Gå til innhold
Stone128

Vektøkningspulver (eller lignende) uten melkeprotein... finns det?

Anbefalte innlegg

Stone128

Hei :) 

Jeg er litt undervektig og er på utkikk etter et supplement til mitt vanlige kosthold for å gå litt opp i vekt over tid. Jeg er intolerant overfor melkeproteinet kasein, så jeg lurer på om noe slikt vektøkningspulver (eller lignende) uten melkeprotein finnes på markedet. Har sjekket endel rundt men har ikke funnet noe så langt. Er takknemlig for all informasjon du måtte ha om dette emnet.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

svimsevims

Herbalife har en måltidsshake som er uten melk. Denne vet jeg mange bruker ved siden av vanlige måltid, for å gå opp i vekt. 
Bare ta kontakt hvis du ønsker mer informasjon. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eva Sofie

Det finnes også juicebaserte næringsdrikker du får kjøpt på apoteket. Disse tror jeg ikke skal inneholde spor av melk, men har ikke sjekket varedekralasjonen. Jeg legger ved en lenke over alle næringsdrikkene som Boots har. Etter min erfaring er det de som har det beste alternativet. De første alternativene er melkebaserte, men litt lenger ned kommer de juicebaserte

Næringsdrikker fra Boots

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her