Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Yesss!!! Og gi meg aldri sånne linker igjen... *flire* jeg angrer på at jeg ga den ut. jeg har sikkert fått i nærheten av 50 meldinger med 'ny mail fra supportdoktoronlineetellerannet' 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jag dem hvordan da??? Jeg har prøvd ALT!!! (Vel, tydeligvis ikke, men det føles iallfall sånn...) Start fra venstre og fyll ut så godt du kan. Når du kommer ut til høyre, sitter du igjen med en god del grå brikker. Velg den som er lengst til venstre, trykk på den grønne til høyre for den. Repeter i det uendelige, til de grå bare er i ytterste høyre rad. Da må du stable tre oppå hverandre og trykke på den midterste. Når du har fire igjen, rykker veggen bakover. 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 la det være. du kommer ned i kjelleren på en annen måte, og du vil etterhvert måtte klatre opp gjennom det hullet ved hjelp av en stige du finner bare en hylle Ja, nå har jeg vært nede i kjelleren, så for meg at jeg nå ble nødt til å gå ned via det blokkerte hullet, pga laserne, men det er jo fremdeles blokkert.. ???? 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Endeliiiiiiiiiiiiiiig! (ferdig med den j.. veggen) Nå har jeg vært og funnet meg ei tang i et skap, - now what? Klipp av ledningene til den midterste (grønne?) laserporten. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ja, nå har jeg vært nede i kjelleren, så for meg at jeg nå ble nødt til å gå ned via det blokkerte hullet, pga laserne, men det er jo fremdeles blokkert.. ???? du må trykke på det første panelet til du ser at den første laseren er borte, og så bli voldelig med skrutrekker og tang på det andre panelet for å få vekk den andre laserdøra, og så trykka på det tredje panelet så den døra blir borte (tror jeg) 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ja, nå har jeg vært nede i kjelleren, så for meg at jeg nå ble nødt til å gå ned via det blokkerte hullet, pga laserne, men det er jo fremdeles blokkert.. ???? Du må gjennom den midterste laseren først. Da kommer du til rommet der du kan fjerne blokkeringen. 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Du må gjennom den midterste laseren først. Da kommer du til rommet der du kan fjerne blokkeringen. Ja, nå står jeg her i stummende mørke, har fjernet blokkeringa, men hvordan kvitter jeg meg med den siste laseren? 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ja, nå står jeg her i stummende mørke, har fjernet blokkeringa, men hvordan kvitter jeg meg med den siste laseren? Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste. 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste. Hehe.. Jojo.. Skjønte det nå. 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste. Trenger en mynt til cola.. ????? 0 Siter
Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hehe.. Jojo.. Skjønte det nå. Luringer - hjelp meg med denne da! :-) http://dejan.id.au/samorost.swf 0 Siter
Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste. Hjelp meg med denne..? :-) http://dejan.id.au/samorost.swf 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Trenger en mynt til cola.. ????? Nei. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Luringer - hjelp meg med denne da! :-) http://dejan.id.au/samorost.swf uh. enda mer frustrerende spill? kanskje du skal legge det inn i en ny tråd? tipper flere vil se det da, denne begynner å bli nokså uoversiktelig som den er *teste ut spill* 0 Siter
Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 uh. enda mer frustrerende spill? kanskje du skal legge det inn i en ny tråd? tipper flere vil se det da, denne begynner å bli nokså uoversiktelig som den er *teste ut spill* Det kommer fra en annen tråd, men dere er så flinke.. :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det kommer fra en annen tråd, men dere er så flinke.. :-) åja..hehe..hvor ligger den tråden hen? *stuck allerede* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 . ikke verst bare åbegynne her, da: http://dejan.id.au/samorost.swf 0 Siter
Klara Q Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 ikke verst bare åbegynne her, da: http://dejan.id.au/samorost.swf Oi.... Må ha en liten pause først... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Oi.... Må ha en liten pause først... haha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.