Snill gutt Skrevet onsdag kl 22:03 Forfatter Skrevet onsdag kl 22:03 (endret) Sakura skrev (28 minutter siden): Nei, det kan jeg ikke se for meg🤪damer døper deg i snøen🤔damer tenker ikke på snø. Ingen? Aldri?🫢 ville ikke tatt igjen heller ? Endret onsdag kl 22:13 av Snill gutt 0 Siter
ISW Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden @Snill gutt Det er selvfølgelig helt greit at du har en fetisj rundt dette med snø, snøballer og dynking i snøen. Selv mener jeg at all seksualitet er greit så lenge det skjer med voksne samtykkende mennesker. Imidlertid leser jeg det litt slik at du skriver alle disse trådene for seksuell tilfredsstillelse. Det reagerer jeg litt mer på, og intuitivt tenker jeg at dette kanskje ikke er riktig forum for sånt. Det finnes helt sikkert andre fora, der du i større grad finner likesinnede som deler dine seksuelle preferanser rundt dette. Jeg blir litt bekymret all den tid det er mennesker her inne med sykdommer og negative opplevelser rundt seksualitet (misbruk, etc.) som kanskje ikke setter pris på at det sitter en person og tilfredsstiller seg selv seksuelt mens han skriver om slike tema. Jeg presiserer at det jeg skriver her kun er min mening og ingen offisielle ståsted for forumet, det er det eventuelt Admin som må komme med, men selv om temaene i seg selv framstår uskyldige, så leser jeg noe mer i det du skriver enn kun snøballkrig. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden ISW skrev (31 minutter siden): @Snill gutt Det er selvfølgelig helt greit at du har en fetisj rundt dette med snø, snøballer og dynking i snøen. Selv mener jeg at all seksualitet er greit så lenge det skjer med voksne samtykkende mennesker. Imidlertid leser jeg det litt slik at du skriver alle disse trådene for seksuell tilfredsstillelse. Det reagerer jeg litt mer på, og intuitivt tenker jeg at dette kanskje ikke er riktig forum for sånt. Det finnes helt sikkert andre fora, der du i større grad finner likesinnede som deler dine seksuelle preferanser rundt dette. Jeg blir litt bekymret all den tid det er mennesker her inne med sykdommer og negative opplevelser rundt seksualitet (misbruk, etc.) som kanskje ikke setter pris på at det sitter en person og tilfredsstiller seg selv seksuelt mens han skriver om slike tema. Jeg presiserer at det jeg skriver her kun er min mening og ingen offisielle ståsted for forumet, det er det eventuelt Admin som må komme med, men selv om temaene i seg selv framstår uskyldige, så leser jeg noe mer i det du skriver enn kun snøballkrig. Ok jeg skal dempe meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.