Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Hedvig?


Gjest TheaAlice

Anbefalte innlegg

Gjest TheaAlice

-ser at det er flere småbarn som heter det nå. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes om det.

Er det fint eller stygt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheaAlice

Så hvis flertallet her synes det er stygt, så mener du det samme?

''Så hvis flertallet her synes det er stygt, så mener du det samme?''

sannsynligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

''Så hvis flertallet her synes det er stygt, så mener du det samme?''

sannsynligvis

:o) Man må bli vant til de fleste navn... Noen klarer man å like mens andre ikke.

Uansett skjemmer navnet ingen.

Hadde ei i klassen som het Hedvig. Ei flott jente, med et flott navn!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hedvig er et sterkt navn og egentlig sånn midt på treet etter min smak. Tror nok jeg ville likt det enda bedre om jeg kjente noen med det navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huhey

Syns det er så mange rare navn nå.. Hedvig.. helt greit, men det klinger så rart i mine ører syns jeg. Tror ikke jeg ville kalt min datter Hedvig.

Forestill deg å rope: Hedvig, kom og spis middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så mange rare navn nå.. Hedvig.. helt greit, men det klinger så rart i mine ører syns jeg. Tror ikke jeg ville kalt min datter Hedvig.

Forestill deg å rope: Hedvig, kom og spis middag!

Hedvig er da et gammelt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea Silvia

Det er et spennende navn, et vakkert navn og et sterkt navn. Vi vurderte det, men navnet er i bruk "litt for nært".

Men det er et navn som trenger litt "tid", men så holder det mye lenger også. Det er et navn med historie og tradisjon, men kommer nok ikke til å blir et dusinnavn heldigivs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hedvig er da et gammelt navn?

Visst er Hedvig et gammelt navn. Det var mye mer brukt på slutten av 1800-tallet/begynnelsen av 1900-tallet enn det er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spennende navn, et vakkert navn og et sterkt navn. Vi vurderte det, men navnet er i bruk "litt for nært".

Men det er et navn som trenger litt "tid", men så holder det mye lenger også. Det er et navn med historie og tradisjon, men kommer nok ikke til å blir et dusinnavn heldigivs.

Kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spennende navn, et vakkert navn og et sterkt navn. Vi vurderte det, men navnet er i bruk "litt for nært".

Men det er et navn som trenger litt "tid", men så holder det mye lenger også. Det er et navn med historie og tradisjon, men kommer nok ikke til å blir et dusinnavn heldigivs.

Oops, den skulle til hovedinnlegger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...