Gå til innhold

Har begynt å røyke! :)


Killah-Babe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    12

  • Angelica :o)

    9

  • Killah-Babe

    5

  • hidi

    4

Slutt så fort som mulig. Å røyke er rådyrt. Om du røyker 20 pr. dag vil det koste deg 3000,- pr. mnd. Tenk at du kan dra på ferie med fly hver andre måned for hva røyken koster deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke slutte å mobbe oss røykere? Folk må få lov til å røyke om de vil!!

Skjerp dere folkens og svar heller på det hun spør om!

''Kan dere ikke slutte å mobbe oss røykere? Folk må få lov til å røyke om de vil!!

Skjerp dere folkens og svar heller på det hun spør om! – Røykeren''

Jeg vet ikke om det er røyken som har påvirket hjernen din, men tråden er 6 år gammel...?

Kanskje på tide å slutte?

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvordan dere røykere kjenner avhengigheten av røyken?

 

Jeg røyker når jeg er i Syden, bare fordi at bestevenninna mi gjør det, det gjør ingenting for meg, og jeg kjenner ikke sug til det. Bare..moro? 

Høres dumt ut, men. 

Og hender seg jeg tar meg her i Norge når venninna trenger å prate med meg og hun sier røyk beroliger henne. Så... jeg tar en sammen med henne. 

 

Så.. er jeg immun? Føler meg heldig da !



Anonymous poster hash: 04e2f...c2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere røykere kjenner avhengigheten av røyken?

Anonymous poster hash: 04e2f...c2f

Jeg vil anbefale deg å starte en ny tråd hvis du vil diskutere røyking. Den opprinnelige delen av denne tråden er 7 år gammel, og det er lite sannsynlig at noen av de som skrev i den, vil svare deg. Tråden ble forsøkt "gjenopplivet" i 2012, men det er på tide å la den få hvile.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil anbefale deg å starte en ny tråd hvis du vil diskutere røyking. Den opprinnelige delen av denne tråden er 7 år gammel, og det er lite sannsynlig at noen av de som skrev i den, vil svare deg. 

 

De har sikkert slutta alle som en.

Anonymous poster hash: b6f9b...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

schizoid1337

hvis du har lyst til å røyke skal du få lov til det, det fører dog til en av de mest smertefulle måtene å dø på, men det er ditt valg og ditt liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...