Gå til innhold

Endelig slutt på disse nissene.


Grip

Anbefalte innlegg

Det flytter ikke fokus slik DU ønsker mener du.

Svar på det du spør etter har du fått i flere andre tråder.

ps: husker du at det er det samme svar som du gav meg? :-)

he-he...det er så lett å lede deg, for du er så forutsigelig Sør:-)

Gjør ikke mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg - heter det. faktisk er det noe som virkelig er verdt å leve etter. Og derfor synes jeg det er "søtt" når du tar etter meg.

Spesielt søtt blir det jo når du har vist for alle andre her hvor ille du syntes jeg var når jeg gjorde det mot deg.

Men like fullt forsøker du nå å gjøre det samme mot meg, og du forsøker til og med å forsvare det:-)

Sør da - du begynner å miste kontrollen nå....

Du har fremdeles ikke svart på hva som er "problemet" med at kvinnelige muslimer går med skaut på skolen.

Eller redegjort for hvorfor du skal bestemme dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 307
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    90

  • Goliath

    86

  • Ulv I Faarikaal

    31

  • Grip

    20

Mest aktive i denne tråden

Gjest enig jeg

Sør elsker å gå til angrep på alt som lukter av overtramp mot minoriteter av "fjern herkomst".

Uheldigvis så er han blitt like fundamentalistisk som noen religiøs person kan klare å bli - og derfor blind overfor alt som heter sunn fornuft og logikk.

Og så er han en han, selv om han oppfører seg som en kvinne i verste PMS perioden....:-)

:)) hehe Sør er på pletten for å redde alle verdens folk fra stygge onde normenn som ikke er like glad i at vi har fått disse nye landsmennene som så og si ødelegger alt som er norskt. Det står faktisk i Koreanen at muslimene skal ta over verden, at deres religion skal herske over alle. Bare se hva mangen av de muslimske psykopatene gjør pga at Allah tilkaller dem, World Trade senteret feks, hva var det da, styrt av disse sykingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fremdeles ikke svart på hva som er "problemet" med at kvinnelige muslimer går med skaut på skolen.

Eller redegjort for hvorfor du skal bestemme dette.

Jeg foreslår at du forsøker å få deg et virkelig liv Sør:-)

Fredagskvelden kan faktisk benyttes til noe bedre enn å sitte her og kverulere.

Gjør som jeg gjør nå etter en morsom halvtime her - gå tilbake til RL og forsøk å LEVE.

Du vet - å forsøke å vinne en diskusjon på internett er som å stille opp "Special Olympics".

Uansett om du vinner, så er du fremdeles mentalt tilbakestående....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du forsøker å få deg et virkelig liv Sør:-)

Fredagskvelden kan faktisk benyttes til noe bedre enn å sitte her og kverulere.

Gjør som jeg gjør nå etter en morsom halvtime her - gå tilbake til RL og forsøk å LEVE.

Du vet - å forsøke å vinne en diskusjon på internett er som å stille opp "Special Olympics".

Uansett om du vinner, så er du fremdeles mentalt tilbakestående....:-)

Istedet for å fortelle andre hvordan de skal leve sitt liv, og hva de skal ha på hodet - så kan du kanskje forsøke å redegjøre for hvorfor du mener du har rett til å bestemme hva muslimske kvinner skal ha på hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tror jeg kanskje

Du har fremdeles ikke svart på hva som er "problemet" med at kvinnelige muslimer går med skaut på skolen.

Eller redegjort for hvorfor du skal bestemme dette.

tror igrunnen ikke det er noe problem at noen går med skaut, men det tilhører liksom gamle dager i norge, ingen som bruker skaut lengre, bare gamle kjerringer jo, og da blir kanskje disse jentene som går med skaut sett litt rart på, på samme måte som noen muslimske menn ville ha sett på meg med stygge øyne hvis jeg gikk lettkledd i deres land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bedt ham om å gå vekk. Eller bedt ham om ikke å svare på mine innlegg.

Derimot har jeg påpekt at han *kan* gå vekk hvis han vil. Han er her frivillig.

Lær deg norsk!

Men i alle dager Sør....

Kan du se ETT sted der jeg har hevdet at du har bedt han "gå vekk"?

