Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Akkkurat såån i forbi faretn husker jeg ikke hvem som gikk ut...

men jeg er faktisk ikke så overasket

oisann... denne skulle selvsagt i en annen tråd.. en el annenen tråd om idol..

• Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

32

• flisa

25

• ShitDiddelyDo

19

• Dorthe

16

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg merker om en mann er mann tvers gjennom ja:)

Det merker ikke jeg og egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om det heller.

Jeg liker folk som ikke alltid er helt A4 på alle måter og da mener jeg ikke bare seksuelt altså. Men synes alt som er litt annerledes er spennende selv om jeg er ganske kjedelig sjøl.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tja...det er jo litt av problemet med mange ting, at folk vet lite eller har lite inngående kunnskaper om ting de synes veldig mye om. Du påstår at er _vet_ om en mann er "mann tvers igjennom" (hva nå enn det skal bety) - jeg tipper at jeg er flinkere til å spotte lesber og homser enn du er :-)

"............................................."

"jeg tipper at jeg er flinkere til å spotte lesber og homser enn du er :-)"

Akkurat det skal jeg ikke uttale meg om.

At en mann er enn mann tvers gjennom, tipper jeg at jeg har større sjangser enn deg for å finne ut av:)

Skrevet

Akkkurat såån i forbi faretn husker jeg ikke hvem som gikk ut...

men jeg er faktisk ikke så overasket

Hehe :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå drar du det litt for langt.

Jeg har omgitt meg med homser på jobb, og frisøren min er homse (regner jeg med).

Det er jo ikke det vi snakker om.

Dette her gjalt en ektemann og det blir noe annet. Jeg er helt sikker på hva han er for noe:)

Han kunne ikke ha greid å holde noe skjult for meg når det kommer til legning eller fetisjer.

Slikt er jeg god på å merke.

Men uansett: Hva vi synes er snålt er veldig individuelt. Når det kommer til seksualitet har jeg nok blitt mer og mer åpen for det meste jo eldre jeg har blitt, og jeg hadde sikkert latt meg sjokkere over en mann i kvinneklær for 10 år siden.

Nå er det egentlig veldig lite som sjokkerer meg. Men noen lar seg sjokkere over analsex og shaving, menn som barberer brystkassa eller armhulene - anser disse som noe tilnærmet homser. Det samme med sminke, bondage eller lett s/m.

Selv ville jeg latt meg sjokkere mer hvis jeg fant ut at kjæresten min var Idol-fan. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg liker folk som ikke alltid er helt A4 på alle måter og da mener jeg ikke bare seksuelt altså. Men synes alt som er litt annerledes er spennende selv om jeg er ganske kjedelig sjøl.

Jeg har en kvinnelig kolega som har vært dødsens forelsket i 3-4 år i en mannlig kollega.

Jeg har forsøkt å få henne til å gi opp. Årene går fra henne, men nei hun er like blind.

Jeg har så lyst til å skrike ut til henne at du må da for pokker se at han er homse!

Men jeg kan jo ikke det så lenge han ikke selv står frem

Rykter går det, men jeg er overbevist.

Skrevet

"jeg tipper at jeg er flinkere til å spotte lesber og homser enn du er :-)"

Akkurat det skal jeg ikke uttale meg om.

At en mann er enn mann tvers gjennom, tipper jeg at jeg har større sjangser enn deg for å finne ut av:)

Spørsmålet er jo hva du definerer som "mann tvers igjennom". Og ja - jeg har liten, om noen, interesse av akkurat det ved menn :-)

".............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trives også med mennesker som ikke er helt A4.

Tror jeg burde finne meg ei kunstnerberte eller noe sånt. De er artige. :)

Skrevet

Jeg har en kvinnelig kolega som har vært dødsens forelsket i 3-4 år i en mannlig kollega.

Jeg har forsøkt å få henne til å gi opp. Årene går fra henne, men nei hun er like blind.

Jeg har så lyst til å skrike ut til henne at du må da for pokker se at han er homse!

Men jeg kan jo ikke det så lenge han ikke selv står frem

Rykter går det, men jeg er overbevist.

Det hadde jeg hvisket henne i øret med en gang. Ikke noen grunn til at damen skal gå rundt å være ulykkelig forelsket i en uoppnåelig fyr.

Hvis han ikke har betrodd deg det, så røper du egentlig ingen ting, bare noe du tror. Men hvis du tror at damen sier det videre som en sannhet så sier du ingenting altså.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men uansett: Hva vi synes er snålt er veldig individuelt. Når det kommer til seksualitet har jeg nok blitt mer og mer åpen for det meste jo eldre jeg har blitt, og jeg hadde sikkert latt meg sjokkere over en mann i kvinneklær for 10 år siden.

Nå er det egentlig veldig lite som sjokkerer meg. Men noen lar seg sjokkere over analsex og shaving, menn som barberer brystkassa eller armhulene - anser disse som noe tilnærmet homser. Det samme med sminke, bondage eller lett s/m.

