Gå til innhold

Og belønninggen?


Villanda

Anbefalte innlegg

Den skulle være nye finklær. Siden julen er over, forandret jeg plan til noe mer vårlig som kan brukes lenger sør i vinterferien. Vekta er under mitt delmål.Lønna er på konto. Samme det.  Handleturen endte denne gangen også med klær til barna i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk det da - at det ble ungene som fikk nytt tøy... Men gled deg til det nye vårtøyet du snart skal kjøpe da :-) Så flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Villanda skrev:

Den skulle være nye finklær. Siden julen er over, forandret jeg plan til noe mer vårlig som kan brukes lenger sør i vinterferien. Vekta er under mitt delmål.Lønna er på konto. Samme det.  Handleturen endte denne gangen også med klær til barna i stedet.

*haha* Det er sånn det blir ofte. :) Mine er endelig så store at jeg nå har prioritert meg selv litt og har endelig kjøpt med de selskinnsstøvlettene jeg har ønsket meg i årevis. :) Syntes liksom ikke jeg kunne prioritere det når ungene stadig trengte nytt av alt de vokste ut av, men nå vokser de ikke mer og bruker yttertøy og sko og sånt til det er utslitt og ikke bare en sesong til det er for smått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...