Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Synes det er betenkelig at du velger og dele så mye personlig og nært i denne situasjonen.
At du skriver som anonym er ingen garanti for at noen ikke kjenner deg igjen. Denne saken er så vond for de involverte at den burde virkelig ikke diskuteres på et åpent forum. Spesielt når du er såpass mye involvert som du skriver at du er.

Anonymkode: a5f2f...690

DU FORSTÅR🌺

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Til @Musikk dette er en så tragisk sak. Hold deg for god til alt dette emoji tullet.

Ja, men de ville ikke høre på meg da tullet jeg med emoji😔jeg skal ikke tulle mer. 

Skrevet
Musikk skrev (4 timer siden):

Ja🙂jeg liker og tulle og tøyse med derre liker diskusjoner😘

Å tulle og tøyse med en så alvorlig sak sier alt om din tilstand. Du har tydligvis ikke barn.

Anonymkode: bf716...9e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er betenkelig at du velger og dele så mye personlig og nært i denne situasjonen.
At du skriver som anonym er ingen garanti for at noen ikke kjenner deg igjen. Denne saken er så vond for de involverte at den burde virkelig ikke diskuteres på et åpent forum. Spesielt når du er såpass mye involvert som du skriver at du er.

Jeg har faktisk ikke delt noe av det jeg vet fra denne saken annet enn den, som alle mobbesaker, er komplisert. Hva mener du jeg har delt?

Jeg har heller ikke påstått at jeg har vært involvert. Jeg har sagt at jeg kjenner til saken godt. Det er det svært mange som gjør. Jeg har sagt at jeg ikke har taushetsplikt i denne saken. Det betyr at jeg ikke er ansatt ved skolen eller i kommunen. 

Jeg har gitt flere eksempler som viser kompleksiteten ved mobbing. Ingen av mine eksempler er hentet fra den aktuelle skolen eller kommunen. De er også så vanlige i norsk skole at de kunne vært hentet fra hvor som helst.

Alle mobbesaker er uhyre komplekse. Jeg er veldig glad for at retten så at kommunen har gjort jobben sin. Men en mobbesak er alltid en for mye. Uansett hvor stor eller liten den er. Mobbing får alltid konsekvenser. Både for mobber og offer og aller mest for dem som har dobbeltrolle som både mobbeoffer og mobber.

Anonymkode: 84b76...90d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...