Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Sakura skrev (19 timer siden): Her jeg bor har vi ikke snø vinterstid, som barn lekte jeg mye ute i snøen da bodde jeg på bygda. Vi hadde akebakke , og gikk på ski også. Noen ble "døpt " 0 Siter
Snill gutt Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Hva kaller dere det å " døpe " noen i snøen? Veldig ofte forbundet med snøballkrig. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 26. april Skrevet 26. april Snill gutt skrev (På 15.4.2026 den 19.31): I vinter, var du ute og lekte I snøen? Eller har du vokst fra det? Hvis det å lage snølykter med snøballer er å leke i snøen, så gjør jeg det. Jeg lagde mange slike i vinter 1 Siter
Snill gutt Skrevet 27. april Forfatter Skrevet 27. april Føler man seg litt sadistisk om man setter seg ned på noen og kryner dem? Særlig om du pakker snø i nakken deres? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Snill gutt skrev (49 minutter siden): Særlig om du pakker snø i nakken deres? Snille gutter gjør ikke slikt, snille gutter følger manus. 1 Siter
Sakura Skrevet 27. april Skrevet 27. april Snill gutt skrev (1 time siden): Føler man seg litt sadistisk om man setter seg ned på noen og kryner dem? Særlig om du pakker snø i nakken deres? Ja, du skal være snill gutt mot damer😄 1 Siter
Sakura Skrevet 27. april Skrevet 27. april psykedeliker skrev (33 minutter siden): Snille gutter gjør ikke slikt, snille gutter følger manus. Enig. 0 Siter
Sakura Skrevet 28. april Skrevet 28. april (endret) Snø og damer drømmer han om dag og natt tema er bare dukser i alle fasonger. Endret 28. april av Sakura 0 Siter
Snill gutt Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Sakura skrev (4 timer siden): Ja, du skal være snill gutt mot damer😄 Jada jeg gjør jo ikke sånt kan du skjønne.😇 Det er bare lek med tanken 0 Siter
Sakura Skrevet 28. april Skrevet 28. april Snill gutt skrev (5 timer siden): Jada jeg gjør jo ikke sånt kan du skjønne.😇 Det er bare lek med tanken Jada du leker med for mye flaggermus tanker😆 0 Siter
Snill gutt Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Sakura skrev (1 time siden): Jada du leker med for mye flaggermus tanker😆 De flagrer avgårde 😀 Admin kan jo slå sammen trådene mine, de går øitt over i hverandre kanskje 0 Siter
Sakura Skrevet 28. april Skrevet 28. april Snill gutt skrev (1 time siden): De flagrer avgårde 😀 Admin kan jo slå sammen trådene mine, de går øitt over i hverandre kanskje Deler ingen av de dine tanker er ikke lesbisk eller bifil. Kan ikke se for meg mannfolka leker i snøen heller så snøballene fyker. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Sakura skrev (2 timer siden): Deler ingen av de dine tanker er ikke lesbisk eller bifil. Kan ikke se for meg mannfolka leker i snøen heller så snøballene fyker. Men hva mener du med flaggermustanker? 0 Siter
Sakura Skrevet 28. april Skrevet 28. april Snill gutt skrev (1 time siden): Men hva mener du med flaggermustanker? Du tenker på duksen😆 0 Siter
Snill gutt Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Sakura skrev (12 minutter siden): Du tenker på duksen😆 Eller dotten😀 Den ville blitt ganske full av snø... ❄️ om noen gadde snøkrig nettoen❄️ 0 Siter
Snill gutt Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april Men det er en ganske absurd tanke, strengt tatt 0 Siter
Snill gutt Skrevet 29. april Forfatter Skrevet 29. april Sakura skrev (På 28.4.2026 den 1.52): Ja, du skal være snill gutt mot damer😄 Men hvis hun døper meg da?🤪 0 Siter
Sakura Skrevet 29. april Skrevet 29. april Snill gutt skrev (8 minutter siden): Men hvis hun døper meg da?🤪 Nei, det kan jeg ikke se for meg🤪damer døper deg i snøen🤔damer tenker ikke på snø. 0 Siter
Sakura Skrevet 29. april Skrevet 29. april Snill gutt skrev (På 28.4.2026 den 18.04): Eller dotten😀 Den ville blitt ganske full av snø... ❄️ om noen gadde snøkrig nettoen❄️ Det kan fort bli for kaldt❄️ 0 Siter
Snill gutt Skrevet 29. april Forfatter Skrevet 29. april Sakura skrev (15 minutter siden): Det kan fort bli for kaldt❄️ Ja❄️ det et best å være påkledd om man går ut.😄 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.