Snill gutt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden I vinter, var du ute og lekte I snøen? Eller har du vokst fra det? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ja, aldri for gammel for snø. Endret 2 timer siden av Ikkeanonymnok 1 Siter
Snill gutt Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden): Ja, aldri for gammel for snø. Hva gjør du da ?😀 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Snill gutt skrev (19 minutter siden): Hva gjør du da ?😀 Laget snømann og snøengel. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Jeg blir med på snøballkrig hvis noen vil. Er ikke så slem at jeg kaster harde snøballer eller moser noen ned i snøen da. Løse snøballer eller en frisk brytekamp i løssnø derimot...😅❄️ eller lage engler 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Alene gjør jeg ikke det, men om mine to voksne barn hadde vært her og det hadde vært kram snø, så hadde vi godt kunnet være ute og lage snømann! 😁 1 Siter
Snill gutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Alene gjør jeg ikke det, men om mine to voksne barn hadde vært her og det hadde vært kram snø, så hadde vi godt kunnet være ute og lage snømann! 😁 Så gøy Enig, det rr ikke så gøy alene 🤩 0 Siter
Lillemus Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Snill gutt skrev (40 minutter siden): Så gøy Enig, det rr ikke så gøy alene 🤩 Vi pleier å kaste frisbee og spille dart - det er kjempegøy! Og om vi er ute og går tur og kommer forbi en slik plass med treningsapparater på, så må vi teste og leke oss litt! Blir aldri for voksen til å leke litt jeg! 0 Siter
Snill gutt Skrevet 24 minutter siden Forfatter Skrevet 24 minutter siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Vi pleier å kaste frisbee og spille dart - det er kjempegøy! Og om vi er ute og går tur og kommer forbi en slik plass med treningsapparater på, så må vi teste og leke oss litt! Blir aldri for voksen til å leke litt jeg! Det er veldig bra 😃 Ikke jeg heller 😄 0 Siter
Lillemus Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Snill gutt skrev (3 minutter siden): Det er veldig bra 😃 Ikke jeg heller 😄 Vi pleier å ha lego-bygge-konkurranse også! Vi finner et bilde av en 2d-legofigur og så er det om å gjøre bygge den raskest mulig. Slik som denne f.eks.: Det er kjempegøy! 😂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden (endret) Lillemus skrev (10 minutter siden): Vi pleier å ha lego-bygge-konkurranse også! Vi finner et bilde av en 2d-legofigur og så er det om å gjøre bygge den raskest mulig. Slik som denne f.eks.: Det er kjempegøy! 😂 Så fin den var 😄 artig 😄 Endret 8 minutter siden av Snill gutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.