AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 13 minutes ago, Trine said: Mener du innlegget du siterte eller tråden generelt? Tråden generelt, vel. Anonymkode: 02126...826 0 Siter
Trine Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden generelt, vel. Anonymkode: 02126...826 Aha, ja, det har du vel rett i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 Får nesten inntrykk av at det er like ille fatt med visse bønder i denne tråden her, som med bonden Duggurd oppi Trøndelag, som skylder alt på ulven: "Nei! Det e så håplaust å driv landbruk oppi her, med all dæm rovdyran som driv og kvesser rundt i skauen her. Dem ødeleggj for fleirfoldig hundre krona i året. Sjå bare her: Eg gjekk fra traktor'n i fæm minutt, så var ulven der og ramponerte. Dem eie itj respækt for privat eiendom!" Anonymkode: 30bf3...afb 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. august 2016 Skrevet 5. august 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne bare må jeg kommentere. De mener altså at man skal kaste mat. Elgkjøtt er priset desidert høyere enn lam, og det er mer ettertraktet i utlandet enn lam (som man har de fleste steder på kloden) (...) Anonymkode: 7a111...a94 Kaller du det å "kaste kjøtt" når et vilt dyr spiser et annet vilt dyr? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 On 8/5/2016 at 9:27 PM, Gargamel said: Kaller du det å "kaste kjøtt" når et vilt dyr spiser et annet vilt dyr? Ja, hvis ikke elven tar elgen blir det mer på jegeren. Du bør kjøpe deg mer IQ... Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Trine Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Et sikkert tegn på at man har gått tom for argumenter i en diskusjon er kommentarer som: 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør kjøpe deg mer IQ eller mener du at alle kjøttetende dyr bør utryddes? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 2 minutes ago, Trine said: mener du at alle kjøttetende dyr bør utryddes? Nei, ikke grevling. Ikke mennesket heller, selv om du kanskje ikke liker menneskeheten, dyre-prektig som du er. Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Trine Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke grevling. Ikke mennesket heller, selv om du kanskje ikke liker menneskeheten, dyre-prektig som du er. Anonymkode: 7a111...a94 Ja, da forstår jeg hvorfor det er uaktuelt for deg å bruke hund til å vokte saueflokken, du ønsker jo hunden utryddet. Men grevlingen spiser jo meitemarken som fiskeren kunne brukt som agn for å få fisk. Så da kaster vi jo mat om vi ikke utrydder grevlingen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 2 minutes ago, Trine said: Ja, da forstår jeg hvorfor det er uaktuelt for deg å bruke hund til å vokte saueflokken, du ønsker jo hunden utryddet. Men grevlingen spiser jo meitemarken som fiskeren kunne brukt som agn for å få fisk. Så da kaster vi jo mat om vi ikke utrydder grevlingen. Dette er sort hvitt tankegang... Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Trine Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er sort hvitt tankegang... Anonymkode: 7a111...a94 Nei, nå hadde du virkelig mye konstruktivt å komme med. Det er ikke sort hvitt tankegang. Det er du som mener at å ikke utrydde dyr som spiser andre dyr er det samme som å kaste mat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 1 minute ago, Trine said: Nei, nå hadde du virkelig mye konstruktivt å komme med. Det er ikke sort hvitt tankegang. Det er du som mener at å ikke utrydde dyr som spiser andre dyr er det samme som å kaste mat. Man utrydder ikke ulv ved å skyte de innvandrer-ulvene vi lar leve på goodwill fra by-sosser, hipstere og andre virkelighetsfjerne nek. Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Her var det mye kveming, vel. Anonymkode: 4be4a...811 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 6 minutes ago, AnonymBruker said: Her var det mye kveming, vel. Anonymkode: 4be4a...811 Høres ut som et fullverdig liv. Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Trine Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man utrydder ikke ulv ved å skyte de innvandrer-ulvene vi lar leve på goodwill fra by-sosser, hipstere og andre virkelighetsfjerne nek. Anonymkode: 7a111...a94 Det var da voldsomt til oppgulp. Og det er herved klart at sauebonden ikke har noen gode argumenter for hvorfor vi ikke skal ha ulv i Norge. Vet du forresten at sauebonden overlever av nøyaktig de samme årsakene som du nevner her? Goodwill fra by-sossene 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 3 minutes ago, Trine said: Det var da voldsomt til oppgulp. Og det er herved klart at sauebonden ikke har noen gode argumenter for hvorfor vi ikke skal ha ulv i Norge. Vet du forresten at sauebonden overlever av nøyaktig de samme årsakene som du nevner her? Goodwill fra by-sossene Hadde ikke noen skaffet mat til bordet deres hadde de ikke levd den dag i dag. Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Trine Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke noen skaffet mat til bordet deres hadde de ikke levd den dag i dag. Anonymkode: 7a111...a94 Dems heter det, ikke deres Og, tja, det finns mange land som er langt bedre egnet for landbruk enn Norge. I tillegg er det mye fisk i havet og vilt i skogen. Så vi hadde nok ikke sultet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 Just now, Trine said: Dems heter det, ikke deres Og, tja, det finns mange land som er langt bedre egnet for landbruk enn Norge. I tillegg er det mye fisk i havet og vilt i skogen. Så vi hadde nok ikke sultet. Jeg tenker på alle som produserer eller på annet vis frembringer mat til samfunnet. Såklart ikke EN bonde, eller "norsk sau" er nok til å utrydde menneskeheten, men mange bekker små gjør en stor å. Nei, det heter deres, fordi jeg inkluderer deg. Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Trine Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på alle som produserer eller på annet vis frembringer mat til samfunnet. Såklart ikke EN bonde, eller "norsk sau" er nok til å utrydde menneskeheten, men mange bekker små gjør en stor å. Nei, det heter deres, fordi jeg inkluderer deg. Anonymkode: 7a111...a94 Jeg er ikke en by-soss Jeg er ikke engang fra en by og jeg er absolutt ingen soss. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et fullverdig liv. Anonymkode: 7a111...a94 Anonymkode: 58d69...f66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 1 minute ago, Trine said: Jeg er ikke en by-soss Jeg er ikke engang fra en by og jeg er absolutt ingen soss. By eller ingen by, soss er du. Det er eneste som kan forklare ulve-fetisjen. Alle som er oppvokst på bygda skjønner hvor groteske og lite beundringsverdige disse gråbente djevlene er. Anonymkode: 7a111...a94 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.