Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vinter, var du ute og lekte I snøen?  Eller har du vokst fra det?

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet (endret)

Ja, aldri for gammel for snø.

Endret av Ikkeanonymnok
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden):

Ja, aldri for gammel for snø.

Hva gjør du da ?😀

Ikkeanonymnok
Skrevet
Snill gutt skrev (19 minutter siden):

Hva gjør du da ?😀

Laget snømann og snøengel.

Skrevet

Jeg blir med på snøballkrig hvis noen vil. Er ikke så slem at jeg kaster harde snøballer eller moser noen ned i snøen da. 

Løse snøballer eller en frisk brytekamp i løssnø derimot...😅❄️ eller lage engler

Skrevet

Alene gjør jeg ikke det, men om mine to voksne barn hadde vært her og det hadde vært kram snø, så hadde vi godt kunnet være ute og lage snømann! 😁

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Alene gjør jeg ikke det, men om mine to voksne barn hadde vært her og det hadde vært kram snø, så hadde vi godt kunnet være ute og lage snømann! 😁

Så gøy  Enig, det rr ikke så gøy alene 🤩

Skrevet
Snill gutt skrev (40 minutter siden):

Så gøy  Enig, det rr ikke så gøy alene 🤩

Vi pleier å kaste frisbee og spille dart - det er kjempegøy! Og om vi er ute og går tur og kommer forbi en slik plass med treningsapparater på, så må vi teste og leke oss litt! Blir aldri for voksen til å leke litt jeg! :D 

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Vi pleier å kaste frisbee og spille dart - det er kjempegøy! Og om vi er ute og går tur og kommer forbi en slik plass med treningsapparater på, så må vi teste og leke oss litt! Blir aldri for voksen til å leke litt jeg! :D 

Det er veldig bra 😃 Ikke jeg heller 😄

Skrevet
Snill gutt skrev (3 minutter siden):

Det er veldig bra 😃 Ikke jeg heller 😄

Vi pleier å ha lego-bygge-konkurranse også! Vi finner et bilde av en 2d-legofigur og så er det om å gjøre bygge den raskest mulig. Slik som denne f.eks.:

image.thumb.png.2c631d26bf3e1e705708606b0477c3e0.png

Det er kjempegøy! 😂

Skrevet (endret)
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Vi pleier å ha lego-bygge-konkurranse også! Vi finner et bilde av en 2d-legofigur og så er det om å gjøre bygge den raskest mulig. Slik som denne f.eks.:

image.thumb.png.2c631d26bf3e1e705708606b0477c3e0.png

Det er kjempegøy! 😂

Så fin den var 😄 artig 😄

Endret av Snill gutt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...