Gå til innhold

Har begynt å røyke! :)


Killah-Babe

Anbefalte innlegg

Her også...

*forvirret*

Innleggene dukker opp i både svar til meg og 100 nyeste, men ikke i selve tråden!

Super-rart! Når webbis sletter, så forsvionner de jo fra disse stedene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    12

  • Angelica :o)

    9

  • Killah-Babe

    5

  • hidi

    4

Du, hva har skjedd egentlig? Så masse innlegg fra deg og Angelica på 100 nyeste, men ingen av dem finnes i denne tråden.

Merkelig....

Skulle tro at dersom webbis sletter noe, så ville det forsvinne fra 100 nyeste også...

Denne tråden er forgiftet! Pass deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du, hva har skjedd egentlig? Så masse innlegg fra deg og Angelica på 100 nyeste, men ingen av dem finnes i denne tråden.

Merkelig....

Skulle tro at dersom webbis sletter noe, så ville det forsvinne fra 100 nyeste også...

Halve røyketråden ble slettet på ungdomsforumet for et par dager siden, siden en av de utestengte brukte nicket mann97 der.

Men det må ha skjedd en feil. For et av svarene fra Babette til meg som var slettet, var fortsatt synlig i min "svar til meg". Når jeg svarte henne der, så ble svaret synlig på 100 nyeste og i "svar til meg", men ikke i tråden.

Vi fortsatte å svare hverandre, og andre også hang seg på, deriblandt Angelica og nå du. Alle disse nye svarene oppfører seg på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å angre når tennene er gule, huden er grå og rynkete, og du har konstant dårlig ånde.

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Tyggis hjelper mot dårlig ånde, kremer hjelper mot rynker og man får ikke gule fingre hvis man vasker hendene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Det er det som er så fint med dere troll. Dere avslører dere så å si med en gang.

Men du oppfører deg i det minste som om du er 14. Det skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "The real kattepus"

Det er det som er så fint med dere troll. Dere avslører dere så å si med en gang.

Men du oppfører deg i det minste som om du er 14. Det skal du ha.

Lett for deg å be folk ut og røre seg. Når man sitter i rullestol...

tenkt på _det_ eller

.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Flink pike! Deg vil det gå godt i livet. Foreldrene dine må da være stolte, bare 13 år og så fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Du kan jo bare flytte hjemmefra. Siden du er voksen nok til å røyke, er du sikkert voksen nok til å bo for deg selv også. Og betale for alt selv, naturligvis.

Tipper foreldrene dine aksepterer røyken hvis du gjør det. De trenger jo sikkert bare å se at du tar konsekvensene av valgene dine på en fornuftig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett for deg å be folk ut og røre seg. Når man sitter i rullestol...

tenkt på _det_ eller

.......

Du sitter i rullestol og jogger likevel fire ganger om dagen? Du blir virkelig bare dummere og dummere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo begynne på heroin. Da vil ikke røykinga se så alvorlig ut lenger, og jeg er sikker på at foreldrene dine vil la deg få lov til å røyke hvis du gir dem ultimatumet heroin eller røyk. Kjempelurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo begynne på heroin. Da vil ikke røykinga se så alvorlig ut lenger, og jeg er sikker på at foreldrene dine vil la deg få lov til å røyke hvis du gir dem ultimatumet heroin eller røyk. Kjempelurt!

Er jo ikke snakk om at jeg er narkoman da! Bare en vanlig røyker, som liker å nyte livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke snakk om at jeg er narkoman da! Bare en vanlig røyker, som liker å nyte livet!

Mhm. Du kutter jo selvfølgelig ut heroinen så fort du får aksept for røykinga. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint at dere prøver.

Selv kjenner jeg ingen reaksjon i det hele tatt når jeg leser startinnlegget. Det er det samma for meg om hun røyker seg i hjel. Jeg mangler visst et humanitært hjelpegen.

Hehe, jeg tenkte faktisk det samme. Men nå nekter jeg å tro at dette er et ekte innlegg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenkte faktisk det samme. Men nå nekter jeg å tro at dette er et ekte innlegg da.

Enig. Den som skriver må være mye eldre. Er nok en spøkefugl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...