Gå til innhold

Jeg forakter staten Israel


musikeren

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Og spydigheter. Bare fortsett.

Ingen grunn til å fortsette. Du kan bare forsette å skrive og gi folk hakeslepp av dine ubeskrivelige rallinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 347
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    77

  • Goliath

    25

  • gripp

    22

  • keinstein

    18

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Begge sider har ansvar. Begge sider har valg. Du har valgt side - kaller israelittene møkkamennesker. Endatil sier du at du forstår jødehat. Uten å presisere hvilke jøder. Alle i hele verden?

Mener du libanesere er dumme, siden du sier vi skal forvente mer av møkkamenneskene? Smerte har det vært på begge sider, men bare møkkamenneskene skal vende det andre kinnet til?

Voldsspiralen stopper ikke av seg selv, riktig det. Noen må svelge skammen og smerten og gi seg. Å velge side er etter mitt syn vanskelig. Svinaktige mennesker og bestialske handlinger i begge leire. Å stemple den ene eller andre etter dagsformen, sånn som du gjør nå, hjelper i hvert fall ikke. Takk og lov for at de fleste har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterliggjøring er en hersketeknikk. Avslørt herved.

Sorry keinstein - dette er ikke hersketeknikk. Når du syter, så får du tåle å høre det.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å fortsette. Du kan bare forsette å skrive og gi folk hakeslepp av dine ubeskrivelige rallinger.

Grinete i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry keinstein - dette er ikke hersketeknikk. Når du syter, så får du tåle å høre det.

"........................................"

Og jeg ser når noen prøver å sjefe med albuene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan hadde du foretrukket at Israel reagerte? Sitte med hendene i fanget mens kidnappere og selvmordsbombere fikk operere fritt og rakettene haglet ned over dem ?

Den mest ynkelige får "forsvare seg" og hevne seg, mens den sterkeste part får ikke. Slik er det i det virkelige liv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvordan, musikeren ?

Den mest ynkelige får "forsvare seg" og hevne seg, mens den sterkeste part får ikke. Slik er det i det virkelige liv også.

ikke alltid.

Musikeren kaller folk i Israel for møkkamennesker, men ikke folk i Libanon som sender mengder av raketter over sivil bebyggelse i Israel.

Å for all del kall ikke musikeren og pillenikket og deres displer for rasister eller hyklere.

Jødene er slemme de og må fordømmes. Men alternativer for Israel har de ikke, i hvert fall ikke noe som de slipper kidnappinger og horder av selvmordsbombere og svermer av raketter over uskyldige israelere.

Ooooooooooohhh - nei for all del - passive israelere er jo medskyldige i alt hva regjeringen deres gjør og fortjener hver eneste bombe. Men det kan de ikke fortelle, for da avslører de sin egen rasisme. Så da får de heller nøye seg med å blåse opp hva forsvaret i Israel gjør og si nesten ingenting om hva Hizbollah gjør. Husk å kalle dette for balanse. Alt i følge det språket som kalles politisk korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom ekstremist-kongen inn i diskusjonen, endelig. Ergo er tråden offisiellt død og ødelagt :-)

"............................................"

Jeg er her rett uder deg, Stalker og rompejeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alltid.

Musikeren kaller folk i Israel for møkkamennesker, men ikke folk i Libanon som sender mengder av raketter over sivil bebyggelse i Israel.

Å for all del kall ikke musikeren og pillenikket og deres displer for rasister eller hyklere.

Jødene er slemme de og må fordømmes. Men alternativer for Israel har de ikke, i hvert fall ikke noe som de slipper kidnappinger og horder av selvmordsbombere og svermer av raketter over uskyldige israelere.

Ooooooooooohhh - nei for all del - passive israelere er jo medskyldige i alt hva regjeringen deres gjør og fortjener hver eneste bombe. Men det kan de ikke fortelle, for da avslører de sin egen rasisme. Så da får de heller nøye seg med å blåse opp hva forsvaret i Israel gjør og si nesten ingenting om hva Hizbollah gjør. Husk å kalle dette for balanse. Alt i følge det språket som kalles politisk korrekt.

Hvis jeg gir deg en t-skjorte med israelske flagget på eller en slik kalott som jødene har på hodet, tør du å gå i Storgata med det i Oslo en lørdagskveld?

Hvis ikke, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alltid.

Musikeren kaller folk i Israel for møkkamennesker, men ikke folk i Libanon som sender mengder av raketter over sivil bebyggelse i Israel.

Å for all del kall ikke musikeren og pillenikket og deres displer for rasister eller hyklere.

Jødene er slemme de og må fordømmes. Men alternativer for Israel har de ikke, i hvert fall ikke noe som de slipper kidnappinger og horder av selvmordsbombere og svermer av raketter over uskyldige israelere.

Ooooooooooohhh - nei for all del - passive israelere er jo medskyldige i alt hva regjeringen deres gjør og fortjener hver eneste bombe. Men det kan de ikke fortelle, for da avslører de sin egen rasisme. Så da får de heller nøye seg med å blåse opp hva forsvaret i Israel gjør og si nesten ingenting om hva Hizbollah gjør. Husk å kalle dette for balanse. Alt i følge det språket som kalles politisk korrekt.

