Gå til innhold

Hmmfff...klær til tenåring


100%ull

Anbefalte innlegg

Det var en sportsbutikk som skulle legge ned, og de hadde 80% på skiutstyr. Resten ble kjøpt på slikt supersalg som de har på slutten av salgsperiodene. De utnytter jeg alltid. Men da får du jo helt feil varer i forhold til sesong. Fordelen er at du slipper å dra ut å handle når sesongen kommer. Det ligger allerede klart i skapet. Genialt for meg som ikke liker shopping:-)

Ja, det er kjempelurt å handle på tilbud. Jeg forsøker også å være i forkant og handler gjerne utenom sesong på slike tilbud.

Handlet bl.a. en del gode fleecegensere og ullsokker til barna i april, så nå er det på plass!

Det fordrer dog at man følger med litt på tilbud - du er jammen flink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 100%ull

    18

  • zellica

    6

  • Katt-ja

    5

  • laban

    4

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er kjempelurt å handle på tilbud. Jeg forsøker også å være i forkant og handler gjerne utenom sesong på slike tilbud.

Handlet bl.a. en del gode fleecegensere og ullsokker til barna i april, så nå er det på plass!

Det fordrer dog at man følger med litt på tilbud - du er jammen flink :-)

Spørs om jeg klarer det denne høsten. Jentungen har vokst ut fra alt ho har. Og NOE nytt trenger ho nok før salget i Januar. Bl.a. vinterklær/sko. Trodde det fra i fjor skulle passe, men det er helt uaktuelt.

Jeg synes det er så fint å ha råd til andre ting her i livet. Og da gjelder det å være litt våken. Prøver å være litt flink med mat også. Her finnes det også svært gode tilbud innimellom. Og ikke minst varer som ikke er merkevarer, men som er like bra.

Har også en dyr interesse med foto, og der leter jeg etter div. brukt eller muligens uoriginale deler fra e-bay. (Fungerer på tilleggsutstyr som solblendere, batterier osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...