Gå til innhold

Voldtekt av små barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Verken forskning eller kunnskap er i samsvar med det du gjentar til det kjedsommelige, fordi du må overbevise deg selv om at det er sant.

Det er det altså ikke.

Så du har altså lest forskningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 803
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    262

  • XbellaX

    190

  • Andeby

    67

  • Madelenemie

    55

Mest aktive i denne tråden

Ja, og det er en påstand, og ikke fakta.

Det der er så fakta som det kan bli. Skrevet av en jeg ikke engang har noe sans for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er en pedofil sexforbryter hvis man voldtar barn.

Nei, da er man sexforbryter. Hva slags legning de har kan være forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har altså lest forskningen?

Man trenger faktisk ikke lese spesielt mye forskning for å forstå at de som forgriper seg mot barn faktisk er pedofile. Det er pedofili "i praksis".

Om de bor med voksne til vanlig, endrer ikke på at de er pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror det har ødelagt for overgripere ingen andre.

Men til det andre du skriver skal jeg lese meg opp, jeg vet for lite, men jeg har en viss følelse, i mitt hode er slike mennesker udyr, jeg er nok mere sint på dem enn folk flest, jeg tåler ikke noen som kader barn og dyr, de tilhører satan.

Det har i flere stater økt antall voldtekter etter at de innførte varsling i nabolag etc. I tillegg har det ført til alvorlige psykiske lidelser for familien og barna til overgriperne. Og en rekke selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så fakta som det kan bli. Skrevet av en jeg ikke engang har noe sans for.

''Det der er så fakta som det kan bli. Skrevet av en jeg ikke engang har noe sans for. – Andeby''

Og der viser du jo nettopp at du verken forstår litteraturen, eller konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Da har du nok sett et program som ikke baserer seg på faglig empiri. Tilbakefallsraten blant barneovergripere er nemlig lav.

''

Slutt med disse løgnene dine.

Alt jeg sier baserer seg på forskning og faglig empiri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da er man sexforbryter. Hva slags legning de har kan være forskjellig.

Nei, ikke hvis man voldtar BARN. Da er de pedofile.

Du er i gang med å lure deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville selvsagt ikke voldta barn hvis de ikke var pedofile.

''De ville selvsagt ikke voldta barn hvis de ikke var pedofile.''

Det er korrekt som Andeby sier. Noen menn (som forgriper seg på barn) er ikke nødvendigvis pedofile men de tar den muligheten som befinner seg i nærheten og ei heller trenger de ha noen spesiell lyst til å ha sex men de må ha sex for å få ro i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det der er så fakta som det kan bli. Skrevet av en jeg ikke engang har noe sans for. – Andeby''

Og der viser du jo nettopp at du verken forstår litteraturen, eller konseptet.

Hvis du foretrekker å ikke ha kunnskap, så får du bare gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg sier baserer seg på forskning og faglig empiri.

Det er basert på din hang til å lure seg selv til en mer behagelig "virkelighet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De ville selvsagt ikke voldta barn hvis de ikke var pedofile.''

Det er korrekt som Andeby sier. Noen menn (som forgriper seg på barn) er ikke nødvendigvis pedofile men de tar den muligheten som befinner seg i nærheten og ei heller trenger de ha noen spesiell lyst til å ha sex men de må ha sex for å få ro i kroppen.

Endelig noen med mer kunnskap enn gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De ville selvsagt ikke voldta barn hvis de ikke var pedofile.''

Det er korrekt som Andeby sier. Noen menn (som forgriper seg på barn) er ikke nødvendigvis pedofile men de tar den muligheten som befinner seg i nærheten og ei heller trenger de ha noen spesiell lyst til å ha sex men de må ha sex for å få ro i kroppen.

Vel, da er de pedofile - ettersom det er barn i misbruker. Enten det er uttalt eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Men hvem skal de kontakte for hjelp?''

Fastlege, psykiatri, spesialishelsetjeneste? Regner med at ansvarlige voksne er meir kapable enn barn på dette området? Hvem skal de kontakte for hjelp?

''Fastlege, psykiatri, spesialishelsetjeneste? Regner med at ansvarlige voksne er meir kapable enn barn på dette området? Hvem skal de kontakte for hjelp?

''

Problemet her er at dersom vedkommende går til det skrittet og oppsøker hjelp, som noen faktisk gjør og oppriktig ønsker, så er ventetiden for å få hjelp årelang. Det er forferdelig tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du foretrekker å ikke ha kunnskap, så får du bare gjøre det.

Jeg foretrekker reell kunnskap, fremfor dine løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger faktisk ikke lese spesielt mye forskning for å forstå at de som forgriper seg mot barn faktisk er pedofile. Det er pedofili "i praksis".

Om de bor med voksne til vanlig, endrer ikke på at de er pedofile.

Det du sier der er det beste eksempelet på at folk ikke ønsker kunnskap om dette. Og det er nettopp det som gjør forebygging vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du helt feil.

''Der tar du helt feil.''

Leste du hva Sør skreiv? En 2-åring? Etter mitt syn er ikke en 4-åring eller 12-åring meir akseptabelt heller, men deg og "forskninga di" om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er de pedofile - ettersom det er barn i misbruker. Enten det er uttalt eller ei.

''Vel, da er de pedofile - ettersom det er barn i misbruker. Enten det er uttalt eller ei.

''

Nei, dette er ikke pedofili. Det kunne like gjerne vært en hund, en kvinne, en mann men barnet var i nærheten og ble den "heldige". Dette handler om å få stagget uroen og behovet og det trykket de går med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hvis man voldtar BARN. Da er de pedofile.

Du er i gang med å lure deg selv.

Sorry, men hele fagmiljøet er uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...