Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🐓🐓🐓🐓🐓🐓😁😁😁😁😁😁🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

For en konstruktiv og voksen måte å svare folk på. Skulle ønske vi alle var like voksne og friske som deg.

Skrevet

🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🤪🤪🤪🤪🤪🤪

Skrevet

👵🏻👵🏻👵🏻👵🏻👵🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻

Skrevet

🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🥁🥁🥁🥁🥁🌻🌻🌻🌻

Skrevet

Jøss her skjedde det mye på kort tid. 

Skrevet

Jeg anbefaler at vi alle slutter å svare. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Viktig med litt underholdning på en ellers traurig torsdag kveld.

Skrevet (endret)
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Ja🙂jeg liker og tulle og tøyse med derre liker diskusjoner😘

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Ja🙂jeg liker og tulle og tøyse med derre liker diskusjoner😘

Jeg har ikke en eneste advarsel🧐

Skrevet
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Jeg anbefaler at vi alle slutter å svare. 

Nei, det blir så🥲

Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

🤭

Skrevet

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😨😨😨😨😨😰😰😰😰😰🤥🤥🤥🤥🤥🤫🤫🤫🤫🤫🤗🤗🤗🤗🤯🤯🤯👍👍

Skrevet (endret)

God sommer☀️unnskyld for dumheter og fjas jeg legger meg flat🙂jeg må lære meg å la 🐝fly ikke noen 🤡

Endret av Musikk
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2026 den 19.49):

Synd. Fordi jeg tenker du kunne lære litt gjennom å faktisk reflektere litt. Jeg er anonym fordi jeg kjenner denne saken veldig godt på et nivå som du ikke er i nærheten. For det første så har jeg universitetsutdannelse i forebygging av mobbing både fra Norge og utlandet. Jeg har jobbet med barn med emosjonelle vansker inkludert mobbesaker i 20 år. I tillegg har jeg følgt Emely sin klasse fra hun begynte I første klasse. Jeg kjenner også til klassen hun startet i når hun byttet skole. Jeg kjenner faktisk til veldig mange som har blitt påvirket av denne saken. Jeg kjenner også til innholdet i Emelyreformen som foreldrene ville ha gjennomført og forstår hvilke konsekvenser noe slikt ville hatt for skoler i landet.

Du vet at et barn opplevde at hun ble mobbet. Og at hun tok livet sitt. 

Dette er en veldig veldig komplisert som du ikke har forutsetninger til å forstå fordi du bare har hentet informasjon fra en kilde. En kilde som ønsker mange klikk.

.........og jeg mener seriøst. Hvis du var lærer? Hva ville du ha gjort når alt som er forsket fram av tiltak allerede er satt inn? Det finnes ikke noen flere bøker du kan lese? Ingen flere eksperter du kan søke hjelp hos?

Anonymkode: 84b76...90d

Synes det er betenkelig at du velger og dele så mye personlig og nært i denne situasjonen.
At du skriver som anonym er ingen garanti for at noen ikke kjenner deg igjen. Denne saken er så vond for de involverte at den burde virkelig ikke diskuteres på et åpent forum. Spesielt når du er såpass mye involvert som du skriver at du er.

Anonymkode: a5f2f...690

Skrevet

Til @Musikk dette er en så tragisk sak. Hold deg for god til alt dette emoji tullet.

Anonymkode: a5f2f...690

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...