Er du tilbakestående? Har du lest noe som helst om at jeg tar parti mot eller for israel her? Har jeg uttalt noe som helst annet enn at jeg nekter å akseptere drap på sivile - som alle vet at det for tiden er israel som gjør mest?

Du kan forresten legge av deg de barnslige forsøkene på nick-harsellering - det gjør ingenting annet enn å fremstille deg selv som en barnslig liten drittunge.

Jeg har svart deg, selv om ikke du evner å forstå det. Like lite som f.eks du kan diktere hva en programmerer bør gjøre for å rette opp en programfeil, kan jeg diktere hva en militærstrateg bør gjøre for å løse et problem. Det gjør ikke at man ikke kan hevde at vedkommende burde funnet en bedre løsning. Dette er elementært.

Har du virkelig så trangt for det som du fremstår her, eller er du bare en trolle?

*Rister på hodet*

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på møtet han hadde på Norli bokhandel - og den ene nazisten (fra 1940-45) etter den andre reiste seg opp og ga ham støtte. I det hele tatt var Holocaust sterkt overdrevet, som flere sa. Pinlig taushet.

Ja, det vil jeg tro.

Snakk om å dukke opp på feil plass - Finkelstein har aldri skrevet noe som sår tvil om konsentrasjonsleirene - snarere tvertimot.

Derimot har han skrevet en del om de ca. 7 millioner ofrene som det ikke lages filmer og minnemerker om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvorfor ligger hatet KUN på Israel/jøder?"

Det fins det mange som har lagt merke til, og lurer på hvorfor fokuset er så sterkt forskjøvet og blåst opp nå.

Mest forsøkes det bragt bort fra Irans planer om en atombombe. Men de er neppe glemt. Nylig er avslørt at Irans ledere startet krigen, for å få fred til å produsere videre. Det tyder ikke på at de har lykkes med avledningen, for det er ganske så opplagt for mange.

Jeg tipper det smeller i Tel Aviv - med Teheran eller Damaskus som avsender - ved første anledning.

Nostradamus forutser en stor verdensleders død i år eller senere, med en voldsom kataklysmisk hevn iverksatt av dennes "bror".

...og hvem av de rundt 150.000 tolkningene av Nostradamus kryptiske vers henviser du til da?

Evt. hvem av de rundt 10.000 forskjellige "oversettelsene".

Har liten tiltro til Nostradamus gitt. Men han er underholdende, i likhet med von Däniken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tilbakestående? Har du lest noe som helst om at jeg tar parti mot eller for israel her? Har jeg uttalt noe som helst annet enn at jeg nekter å akseptere drap på sivile - som alle vet at det for tiden er israel som gjør mest?

Du kan forresten legge av deg de barnslige forsøkene på nick-harsellering - det gjør ingenting annet enn å fremstille deg selv som en barnslig liten drittunge.

Jeg har svart deg, selv om ikke du evner å forstå det. Like lite som f.eks du kan diktere hva en programmerer bør gjøre for å rette opp en programfeil, kan jeg diktere hva en militærstrateg bør gjøre for å løse et problem. Det gjør ikke at man ikke kan hevde at vedkommende burde funnet en bedre løsning. Dette er elementært.

Har du virkelig så trangt for det som du fremstår her, eller er du bare en trolle?

*Rister på hodet*

".........................................."

Meget treffene sarkasme på hvordan du og endel andre her demonstrerer deres hykleri og dobbelmoral.

Som vanlig er det bare frådende sjellsord, møkkspredning og hysteriske utrop du har å bidra med hver gang du velfortjent drites ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om malplasert innlegg, samme dag som Israel (har vært dumme nok) til å gå med på våpenhvile med muslimrottene i Hizbolla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om malplasert innlegg, samme dag som Israel (har vært dumme nok) til å gå med på våpenhvile med muslimrottene i Hizbolla.

Og du fins vel ikke fordumsfull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på spørsmålet mitt først: Hvordan hadde du foretrukket at Israel reagerte? Sitte med hendene i fanget mens kidnappere og selvmordsbombere fikk operere fritt og rakettene haglet ned over dem ?

Glem det. Du får aldri noen praktisk løsning på noe som helst ut av denne medikamentmisbrukeren.

Han sitter bare å kjefter på hele verden fra kosekroken sin og har ikke evne til å sette seg inn i mer avanserte problemstillinger enn hvordan han kan få åpnet neste pilleglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du fins vel ikke fordumsfull?

I forhold til folk som forstår Holocaust mener du?

Tror det innleget ditt skulle vært ett hakk lenger opp i den grad du er interresert i det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til folk som forstår Holocaust mener du?

Tror det innleget ditt skulle vært ett hakk lenger opp i den grad du er interresert i det du spør om.

Hintet til ordbruken din, "muslimrottene" Ordbruken din forteller om en meget fordomsfull person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...