Gå til innhold

Har begynt å røyke! :)


Killah-Babe

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venninnner bestemte oss for å begynne å røyke litt før sommerferien, og har tenkt til å fortsette med det! Er avhengig av den deilige Princen nå, og lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan få foreldra mine til å akseptere at jeg røyker? Hadde vært fint å slippe å smugrøyke, og litt enklere om jeg fikk de til å kjøpe røyk for meg! kommer ikke til å slutte å røyke uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    12

  • Angelica :o)

    9

  • Killah-Babe

    5

  • hidi

    4

Så dumt at du har begynt å røyke :( :(

Hvorfor håper du at dine foreldre skal kjøpe røyk til deg?? Er du ikke gammel nok til å kjøpe røyk selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Trives som røyker jeg! Det er så godt og deilig!

Du kommer til å angre når tennene er gule, huden er grå og rynkete, og du har konstant dårlig ånde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Trives som røyker jeg! Det er så godt og deilig!

Jeg røyker deilige Prince.

Mine tre barn på 13, 16 og 22 har ikke begynt å røyke, i stor skrekk for å bli like avhengig som moren...

Er 42 og ser ut som 52, der jeg sitter og suger begjærlig på hver sigarett, som egentlig er spikere til likkista mi.

Men nyt røyken du lille venn, unner deg selvfølgelig alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg røyker deilige Prince.

Mine tre barn på 13, 16 og 22 har ikke begynt å røyke, i stor skrekk for å bli like avhengig som moren...

Er 42 og ser ut som 52, der jeg sitter og suger begjærlig på hver sigarett, som egentlig er spikere til likkista mi.

Men nyt røyken du lille venn, unner deg selvfølgelig alt godt!

"der jeg sitter og suger begjærlig på hver sigarett, "

Nå fikk jeg ekle assosiasjoner til Tristann med Pepan sin. *Grøsse*

Men for ordens skyld, jeg tror ikke du er henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"der jeg sitter og suger begjærlig på hver sigarett, "

Nå fikk jeg ekle assosiasjoner til Tristann med Pepan sin. *Grøsse*

Men for ordens skyld, jeg tror ikke du er henne.

Jeg er meg, ja. Noe må jo di herre unge jentene forstå! Selv om vettet fløy ut med tenåringshormonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg er meg, ja. Noe må jo di herre unge jentene forstå! Selv om vettet fløy ut med tenåringshormonene!

Man kan jo lure på hvor mye de ønsker å forstå.

Men siden de tror de er udødelige, så er nok info om for tidlig aldring, gule tenner, stygg hud og dårlig ånde mer virkningsfult enn å fortelle om likkistespiker.

Får bare håpe at noe av det slår inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Trives som røyker jeg! Det er så godt og deilig!

Skulle gladelig tatt deg med hjem til en av kols-pasientene våre, som knapt får puste uten å få surstofftilførsel hele dagen. De begynte å røyke tidlig, ødela bronkiene sine og det som var, og nå føles det som de puster gjennom et sugerør.

Ja, det er kjempekult! Fortsett å røyk du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abrahamsen

WOW!!! Så stilig. Hvor gamle er dere? Jeg angrer av hele mitt hjerte at jeg ikke begynte å røyke da jeg var yngre. Det er jo så stilig. Syns det er litt for sent å begynne nå når jeg nærmer meg 40 liksom..

Håper inderlig foreldrene dine godtar det snart, men har ikkenoe råd om hvordan desverre. Lykke til!!

Klemzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure på hvor mye de ønsker å forstå.

Men siden de tror de er udødelige, så er nok info om for tidlig aldring, gule tenner, stygg hud og dårlig ånde mer virkningsfult enn å fortelle om likkistespiker.

Får bare håpe at noe av det slår inn.

Men jeg nevnte jeg så ut som 52 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men jeg nevnte jeg så ut som 52 år.....

Og det er blandt de tingene som nok virker.

Jeg kritiserer ikke dine forsøk på å hjelpe, jeg er mer i det filosoferende hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er blandt de tingene som nok virker.

Jeg kritiserer ikke dine forsøk på å hjelpe, jeg er mer i det filosoferende hjørnet.

I know (ser ikke ti år eldre ut heller...), hun har forlatt DOL nå, ikke sant!

Dessuten om det hadde vært kritikk hadde jeg tålt det òg.

Søt du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

I know (ser ikke ti år eldre ut heller...), hun har forlatt DOL nå, ikke sant!

Dessuten om det hadde vært kritikk hadde jeg tålt det òg.

Søt du er...

"Søt du er..."

Takk :-)

---,`(@

En rose til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...