrikker og diverse annet. Ikke såå spennende med andre ord. bh-stropper? i tilfelle noen klipper dem av liksom? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Kan jeg ha det til gode ? Det spørs. Gode damer er ikke tilgjengelige så lenge vet du. *blunker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Egentlig har jeg bare nøkler, lommebok, et bind, mobiltelefon, leppestift og kam i håndveska. Men det rare er at etter en stund samles det så mye tull og tøys der at jeg flytter basistingene over i en ny veske og går over til den. Så jeg har til enhver tid en 4-5 vesker i drift, alt ettersom. Men det hender at jeg rydder i veska også, da. Og kaster!!! Ja, gud hjelpe meg som jeg kaster. Noen som har sett håndveska til Dolly Duck når hun mister innholdet på gata? Slik er min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Egentlig har jeg bare nøkler, lommebok, et bind, mobiltelefon, leppestift og kam i håndveska. Men det rare er at etter en stund samles det så mye tull og tøys der at jeg flytter basistingene over i en ny veske og går over til den. Så jeg har til enhver tid en 4-5 vesker i drift, alt ettersom. Men det hender at jeg rydder i veska også, da. Og kaster!!! Ja, gud hjelpe meg som jeg kaster. Noen som har sett håndveska til Dolly Duck når hun mister innholdet på gata? Slik er min. *humrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Mja....i dag inneholder den følgende : Lebestift, lipliner, mobil, filofax, Finansavisen, en CD jeg skal bytte, pung, huskelapp til IKEA i ettermiddag, nutrilettsjokolade (slanker meg) pepperspray, en tampong, nøkleknippe, lottokuponger (vant ingenting på lørdag heller...) og solbriller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Mja....i dag inneholder den følgende : Lebestift, lipliner, mobil, filofax, Finansavisen, en CD jeg skal bytte, pung, huskelapp til IKEA i ettermiddag, nutrilettsjokolade (slanker meg) pepperspray, en tampong, nøkleknippe, lottokuponger (vant ingenting på lørdag heller...) og solbriller. Du, hvor får man kjøpt pepperspray forresten?? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 "Hva har du i håndvesken som ikke går under betegnelsen nøkler, lommebok eller mobiltelefon??" Jeg har: - syvende sans (burde vel egentlig stått på lista di ovenfor? *S*) - pasta lassar (mot munnsår) - visittkorteske - 2 tamponger - en miniflaske med linsevann - 1 hårspenne - 2 lebestifter - 1 lebepomade - en utskrift fra rutetider internett flybussen (skal snart på tur) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Husker forresten jeg så et program om hva diverse amerikanske celebriteter hadde i vesken sin. En fin, eldre dame (husker ikke hva hun het – ukjent i Norge) hadde det mest utrolige i vesken sin, og jeg bet meg merke i følgende: - 2-3 plastkrus, i tilfelle hun skulle kjøpe seg noe å drikke på en kiosk for eksempel, så hun slapp å drikke av flasken - linservietter, så hun skulle slippe å bruke papirservietter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Husker forresten jeg så et program om hva diverse amerikanske celebriteter hadde i vesken sin. En fin, eldre dame (husker ikke hva hun het – ukjent i Norge) hadde det mest utrolige i vesken sin, og jeg bet meg merke i følgende: - 2-3 plastkrus, i tilfelle hun skulle kjøpe seg noe å drikke på en kiosk for eksempel, så hun slapp å drikke av flasken - linservietter, så hun skulle slippe å bruke papirservietter! Plastkrus? D'ække mulig.. hahahaha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det spørs. Gode damer er ikke tilgjengelige så lenge vet du. *blunker* He-he, det er vel sant. Tilbud og etterspørsel stemmer ikke alltid overens. En kompis kommer fra et sted det ikke finnes kvinns, alle har dratt derfra til byene og kommer ikke tilbake. Eneste mulighet for han var å dra etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Plastkrus? D'ække mulig.. hahahaha Ja ikke sant?! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 He-he, det er vel sant. Tilbud og etterspørsel stemmer ikke alltid overens. En kompis kommer fra et sted det ikke finnes kvinns, alle har dratt derfra til byene og kommer ikke tilbake. Eneste mulighet for han var å dra etter. *Stønn*.....der sa du det igjen....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Godt spørsmål! Det har jeg ikke tenkt over igrunnen. *iler ned og sjekker* -------------- - To penner - Tannstikker - X antall lebestifter - Bind - Ørti kvitteringer og uidentifiserbare papirlapper - To puslespill - Noen brett med klistremerker type "sau" og "giraff" - Et par lightere - Kindereggting - Plaster - Eyeliner -Lommebok (som også er full av skrot) - Mobiltelefon - Og en pakke kriserøyk Hmm! Den veska er ikke stor heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.