Gå til innhold

Hva har vært det beste med denne dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det aller beste med denne dagen er at jeg slapp å kjøre mange mil hjem igjen. Er på Sørlandet som vi kjørte i går, og jeg har ikke gjort særlig annet enn å sitte på en balkong og sett ut over sjøen. Har spist take away og vært på nett, og slipper å late som jeg jobber ved skrivebordet flere timer om dagen her og nå. Andre er på jobb, jeg er bare sjåfør. Jeg har gått en ganske lang tur, og det er fint her, men litt for idyllisk etter min smak. 

Trinity80
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Kjekk dag på jobb hvor jeg fikk bidratt i et møte for første gang (nettopp startet i ny jobb) og kjøpte et kjekt spill jeg har kost meg med i kveld. 

Grattis med ny jobb 👏👏 Stas!

Beste med dagen i dag var å komme hjem😅 Lite søvn i natt og hektisk på jobb. Da er det deilig å låse seg inne 😆

Annonse

Trinity80 skrev (40 minutter siden):

Grattis med ny jobb 👏👏 Stas!

Beste med dagen i dag var å komme hjem😅 Lite søvn i natt og hektisk på jobb. Da er det deilig å låse seg inne 😆

Takk! :) 

Kashmir skrev (40 minutter siden):

Så bra! hva slags spill? 

Gordian Quest. Blanding av tradisjonell RPG og Deckbuilder. Min favorittsjanger (hybridsjanger, kanskje) for tiden. 😁

Annonse

Nicklusheletida

Nå måtte jeg tenke. Det har egentlig vært en helt vanlig dag på hjemmekontor hvor jeg jobbet til 17.00.

Men jeg fikk servert grillmat når jeg var ferdig og det var deilig :) Det eneste jeg måtte gjøre var å lage salaten.

Så fikk jeg tilsendt video fra yngstedatter som har en helt fantastisk sommerjobb på et fyr oppe i Nord hvor det er helt nydelig kveldssol og vakker natur. 

Jeg angrer på at jeg ikke fant på slike ting da jeg var ung. Unge i dag er så mye flinkere til å følge drømmene sine. 

Endret av Nicklusheletida
.
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Så fikk jeg tilsendt video fra yngstedatter som har en helt fantastisk sommerjobb på et fyr oppe i Nord hvor det er helt nydelig kveldssol og vakker natur. 

Jeg angrer på at jeg ikke fant på slike ting da jeg var ung. Unge i dag er så mye flinkere til å følge drømmene sine. 

Det siste er jeg slett ikke enig i.  Jeg har gjort mange ting som ungene mine ikke har gjort 😉

Nicklusheletida
Dorthe skrev (5 minutter siden):

Det siste er jeg slett ikke enig i.  Jeg har gjort mange ting som ungene mine ikke har gjort 😉

Ok, jeg hadde sommerjobb som jordbærplukker i 7 år på rad :) Ikke så veldig spennende. Måtte sykle 2 mil tidlig på morgenen for å komme dit også.  Husker opphovnede og kalde hender, men har gode minner, tross alt. 

Nicklusheletida skrev (41 minutter siden):

Ok, jeg hadde sommerjobb som jordbærplukker i 7 år på rad :) Ikke så veldig spennende. Måtte sykle 2 mil tidlig på morgenen for å komme dit også.  Husker opphovnede og kalde hender, men har gode minner, tross alt. 

Det har aldri jeg gjort 😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...