Jeg skrev "i like måte" til det du skrev til UIF.

Det viser jo så alt for klart at når jeg skriver "i like måte" til det du har skrevet, så klarer du likevel å tolke det til å bety noe annet enn hva du selv faktisk skrev.

Kan du forklare det Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedet for å fortelle andre hvordan de skal leve sitt liv, og hva de skal ha på hodet - så kan du kanskje forsøke å redegjøre for hvorfor du mener du har rett til å bestemme hva muslimske kvinner skal ha på hodet...

Jeg har ikke fortalt andre hvordan de skal leve livet sitt - jeg har foreslått.

Ikke har jeg heller hevdet at du har påstått at UIF skal vekk fra DOL, men kun skrevet "like måte" til hva du har skrevet.

Hvorfor lyver du så mye Sør?

Eller er det du som bør lese hva som er skrevet og ikke jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du fremdeles ikke har klart å finne et "problem" med at kvinnlige elever som ønsker det skal få gå med skaut.

Men jeg har funnet ut hvor du bor...:-)

Så kanskje vi møtes snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig at du har rett i at han lider av andre ting, men det er isåfall i tillegg til rasisme.

Med vennlig hilsen

Så du mener jeg er rasist Sør.

Vi får nok møtes for å ordne dette opp utenfor DOL:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener jeg er rasist Sør.

Vi får nok møtes for å ordne dette opp utenfor DOL:-)

Kan ikke dere ta noen øl sammen? En skikkelig heidundrandes fest. Du, Sør, Ulv og Morsk, og så skriver dere kampreferat her dagen derpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke dere ta noen øl sammen? En skikkelig heidundrandes fest. Du, Sør, Ulv og Morsk, og så skriver dere kampreferat her dagen derpå :)

Hmmm. en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror igrunnen ikke det er noe problem at noen går med skaut, men det tilhører liksom gamle dager i norge, ingen som bruker skaut lengre, bare gamle kjerringer jo, og da blir kanskje disse jentene som går med skaut sett litt rart på, på samme måte som noen muslimske menn ville ha sett på meg med stygge øyne hvis jeg gikk lettkledd i deres land.

Men er det ikke opp til kvinnene selv å velge om de vil ha skaut.

Vi fordømmer fundamentalister som tvinger hijab på dem, men det er da akkurat det samme å nekte dem å gå med hijab. I begge tilfellene nektes de selv å bestemme hva de vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt andre hvordan de skal leve livet sitt - jeg har foreslått.

Ikke har jeg heller hevdet at du har påstått at UIF skal vekk fra DOL, men kun skrevet "like måte" til hva du har skrevet.

Hvorfor lyver du så mye Sør?

Eller er det du som bør lese hva som er skrevet og ikke jeg?

Ditt evinnelige vås skjuler ikke at du fremdeles ikke har prestert å komme på en eneste grunn til at ikke kvinner selv skal få bestemme hva de vil ha på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager Sør....

Kan du se ETT sted der jeg har hevdet at du har bedt han "gå vekk"?

Jeg skrev "i like måte" til det du skrev til UIF.

Det viser jo så alt for klart at når jeg skriver "i like måte" til det du har skrevet, så klarer du likevel å tolke det til å bety noe annet enn hva du selv faktisk skrev.

Kan du forklare det Sør?

Venter fremdeles på din begrunnelse for at du skal kontrollere hva kvinner skal ha på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er det du som gjør.

Og ikke har du svart meg på hvorfor du er dum heller....

Og din "årsak" for å kontrollere hva kvinner har på hodet var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt evinnelige vås skjuler ikke at du fremdeles ikke har prestert å komme på en eneste grunn til at ikke kvinner selv skal få bestemme hva de vil ha på hodet.

Det var veldig kjedelig å lese i denne tråden, sør. Du gjentar deg selv inntil det infantile.

Du etterlyser begrunnelser for å nekte folk å bruke muslim-skautet i skoler etc. Har det gått deg hus forbi at Frankrike snart vedtar et slikt forbud, og at Chirac har brukt mye tid på å forklare dette?

Ingen av Chiacs begrunnelser er i nærheten av rasistiske, snarere tvert i mot.

Mer om saken:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=689510

Du finner sikkert Chiracs siste tale om saken på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...