Bookworm Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Veldig så møkkete du klarer å bli i løpet av et døgn da... Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også? Min kropp blir mer enn ren nok av renhold som tilsvarer omtrent det som trådstarter skisserer. Det hender forresten at jeg tar meg tid til å vaske nøye mellom tærne, men som regel er jeg mest opptatt av å tørke godt akkurat der. Her er man en gris hvis man vasker seg for lite, men så blir man jammen kritisert for å vaske seg for nøye også. "Til lags åt alle kan ingen vara". 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Veldig så møkkete du klarer å bli i løpet av et døgn da... Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også? Min kropp blir mer enn ren nok av renhold som tilsvarer omtrent det som trådstarter skisserer. Det hender forresten at jeg tar meg tid til å vaske nøye mellom tærne, men som regel er jeg mest opptatt av å tørke godt akkurat der. Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?" Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?" Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene. ''Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.'' Ja,- akkurat _der_ blir jeg også spesielt skitten,- hehe... 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?" Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene. Det bør du være:-) Jeg ser herved at jeg må moderere mitt utsagn om at jeg såper inn hele kroppsflaten, for bakpå der når jeg ikke lenger med mine armer... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Her er man en gris hvis man vasker seg for lite, men så blir man jammen kritisert for å vaske seg for nøye også. "Til lags åt alle kan ingen vara". Jeg er også nøye med å såpe inn hver eneste bit av legemet mitt, unntatt i ansiktet, jeg er omhyggelig med å vaske ørene også. ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Her er man en gris hvis man vasker seg for lite, men så blir man jammen kritisert for å vaske seg for nøye også. "Til lags åt alle kan ingen vara". Det var du som sa følgende til den du svarte: ''Våt ja, men ikke ren...'' Derfor jeg lurte på om du var spesielt møkkete siden du mente nøye såpevask var nødvendig alle steder på kroppen. 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?" Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene. Ulike mennesker prioriterer ulikt :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 ''Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene.'' Ja,- akkurat _der_ blir jeg også spesielt skitten,- hehe... Må man ta hele kroppsflaten, så må man, kan ikke hoppe over noen steder, nei! :-) 0 Siter
Gjest gnikk gnikk Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Sitat: "Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen." Svar: Jeg gjør det hver gang jeg dusjer meg. Du er ikke alle. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Du er ikke alle. Nei, men jeg er en og Bookworm er en til, så da er vi to, og da kan man ikke bruke ordet "alle". 0 Siter
Gjest gnikk gnikk Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg er også nøye med å såpe inn hver eneste bit av legemet mitt, unntatt i ansiktet, jeg er omhyggelig med å vaske ørene også. ;-) Håper at du passer godt bak ørene:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Må man ta hele kroppsflaten, så må man, kan ikke hoppe over noen steder, nei! :-) Hørtes ut som en tvangshandling... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Håper at du passer godt bak ørene:-) Det skal jeg sannelig huske på i morgen, kanskje, det er det stedet jeg har forsømt? ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Nei, men jeg er en og Bookworm er en til, så da er vi to, og da kan man ikke bruke ordet "alle". Hun skrev: ''Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen.'' Da spiller det ingen rolle om du og Bookworm og 860 andre vasker dere mellom tærne en gang om dagen; hennes utsagn er fortsatt fornuftig. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hørtes ut som en tvangshandling... Nei, bare systematisk i forhold til helvask av legemet, men det var en som påpekte at jeg måtte være nøye med såpevaskingen bak ørene, og det skal jeg huske på. ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Sitat: "Bruker du mye energi på å få såpet inn hver millimeter av ryggen også?" Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene. ''Ja, og jeg er stolt over at jeg fremdeles greier å såpe meg inn mellom skulderbladene. '' Jeg har ikke så behov for å såpe meg inn mellom skulderbladene, men skulle gjerne vært mye nok til å kunne klø meg der mer effektivt. Så det er ok med god bevegelighet:-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hun skrev: ''Jeg tror ikke et øyeblikk at alle vasker seg med såpe og klut mellom tærne en gang om dagen.'' Da spiller det ingen rolle om du og Bookworm og 860 andre vasker dere mellom tærne en gang om dagen; hennes utsagn er fortsatt fornuftig. OK da, jeg skal ikke krangle om det. Men det er fortsatt ikke "alle" når det mangler to, det regnestykket får jeg ikke til å gå opp. :-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 OK da, jeg skal ikke krangle om det. Men det er fortsatt ikke "alle" når det mangler to, det regnestykket får jeg ikke til å gå opp. :-) Hvis hun hadde sagt at ingen vasker seg mellom tærne, så hadde du hatt et poeng. Ikke når hun sier at hun ikke tror at alle gjør det :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skal dette diskuteres nå igjen? Var en lengre tråd om dette for en stund siden..... Har ikke orket gå gjennom tråden her, men ja - jeg vasker tærne (dog ikke veldig grundig en for en). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.