Selv ville jeg latt meg sjokkere mer hvis jeg fant ut at kjæresten min var Idol-fan. :)

"Nå er det egentlig veldig lite som sjokkerer meg. Men noen lar seg sjokkere over analsex og shaving, menn som barberer brystkassa eller armhulene - anser disse som noe tilnærmet homser. Det samme med sminke, bondage eller lett s/m."

Analsex sjokkerer ikke meg.Det har jeg da prøvd flere ganger, uten at jeg synes det er spesielt godt:)

Jeg vet at du barberer brystkasse og diverse og det skal vel mer til før jeg slår fast at noen er homse. Har skjønt at det ligger i tiden, selv om jeg ikke helt skjønner vitsen.)

"Selv ville jeg latt meg sjokkere mer hvis jeg fant ut at kjæresten min var Idol-fan. :) "

Tja, mannen min er ikke direkte sjokkert, men han synes nok det er litt rart at mora er mer interesert enn dattera:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Spørsmålet er jo hva du definerer som "mann tvers igjennom". Og ja - jeg har liten, om noen, interesse av akkurat det ved menn :-)

".............................................."

Umulig å forklare:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det hadde jeg hvisket henne i øret med en gang. Ikke noen grunn til at damen skal gå rundt å være ulykkelig forelsket i en uoppnåelig fyr.

Hvis han ikke har betrodd deg det, så røper du egentlig ingen ting, bare noe du tror. Men hvis du tror at damen sier det videre som en sannhet så sier du ingenting altså.

Jeg er ganske sikker på at ikke det hjelper heller.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Men synes alt som er litt annerledes er spennende selv om jeg er ganske kjedelig sjøl"

Der er vi enige.

Skrevet

Jeg trives også med mennesker som ikke er helt A4.

Tror jeg burde finne meg ei kunstnerberte eller noe sånt. De er artige. :)

Hihi, eller Siv Jensen, hun er nok heller ikke helt A4. Kanskje hun er rå til å tegne eller synge :o)

Hun har i hvert fall mange rare meninger :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Nå er det egentlig veldig lite som sjokkerer meg. Men noen lar seg sjokkere over analsex og shaving, menn som barberer brystkassa eller armhulene - anser disse som noe tilnærmet homser. Det samme med sminke, bondage eller lett s/m."

Analsex sjokkerer ikke meg.Det har jeg da prøvd flere ganger, uten at jeg synes det er spesielt godt:)

Jeg vet at du barberer brystkasse og diverse og det skal vel mer til før jeg slår fast at noen er homse. Har skjønt at det ligger i tiden, selv om jeg ikke helt skjønner vitsen.)

"Selv ville jeg latt meg sjokkere mer hvis jeg fant ut at kjæresten min var Idol-fan. :) "

Tja, mannen min er ikke direkte sjokkert, men han synes nok det er litt rart at mora er mer interesert enn dattera:)

Jeg shaver ikke kassa. Forsøkte det bare et par ganger i sommer.

Jeg er litt enig i det Dorthe skriver om at helt vanlige folk ofte er litt kjedelige. Nå kan det jo være at fyren over er spik spenna, men sånn generelt liker jeg folk som er- og tør å være litt annerledes.

Men jeg forstår selvfølgelig problemet hvis fyren har levd et dobbelliv som kvinne i 20 år. :)

Mary Poppins
Skrevet

Vet du, så og si alt innen sex er greit for meg, jeg tror jeg kan være med på det meste.... jepp det kan jeg

MEN........... hadde jeg funnet ut at min kjæreste var litt transviets så hadde jeg hatt et problem med det..,

er det det diskusjonen går i eller har jeg forvillet meg inn ien idol tråd?..

det går litt i surr..

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at ikke det hjelper heller.

Da sier du ikke noe. Da er vitsen borte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi, eller Siv Jensen, hun er nok heller ikke helt A4. Kanskje hun er rå til å tegne eller synge :o)

Hun har i hvert fall mange rare meninger :o)

Hun er nok ikke helt min type, men jeg skulle nok klart å la meg sjekke opp av henne en natt på byen. :)

Men jeg tviler veldig på at jeg er hennes type...:)

Skrevet

"Men synes alt som er litt annerledes er spennende selv om jeg er ganske kjedelig sjøl"

Der er vi enige.

Mye å lære vet du av andre som er annerledes og tenker annerledes :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du, så og si alt innen sex er greit for meg, jeg tror jeg kan være med på det meste.... jepp det kan jeg

MEN........... hadde jeg funnet ut at min kjæreste var litt transviets så hadde jeg hatt et problem med det..,

er det det diskusjonen går i eller har jeg forvillet meg inn ien idol tråd?..

det går litt i surr..

Nja, jeg tror ikke det er avklart hva fyren er ennå. Hvis han er transvesitt, altså i Ester Pirelli-banen, forstår jeg problemet. Ikke minst fordi han har levd et dobbeltliv.

Men jeg tror det her mer går på å ha en fetish for kvinneklær, og toleranse for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...