Gå til innhold

Har begynt å røyke! :)


Killah-Babe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    12

  • Angelica :o)

    9

  • Killah-Babe

    5

  • hidi

    4

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Vet du hva? dette måå være tulll

Jeg har ei jente på 15......men røyke....kjære deg kan du ikke finne på noe som iallefall er morsomt om du skal nyte livet som du sier.

Velger å tro at dette er tøys fra ende til annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Tyggis hjelper mot dårlig ånde, kremer hjelper mot rynker og man får ikke gule fingre hvis man vasker hendene!

jeg tar deg ikke seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest nikkilill

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

Tyggis hjelper mot dårlig ånde, kremer hjelper mot rynker og man får ikke gule fingre hvis man vasker hendene!

dumme dumme ungdommer nå i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Hvor gammel er du da? er ikke lett for noen foreldre og akseptere at barna dems røyker. Er 14 år selv, og jeg røyker. Er ganske høy, så har ingen problemer med å få kjøpt røyk selv, men de kjøper også til meg. Det jeg gjorde var å konfrontere de med det, og etterhvert vil de akseptere det. Kan hende det ikke er så lett i begynnelsen, men de aksepterer nok til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest e d mulig!!?!?!

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

tror dette e det dummeste eg har lest på det eg kan huske!!

noen som e fornøyd me og begynne og røyke? trodde det va noe folk prøvde og unngå? viss ikkje du e flau så vet ikkje eg! eg va så korka at eg begynte og røyke når eg va 12. slutta i fjor ( 19 år).... har aldrig vært mer fornøyd me meg sjøl... og eg misunner ikkje deg killa-babe.... du innhallerer din egen grav, lykke til!! viss du synes det e såå " kult og godt" og røyke så foreslår eg at du surfer litt på internett og leser litt om røyking så du vet ka du e blitt " avhengig" av!! folk blir nemlig ikkje avhengig over nannet slik det høres ut me deg.....

ta dokke sammen, dette vil dokke forstå når dokke e blitt et par år eldre!!

lykke til me " rus" livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke snakk om at jeg er narkoman da! Bare en vanlig røyker, som liker å nyte livet!

Må si du har problemer om du trenger sigaretter for å nyte livet. Mye du kunne nyte i livet om du hadde brukt pengene på noe annet. Tror ikke du innser hva det koster og gjør med helsen din.

Og bestemme seg for å begynne å røyke er vannvittig barnslig og patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

At de skal kjøpe røyk til deg?? Jisses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet du hva? dette måå være tulll

Jeg har ei jente på 15......men røyke....kjære deg kan du ikke finne på noe som iallefall er morsomt om du skal nyte livet som du sier.

Velger å tro at dette er tøys fra ende til annet.

Selvfølgelig er det tøys. Ikke vanskelig å gjennomskue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Angrer bittert

Nam det er så deilig å kline med et askebeger altså. ågud hvor godt det lukter av død ånde. Og huden blir jo så fin askegrå oppover åra. Og tennende, det er såååå tiltrekkende med gule tenner. Blir nesten kåt her jeg, grøsser æsjogfysj. teite ungdommer som ikke tenker på helsen sin. juling skulle dere hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

En 20-pakning sigaretter koster ca. 65,-. 65 kroner pr. dag i ett år blir til sammen 23.725,- i året. Det pleier vel ikke være noe problem for foreldre til dagens ungdom å punge ut med den summen, eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Snacky1365380698

Huff....må nesten le litt jeg. Jeg synes du bør lagre det innlegget ditt på data'n din og så kan du ta det frem om 10-15 år og se om du fortsatt er enig. Er ca 10år siden jeg hadde de samme tankene som deg,og må ærlig si at det å begynne å røyke er det dummeste jeg noen gang har gjort. Sluttet nå, men blir trist på tanken at jeg trolig kommer til å ha lyst på røyk etter hvert måltid og etter hver gang jeg inntar alkohol for resten av livet...Menmen, får bare håpe rettferdigheten seirer til slutt, og at det ikke er _jeg_ som ligger der med lungekreft om 30 år....Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at du får noen aksept på røykinga di og du kommer nok heller ikke til å få røyk/penger av foreldrene dine, det kommer nok heller til å snu den andre veien sånn at du ikke får penger i det hele tatt sånn at du ikke skal kunne kjøpe røyk for pengene.

Jeg er 99% sikker på at du ikke kommer til å høre på hva andre sier om at du tenker å begynne å røyke.

Du er i "bryr meg ikke alderen"

Legg heller 65 kroner pr dag på sparebøssa så kan du ta med deg en venninne til syden om et år!

Forresten så har de billig røyk der også så begynn å spar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest uff, stakkar deg.

Stakkars. syns synd på deg. Mulige grunner:

Du har lavt selvbilde

Du har lav selvtillit

Du tror du blir mer populær

Du tror det er tøft

Du er kanskje litt småfeit og ønsker å gå ned i vekt

Du er dum

Du syns du har få få venner

Du blir kalla feig av de kjempe gode vennene dine

Om noen år kommer folk til å se ned på deg. Du kommer kanskje til å være "tøff" i "fjortis" tiden, men resten av livet blir du sett på som den dumme kjerringa så hadde så lav selvtillit at hum måtte begynne å røyke for å bli populær

Gratulerer med et godt valg!! he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Trives som røyker jeg! Det er så godt og deilig!

Lurer på om du tøyser med oss her på dol:-) Røyking er svært helseskadelig OG skikkelig vanskelig å slutte med! Dette vet jeg da jeg er røyker selv.....skulle aldri ha begynt.....

Men jeg SKAL slutte snart. Legger plan sammen med samboer som også vil slutte...håper jeg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest lar meg ikke provosere så lett

Hyggelig at dere er så bekymret for helsa mi da! Men det var jo ikke det som var spørsmålet!

Lurte på om noen hadde tips til hvordan jeg får foreldra mine til å akseptere at jeg røyker og ikke vil slutte med det! Hadde vært mye greiere om de lot meg røyke hjemme, og kjøpte røyk for meg! For jeg er ikke gammel nok til å kjøpe selv nei, jeg er snart 14!

Det der helsemaset bekymrer ikke meg! Det er jo mange som røyker uten å få problemer! Er jo ikke noen storrøyker heller da! På en vanlig dag røyker jeg ikke mer enn 20-25 Prince, eller Rød3!

alle skjønner vel at dette bare er ren skjer provokasjon fra killah babes side, det er ingen som er så teit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...