Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

''Dessuten er det som regel ikke pedofile som begår slike overgrep. – Andeby

''

Kan du slutte med disse idiot-påstandene dine nå.

Det er ikke en påstand, det er fakta ut ifra 50 år med forskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.''

Da må det jo være enkelt for disse å la være å forgripe seg på barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Alle "organisasjoner for pedofile" som jeg har hørt om har vært opptatt av at sex med barn skal bli akseptert/lovlig. Jeg har aldri hørt om én som kjemper for bedre terapi.''

Jeg tror jeg SPYR!

Den største i Nederland ble faktisk stengt ved lov, ganske nylig. Tror det var i 2012 - de kjempet for at det skulle være helt lovlig for menn å "elske" småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oksenBulle

De kan starte med Thore Langfeldt, eller noen som jobber samme sted, hvis han er pensjonert.

Alle "organisasjoner for pedofile" som jeg har hørt om har vært opptatt av at sex med barn skal bli akseptert/lovlig. Jeg har aldri hørt om én som kjemper for bedre terapi.

Diskusjonen du har med andeby her, vekker sterke assosiasjoner til andre diskusjoner her inne for tiden.

Nå har_du_fått deg en "umulius" å bryne deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne. – Andeby''

Løgn.

Du skriver jo at de sitter og overbevise seg selv om at det er "godt for barna", og det er ingen andre enn pedofile som kan tenke slik.

''Du skriver jo at de sitter og overbevise seg selv om at det er "godt for barna", og det er ingen andre enn pedofile som kan tenke slik.''

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.''

Da må det jo være enkelt for disse å la være å forgripe seg på barn?

Ja, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jeg helt enig i. Men hvem skal de kontakte for hjelp?

''Men hvem skal de kontakte for hjelp?''

Fastlege, psykiatri, spesialishelsetjeneste? Regner med at ansvarlige voksne er meir kapable enn barn på dette området? Hvem skal de kontakte for hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen du har med andeby her, vekker sterke assosiasjoner til andre diskusjoner her inne for tiden.

Nå har_du_fått deg en "umulius" å bryne deg på.

Ja, jeg måtte også ta meg sammen for ikke å dra inn andre saker her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en påstand, det er fakta ut ifra 50 år med forskning.

Det er vås.

Det er ingen som ikke er pedofile som overbeviser seg selv om at overgrep av barn er bra for barnet (slik DU beskrev).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne. – Andeby''

Løgn.

Du skriver jo at de sitter og overbevise seg selv om at det er "godt for barna", og det er ingen andre enn pedofile som kan tenke slik.

Jo, det er det. Det finnes rikelig med forskning og faglitteratur om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er det. Det finnes rikelig med forskning og faglitteratur om dette.

''Det finnes rikelig med forskning og faglitteratur om dette.''

Er dette noe du har skrevet selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen du har med andeby her, vekker sterke assosiasjoner til andre diskusjoner her inne for tiden.

Nå har_du_fått deg en "umulius" å bryne deg på.

Ja, det er mye av det samme jeg støter på der., så det har du rett i.

En rekke med merkelige løse påstander om romfolk (at de reiser fra Romania tli Norge for å gå på do, for eksempel), og Andebys "frie fantasi"-påstander om at de som voldtar barn ikke er pedofile.

Heldigvis har jeg fakta på min side her også, så det går nok greit. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.''

Linker fra ditt rikholdige forskningsmateriale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er det. Det finnes rikelig med forskning og faglitteratur om dette.

''Jo, det er det. Det finnes rikelig med forskning og faglitteratur om dette. – Andeby''

Nei.

Det er mulig de som voldtar 14-15 åringer ikke er pedofile, men de som voldtar 2-10-åringer er åpenbart det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.''

Da må det jo være enkelt for disse å la være å forgripe seg på barn?

Det skulle man kanskje tro, men det handler ofte om menn som har problemer i forhold til jevnaldrende kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle man kanskje tro, men det handler ofte om menn som har problemer i forhold til jevnaldrende kvinner.

Regner med at du kan hoste opp noen seriøse linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle man kanskje tro, men det handler ofte om menn som har problemer i forhold til jevnaldrende kvinner.

''Det skulle man kanskje tro, men det handler ofte om menn som har problemer i forhold til jevnaldrende kvinner. – Andeby''

Fordi de er pedofile, men bor med en voksen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle man kanskje tro, men det handler ofte om menn som har problemer i forhold til jevnaldrende kvinner.

''Det skulle man kanskje tro, men det handler ofte om menn som har problemer i forhold til jevnaldrende kvinner.''

Jaha. Det burde det ikke være så vanskelig å få hjelp til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er ikke så enkelt, fordi de fleste som forgriper seg på barn ikke er pedofile. De tiltrekkes av voksne.''

Linker fra ditt rikholdige forskningsmateriale?

Vel, det er masse, og dette er det consensus om i fagmiljøene. En kilde er: Blanchard, R. (2010) The DSM Diagnostic Criteria for Pedophilia, Archives of Sexual Behavior. 39, 304-316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OksenBulle

Ja, det er mye av det samme jeg støter på der., så det har du rett i.

En rekke med merkelige løse påstander om romfolk (at de reiser fra Romania tli Norge for å gå på do, for eksempel), og Andebys "frie fantasi"-påstander om at de som voldtar barn ikke er pedofile.

Heldigvis har jeg fakta på min side her også, så det går nok greit. :-)

Med vennlig hilsen

Jeg kan ikke delta her. Jeg hater ikke pedofile, men jeg blir kvalm når jeg leser hva slags tankegang som finnes blandt enkelte (les en person) her.

Tilitsfulle små barn, som stoler på voksne.

Nei, fytti katta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...