Gå til innhold

Minner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter fremdeles med minner om sexuallivet i mitt ekteskap selv om jeg har vært skilt i tyve år.  Jeg var gift i ca. tyve år og mesteparten av tida hadde jeg ikke lyst og jeg fikk aldri være i fred.  Det var konstant mas om sex fra min eksmann.  Mot slutten av ekteskapet skulle jeg reise med barna hjem til mine foreldre.  Mor hadde fått brystkreft og far var invalid og jeg skulle være der i hele sommerferien med barna.

Han ville ikke komme med og skulle en tur med kamerater.  Kvelden før jeg dro lå jeg og leste.  Han ga seg ikke samme hvor ofte jeg sa nei, hendene hans var overalt på kroppen min og han hørte ingenting på mine nei og bønner om å få være i fred.  Til slutt ga jeg opp, hev av meg nattkjolen og sa at han kunne komme og gjøre seg ferdig for at jeg kunne få fred.  Han var rask til og der lå jeg under ham og gråt.  Han gjorde seg ferdig og sa så unnskyld, men ikke før han var ferdig.

Jeg er for lengst skilt fra han, og han er gift med en annen.  Jeg har aldri bodd sammen med noen siden.  Noen ganger lurer jeg på hvordan sexlivet hans med hans nåværende kone er, men det er i hvert fall ikke min sak.  Jeg har hatt kjærester og mye fantastisk sex.  Det har ikke manglet noe på lysten hos meg da.

Jeg vet at jeg skal slutte og tenke på dette, men følelsene og fornuften kjører ikke i samme fil.  Jeg har likevel ikke grått lenge når jeg tenker på dette, men det gjorde jeg i mange år.

Anonymkode: 78640...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit at du ikke opplevde å ha et godt sexliv med mannen du var gift med i rundt 20 år. Men mener du at det han gjorde mot deg siste kvelden før du dro var voldtekt? 

Anonymkode: 8b7ff...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leit at du ikke opplevde å ha et godt sexliv med mannen du var gift med i rundt 20 år. Men mener du at det han gjorde mot deg siste kvelden før du dro var voldtekt? 

Anonymkode: 8b7ff...3b0

Jeg tenkte aldri på det som voldtekt den gangen.  Han brukte ikke fysiske krefter mot meg, men jeg er mer i tvil nå.  Jeg sliter med tankene eller minnene om ydmykelsen og krenkelsen da han gjorde seg ferdig selv om jeg gråt, men jeg prøvde aldri å kjempe meg løs.  Føler på en måte at jeg har meg selv å takke.  Dette var psykisk vold selv om jeg ikke tenkte det den gangen.

Anonymkode: 78640...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...