Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Oftest er overgriperen en som bryr seg om barnet så de skader dem sjelden, far, nabo, onkel el bestefar.

''Oftest er overgriperen en som bryr seg om barnet så de skader dem sjelden, far, nabo, onkel el bestefar.''

Jeg håper og tror du er et nett-troll. Til og med du skjønner at det i så fall er et dobbelt overgrep, og at ingen som bryr seg voldtar eller skader barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie

''Da har altså du også tenkt som meg...''

Jeg tenker også som deg. Dessverre kjenner jeg til fleire som har blitt utsatt for noe av det samme, og det har ikke gått "greit" som en annen skreiv her!

Nå er jeg så sint at jeg bør logge ut, kjenner jeg...

Hei!

Stakkars deg jeg skjønner ditt raseri!

Jeg har det inni meg selv.

Men ditt raseri er viktig, tror jeg, kjenner jeg, det skulle bare mangle, man burde mobilisert i større grad mot volden mot barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Oftest er overgriperen en som bryr seg om barnet så de skader dem sjelden, far, nabo, onkel el bestefar.

Hei!

Okey, men hvordan gjør man det så?

Dette forstår jeg ikke? For jeg vet det er gjerne i nære relasjoner slikt skjer som du også skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Oftest er overgriperen en som bryr seg om barnet så de skader dem sjelden, far, nabo, onkel el bestefar.''

Jeg håper og tror du er et nett-troll. Til og med du skjønner at det i så fall er et dobbelt overgrep, og at ingen som bryr seg voldtar eller skader barn.

''Jeg håper og tror du er et nett-troll. Til og med du skjønner at det i så fall er et dobbelt overgrep, og at ingen som bryr seg voldtar eller skader barn.''

Eller så er det en pedofils svar...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at denne saken handler om penetrering er svært liten. Voldtekt er også når det gjelder oralsex og beføling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey, men hvordan gjør man det så?

Dette forstår jeg ikke? For jeg vet det er gjerne i nære relasjoner slikt skjer som du også skriver.

''Dette forstår jeg ikke? For jeg vet det er gjerne i nære relasjoner slikt skjer som du også skriver.''

Jeg veit at du er ei meget intelligent dame, men dette kan / bør / vil du ikke forstå. Det er sjelden jeg tenker slik, men her er det kun fordømmelse som er riktig reaksjon. Og jeg er enig med deg i at barns rettssikkerhet bør styrkes, både i Norge og i andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''§ 195. Den som har seksuell omgang med barn under 14 år, straffes med fengsel inntil 10 år. Dersom den seksuelle omgangen var samleie, er straffen fengsel i minst 3 år.

Fengsel inntil 21 år kan idømmes dersom

a) handlingen er begått av flere i fellesskap,

B) handlingen er begått på en særlig smertefull eller særlig krenkende måte,

c) handlingen er foretatt overfor barn under 10 år og det har skjedd gjentatte overgrep,

d) den skyldige tidligere har vært straffet etter denne bestemmelsen eller etter § 192, eller

e) fornærmede som følge av handlingen dør eller får betydelig skade på legeme eller helse. Seksuelt overførbar sykdom og allmennfarlig smittsom sykdom, jf. smittevernloven § 1-3 nr. 3 jf. nr. 1, regnes alltid som betydelig skade på legeme eller helse etter denne paragrafen.

Villfarelse om alder utelukker ikke straffeskyld. ''

Barn er på mange måter "rettsløse" i Norge - det idømmes svært lave straffer for å skade barn. (Selv om den Rødgrønne regjeringenen flere gang er har skjerpet straffene, og gjort det de kan.)

Med vennlig hilsen

Vel, strengere straffer har ikke vist seg å hjelpe. Bare se til USA, hvor de har langt strengere straffer. Det som har vist seg hjelpe er behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at denne saken handler om penetrering er svært liten. Voldtekt er også når det gjelder oralsex og beføling.

Det vet du lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

''Dette forstår jeg ikke? For jeg vet det er gjerne i nære relasjoner slikt skjer som du også skriver.''

Jeg veit at du er ei meget intelligent dame, men dette kan / bør / vil du ikke forstå. Det er sjelden jeg tenker slik, men her er det kun fordømmelse som er riktig reaksjon. Og jeg er enig med deg i at barns rettssikkerhet bør styrkes, både i Norge og i andre land.

Hei!

Ja det er jeg enig i at man skal fordømme.

Det første du skrev om at jeg er inteligent skjønte jeg ikke...

Men vi er enig i selve saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, strengere straffer har ikke vist seg å hjelpe. Bare se til USA, hvor de har langt strengere straffer. Det som har vist seg hjelpe er behandling.

Vel, da kan de pedofile gå til behandling FØR de voldtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Sannsynligheten for at denne saken handler om penetrering er svært liten. Voldtekt er også når det gjelder oralsex og beføling.

Hei!

Ja sør gjorde meg oppmerksom på det, jeg viste ikke det, så takk for informasjonen. da får man bare håpe det er beføling osv...ille nok, men bedre enn penetrering.

Mulig pedofile med normal IQ vet hvor farlig dette er.

Men ganske mange pedofile tror jeg har lavere IQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, strengere straffer har ikke vist seg å hjelpe. Bare se til USA, hvor de har langt strengere straffer. Det som har vist seg hjelpe er behandling.

''Vel, strengere straffer har ikke vist seg å hjelpe. Bare se til USA, hvor de har langt strengere straffer. Det som har vist seg hjelpe er behandling.''

Hva med de små og uskyldige barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Oftest er overgriperen en som bryr seg om barnet så de skader dem sjelden, far, nabo, onkel el bestefar.''

En overgriper bryr seg ikke om barnet, men om å få tilfredsstilt sine egne lyster!

Der tar du feil. Grunnen til at noen mennesker som bryr seg om barna likevel gjør sånt, er fordi de ikke tror det skader men er bra for barna. Hadde man satset mer på forebygging så hadde kanskje folk som tror dette latt være å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da kan de pedofile gå til behandling FØR de voldtar.

''Vel, da kan de pedofile gå til behandling FØR de voldtar.''

For en sjelden gangs skyld enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja sør gjorde meg oppmerksom på det, jeg viste ikke det, så takk for informasjonen. da får man bare håpe det er beføling osv...ille nok, men bedre enn penetrering.

Mulig pedofile med normal IQ vet hvor farlig dette er.

Men ganske mange pedofile tror jeg har lavere IQ.

Forskningen viser at pedofile har normal IQ. Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Vel, strengere straffer har ikke vist seg å hjelpe. Bare se til USA, hvor de har langt strengere straffer. Det som har vist seg hjelpe er behandling.

Hei!

jeg så er program om behandling av pedofile, det så ikke bra ut!!

Prognosen var dårlig, de mere holdt seg vekk fra nye overgrep for å slippe fri, nei huff sånn lovbrytere må straffes mye strengere en i dag, for barns rettsikkerhet.

Jeg mener man skal gå langt også i å varsle nabolag, ikke tilate ansettelser i visse typer arbeide, og ha et utbredt varslingssystem i helsesystemet.

Vi lever i et ganske humant samfunn det vil slike lovbrytere klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg håper og tror du er et nett-troll. Til og med du skjønner at det i så fall er et dobbelt overgrep, og at ingen som bryr seg voldtar eller skader barn.''

Eller så er det en pedofils svar...?

Noe tyder på det, men jeg håper fortsatt at ingen ansvarlige voksne "forsvarer" overgrep mot barn på et åpent nettforum. (Den åpent pedofile på DOL nevner til stadighet at pedofili er en medfødt legning, at de færreste forgriper seg, de er utsatt for omfattende diskriminering som medfører alvorlige psykiske skader og suicidalitet, de er ansvarlige og kjærlige voksne osv, osv). Ergo bør han ligge lavt. *Grr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vel, strengere straffer har ikke vist seg å hjelpe. Bare se til USA, hvor de har langt strengere straffer. Det som har vist seg hjelpe er behandling.''

Hva med de små og uskyldige barna?

Det er viktig at de får den hjelpen de trenger. Det har alt å si om hvordan de skal gå med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja sør gjorde meg oppmerksom på det, jeg viste ikke det, så takk for informasjonen. da får man bare håpe det er beføling osv...ille nok, men bedre enn penetrering.

Mulig pedofile med normal IQ vet hvor farlig dette er.

Men ganske mange pedofile tror jeg har lavere IQ.

Folk som gjør dette, Madelenemie, gir f*en i barnet.

De er ikke "koblet rett", så hva som skjer med ungen er (for dem) helt irrelevant.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Forskningen viser at pedofile har normal IQ. Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep.

Hei!

Okey :)

Men hva er de da?

Sex med mindreåring? ikke utviklet? virker pedofilt for meg.

I henhold til definisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...